Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Olen lämpöjä mitannut, ja muutamassa kierrossa on oikein mallikas lämpökäyrästö. Eka perustasoa, sit dipin kautta huipulle ja jää ylemmälle tasolle. Mutta on sitten kiertoja joissa on sikasakkia ja useamman kerran pudotus ja taas pomppaus ylös, kuten tässä kierrossa. ovislimat ovat myös olleet nyt jo 3 kertaa ja eri kierron kohdissa..

Viime kiertoa epäilin, että siinä olisi voinut olla km koska vuoto oli tosissaan tummaa ja paksua, ja sitä tuli aika niukasti. Lämmöt pysyivät ylhäällä vielä vuodon loppumisen jälkeen. Negan testasin sillon vuodon loppupäivinä kun ihmettelin minimenkkoja. Kipuja ei ollut, mut ei mulla ole yleesä koskaan.. Samaten talvella mulla oli yksi, kierto jossa kuvittelin olevani raskaana. Kuitenkaan en ole yhtään plussatestiä tehnyt, että jos jotain on tapahtunut se on mennyt pieleen jo samantien.. Ja noissa kierroissa, missä luteaalivaihe on 12 päivää, se lämpökäyrästökin on fiksumman oloinen. Niin, tiedä sitten tarkoittaako ettie munis irtoa olleskaan toisissa kierroissa vai onko ongelma sit kiinnittymisen kanssa. Mäpä tarkastan noi kierrot vielä..
 
Serolle jätti onnittelut! (vaikka hieman vihreäksi vetääkin, eihän se meiltä ole pois!)

Alisalle onnea uudesta työpaikasta, itekin olen ollut pien kuukauden uudes paikas, näin aluksi kesätöissä, mutta jatkan syksyllä jos vain saa jatkaa ja tarvitsevat työntekijää. Toivottavasti lämmöt meinasis uutta masuasukkia sulla.

Alisalle: aiemmin kysyit miten mones clomikierto on menos, niin vastaus siihen on kahdeksas. Ekasta ei tärpänny, tokasta tuli km, sit oli väli kk, sit sen jalkeen menny 3-7 ilman tärppiä ja nyt odotellaan seuraavaa ovista reilun viikon päästä. Joka kierto olen ovisplussan tikuttanu, ja tuntenut..
Meillä on kyl enneki huomattu ettei ole kovin hyvä tuuri, mutta lopuksi aina on sattunut hyvä onni, eli eiköhän se vauva jossain välissä alkunsakin saa..
Kovin toivon että kesä tekis ne tepposet..
 
En viitsinyt jättää pidemmäksi aikaa tätä kiertohistoriaa näkyville tähän niin muokkasin ja laitan lyhyesti näin: kiertoja nyt 6 takana, pituudet 32, 43, 46, 35, 33 ja 34. Vastaavasti ovispäivät testien ja/tai lämpöjen perusteella
kp -, 34, 35, 22, 21 ja 26.

 




MAANANTAI 1.6.2009



Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
Yöperhonen......17/28.........yk17................Esikoinen.........Terot
HoPe22...........24/28-36............yk5..............Esikoinen........Terot
Syyshortensia....20/24.............yk5.................Toinen...........Terot
Booster................21/??............yk7....................Toinen...........Clomit
Alisa84..............28/?..............yk7...........esikoinen......terot+clomit
Evenstar........ 71/26-79.......yk 1.........esikoinen.......metut+clomit
rusina85.........5/31............yk 11....... esikoinen.......terot+clomit
Purmeli83.......23/30............yk4....... esikoinen...terot,metut,clomit
Minime............13/32............yk 15.......toinen.............terot
Zande............65/28............yk2.................................clomit
Devi...............12/27............yk10..........esikoinen........terot



Taustalla
Miira
maikkis123
Emppu3008
MAM2
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009................. yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??....................... yk?.........toinen
Lappitar...............10/1.........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1.........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009..................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009..................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoinen
Emili......................?..............................yk9..........?
Aurora72..............?...............................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?.............................. yk7..........toinen
huhtityttö.............?...............................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm
 
Ella Ite en kyllä osaa tuohon vastata vastata :/ Noissa kierroissa missä lämpö shannu siksakkia, niin ootko sillon bongannu oviksen?

Hope Luulis, että yks tero ei saa kiertoa kaatumaan, toivotaan ainakin niin :)

Rusina Täällä myös toivotaan, että syksylläkin sieltä uudesta paikasta töitä löytyis :) Milläs annoksella sää clomeja söitkään ja minä kiertopäivinä? Mulle gyne lupas ne nyt 3.-7. päiville, ku viimeks se ovis tuli niin myöhään.

Eilen mun lämmöt pomppas illalla 36,9, vähän ajan päästä tuosta oli 36.5 ja tänään aamusta 36,4.. Eihän noista ota nyt millään selvää :kieh: Raksauteen en todellakaan usko, tässä oonkin alkanu miettiin, et onkohan ne lämmöt koholla sen vuoksi, että hcg ei ole vielä tyhjennyksen jälkeen laskenut tarpeeksi.. Onneks tuon saan tietää jo huomenna. Pitäkää peukkuja, että on nollilla niin saan alottaa jo huomenna terot :wave: Vähän kyl jännittää kuinka käy.
 
Alisa84, kyllä mä oviksen kuvittelin bongaaani myös noissa siksak- kierroissa. Ovistesti näyttänyt plussaa, ja limojakin on ollut sekä lämmöissä dippi mutta nousun jälkeen onkin ollut mitä sattuu niissä kierroissa. Kuitenkin kierrot 3-5 peräkkäin ovat olleet ns. hyvä selkeitä kiertoja, luteaalivaiheeksi sain 11-12(-13) päivää. Kierrot 1, 2, 6 ja nyt menossa oleva 7 taas ovat sitten taas mitä sattuu sekavaa.. Niin, ja mut voi laittaa listalle kohtaan "taustalla" kun täälä mä hengaan nykysin kuitenkin..
 
Sero Hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan! :heart: :flower:

Pitäisi varmaan käydä vähän useammin lueskelemassa ja kirjoittelemassa niin pysyisi ajan tasalla, eikä tarvisi kerralla lukea montaa sivua tekstiä (kun en kuitenkaan jaksa). :D

Alisa Minkälaisia uutisia tuli?

Rusina Mä ymmärrän hyvin kans ton viherryksen. Aina se vaan vähän kouraisee tuolta sisuksista, kun joku kertoo plussanneensa... Vaikka toki se on tosi ihanaa, että jonkun toive käy toteen. :) Toivottavasti sullakin nyt tärppäis! ++++ :whistle:

Mä kerroin silloin kp17 etten ollut saanut ovisplussaa. Tikut siis tosiaan loppui siihen mennessä ja mietin, että eihän se ovis välttämättä siihen mennessä olisi vielä tullutkaan, kun viime kiertokin oli 33 päiväinen. No, kuitenkin...silloin kp17-18 välisenä yönä töissä valahti kyllä sellaiset limat, että olis voinut ovulaatiota veikata. :x Mut paha mennä sanomaan tässä vaiheessa oliko se vai ei... Sen jälkeen on ollut menkkasärkyjä muistuttavia kipuja mahassa, mut nännit eikä tissit ole edelleenkään kipeät, ihanaa! :D
 
Purmeli: Menkkakivut oli mullakin ainoa oire jostain dpo 8-9 lähtien, ei muuta oiretta. Tissit ei kipeät, nännit ehkä ihan viimeisinä päivinä alkoi tulla hiukan aremmiksi ennen kun plussasin dpo 14. Jotenkin itse odotin että ensimmäinen raskausoire on hillitön tissikipu, vaan ei ollutkaan. Turvotus lähinnä mietitytti et onko täti vai raskaus sen syynä :)
Mä ainakin toivon plussaa ihan jokaiselle täällä :)

Tein tänään aamulla sen Clinic-merkkisen testin, kävin taas kerran yöllä puol 4 aikoihin vessassa ja aamulla noin puol 8 tein testin. Eli 4tunnin pissasta, haamu tuli heti kun väri alkoi kulkea ikkunoissa ja muuttui viivaksi aikalailla heti.
Kai tässä ainakin toistaiseksi sitten raskaana ollaan, ei pitäisi enää ainakaan kemiallinen olla, mutta kohdunulkoinen on vielä mahdollinen, pessimisti ei pety koskaan :D
 
Vaikuttaako terot vielä sen jälkeenkin kun ne on lopettanut? Tai siis voiko ne sen lopetuksen jälkeen vasta aikaistaa ovista? Mulla oli jo viikonloppuna o-oireet tosi selvät eli kp 10-12, ihmettelin jo viime viikolla, kun munasarjoja juili. Jos siis o ois ollut esim. kp11 niin kierto olis nyt äkkiä laskettuna 25vrk. Aika lyhyeltä tuntuis kyllä tuon 32:n päivän kiertojenkin jälkeen.. =) Oispa tää meidän tärppikierto.. :heart:

Ihanaa, että Serolla on viivat tummunu!! =)

Alisa: Mulla kans sahaa lämmöt miten sattuu, 36-36,9.. Rasittavaa! :hug:
 
Kiva, ku huhuilette jo uutisia :) :wave: :saint: Alotan omalla navalla, elikäs hcg arvo oli laskenu neljään ja gyne lupas, että saan tänään alottaa terot :) Toivottavasti uusi kierto lähtee niiden jälkeen käyntiin :) Huh, että oon onnellinen, vihdoinkin voidaan taas aloittaa oikeesti yritys. Nyt vaan pitää toivoa, et terot ja clomit auttaa toivotulla tavalla, että olis edes jonkinlainen mahis raskautua.

Purmeli Toivottavasti se olis ollu ovis, pääsittekö hyödyntään? ;)

Sero Täällä kans yks pessimisti :D :wave: Toivottavasti sulla menee kaikki hyvin loppuun asti :)

minime En oo kuullu, et terot vaikuitta. Clomit saattaa vaikuttaa seuraavassakin kierrossa, ne jotenkin "kerääntyy" kehoon ja sitä kautta vaikuttaa. Toivotaan, että tää olis teille se THE kierto ;)
 
Sero Mä uskon, että kaikki menee ihan hyvin! :hug: Mut kyllä mäkin suhtautuisin pessimistisesti ainakin ensimmäiseen ultraan asti... :LOL:

Minime En mäkään ole kuullu, että terot vaikuttais jälkikäteen. Mut mistäs sitä tietää...

Alisa Kiva, että sait hyviä uutisia pitkästä aikaa! :) Nyt ei muuta, kun jatkamaan harjoituksia ja toivottavasti tärppää pian paremmalla menestyksellä!

Jos se oli ovis, niin hyödynnettyä tuli muistaakseni edellisenä päivänä tai sitä edellisenä ainakin, joten kaipa siellä vielä jotain eläviä eliöitä vielä oli tyrkyllä. :D
Mut hei, miten teillä on ollut ovuloimattomissa kierroissa tuo limatilanne? Ihmettelin vaan, kun tuo limaisuus tuntuu jatkuvan sen yhden "ryöpyn" jälkeen. Yleensä on paikat kuin saharan autiomaa kierron loppupuolella...
 
minime: Mä en enää muista, luinko jostain vai kuulinko vai miten oikein meni, mut kuitenkin.. eli että terot vähän kun "herättelee" kroppaa toimimaan oikein. Parista keskustelusta luin että gynis oli sanonut 1-2kk terojen jälkeen olevan vielä otollista aikaa raskautua. Tietysti jos ei munasolua irtoa niin ei paljoa teroista ole apua.. eli toisilla auttaa siis 2kk kuuri ja sitten pitäisi kropan taas toimia luonnostaan :)

Alisa: Meinaan mennä varhaisultraan noin 3viikon päästä, sitten tulee välihengähdys jos kaveri on oikealla puolella kiinni ja syke kuuluu, sitten seuraavana päivänä tietysti alkaa jo stressaaminen että onko hengissä vielä seuraavassa ultrassa :D

Purmeli: Toivotaan sitä ja mä toivon näkeväni sut (ja kaikki muutkin) helmikuisten pinossa ;)

Kävin siellä jo vähän tarkastelemassa tilannetta :D
 
Sero: no kun just jotain tuollaista muistin kans kuulleeni, lekurikin sillon sano mulle ennen terojen aloitusta, että määrää ne mulle herättelemään kropan omaa hormoonitoimintaa.. Siksi vain ihmettelin tätä aikaista ovista, kun kolmen ensimmäisen terokierron aikana mun kroppa ei alkanu toimimaan tavallista nopeampaa, kierto ainoastaan tasoittui tuohon 32:een. Jos se nyt sitten tuo lisääntynyt valo ja terot yhdessä vaikutti mun omiin hormooneihin.. =) just olin tässä alkamassa kyselemään, että meinaatko mennä varhaisultraan, mut olitkin jo kirjoitellut että menet kolmen viikon päästä. Mä voin vaan kuvitella kuinka stressaavaa se alkuraskaus voi olla, jos mä sinne asti vielä pääsen.. :| Mutta toivottavasti teidän salamatkustaja on tarrannu tiukasti kiinni!! :heart:
 




TIISTAI 2.6.2009



Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
Yöperhonen......18/28.........yk17................Esikoinen.........Terot
HoPe22...........25/28-36............yk5..............Esikoinen........Terot
Syyshortensia....21/24.............yk5.................Toinen...........Terot
Booster................22/??............yk7....................Toinen...........Clomit
Alisa84..............29/?..............yk7...........esikoinen......terot+clomit
Evenstar........ 72/26-79.......yk 1.........esikoinen.......metut+clomit
rusina85.........6/31............yk 11....... esikoinen.......terot+clomit
Purmeli83.......24/30............yk4....... esikoinen...terot,metut,clomit
Minime............14/32............yk 15.......toinen.............terot
Zande............66/28............yk2.................................clomit
Devi...............13/27............yk10..........esikoinen........terot



Taustalla
Miira
maikkis123
Emppu3008
MAM2
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009................. yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??....................... yk?.........toinen
Lappitar...............10/1.........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1.........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009..................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009..................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoinen
Emili......................?..............................yk9..........?
Aurora72..............?...............................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?.............................. yk7..........toinen
huhtityttö.............?...............................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm
 
Sero Tuut kyllä heti kertoon meille sitten ultra kuulumiset :heart:

Huomenna uuteen työpaikkaan, vähän jännittää, että miten siellä menee. Onneksi oon ollu siellä harjottelussa, joten tuttu paikka ja tutut ihmiset :) Kalenteriin kerkesin jo merkkaan kp:t ja clomien alotuspäivän ja kyllä tuntuu, että pitkälle menee. Jos clomit toimii, niin ovis olis joskus kesäkuun toiseks viimesellä viikolla |O Miten ikinä jaksan oottaa :/ Onneks on kesä ja kärpäset, niin aika kyllä kuluu siivillä :)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :wave:
 
minime: Mulla kävi silleen että 2kk söin teroja, ei raskautta.. ja sitten menin 2kk terojen jälkeen gynelle kp 13, toivoin ja rukoilin kun ajan varasin että osuisi edes jotenkin oikeaan. Gyne ultras ja totesi, et johan on komee, jos ei tällä niin ei millään tulla raskaaksi :D Eli ainakin mulla oli oikein megamunis siellä kasvamassa.. en silti tiedä millainen oli muina kuukausina, mutta en ainakaan ennen teroja raskaaksi tullut :) Eipä yritystäkään ollut pitkiä aikoja, mutta kun kierrossa oli häikkää niin sain apuja suht aikasin. Normaalisti ovikset oli välillä 14-26, pääsääntöisesti siinä kp16-20 ja lämpöjen perusteella ja gynen arvion mukaan irtosi kp 14 tai 15. Kp 15 oli lämmöt noussut ainakin :)
Nyt mulla oli sitten tässä kierrossa lugesteron-merkkistä, vähän vastaavaa, mutta mulle aiheutti vähemmän sivuoireita. Mihin "vaivaan" sä syöt tuota terolutia?
Kannattais kysäistä siitä lugesta että oliskohan siitä enempi apua, sitä kun määrätään monesti auttamaan kiinnittymistä.
Mä en tietenkään ole gynekolgi :D

Alisa: Miehelle jo sanoin saunassa etten olekaan varmaan raskaana kun ei ole mitään oireita. Se yrittää mulle vakuuttaa ettei niitä kai vielä kuulukaan olla :D
Haen kyllä varmaan vielä apteekin oman, kun haluan vertailla vahvistuuko viivat, vaikka viiva oli kyllä jo suhteellisen tumma ekanakin päivänä, siihen verrattuna mitä olen muiden viivoja täältä selaillut :)
Lämpöjä en ole mitannut, se harmittaa muiden puolesta, koska olisi kiva kertoa miten itellä lämmöt käyttäytyi, mutta oman mielenterveyden takia mun on pakko lopettaa se harrastus :D
 
Sero: No tuo antaa vähän toivoa!! =) Tosiaan siis kokeilen tämän kierron luomusti, että kuinka pitkäksi venähtää.. Mulla terot määrättiin tasoittamaan epäsäännöllisiä menkkoja kans. En kyllä enää oo yhtään varma, että ovis ois ollut jo, kun valkovuotelua on taas tänään ilmaantunut.. :/ :ashamed: No, eipä se auta kuin odotella ja yrittää taas ottaa rennosti! Alkukierto meni taas niin hienosti, mut heti kun jotain ovisoireita ilmaantuu niin olen aivan hermoheikko.. ei ihme vaikka jäis sen takia kokonaan poies! :LOL: Joo ja tuosta lämpöjen mittailusta, kerta kaikkiaan hermoja raastavaa!! :D Teehän vielä testi ja laita meille kuvaa komeesta viivasta! ;)
 
Kyllä taidan kesän jälkeen mennä gynelle ja pyytää terot jos niillä kierto lyhenisi ja se vaikuttaisi suotuisasti oviksen aikaistumiseen (jos niitä tapahtuu)..
Mulla nyt kp 26/32-35 ja taas tuli ovislimoja ja sylkitesti näytti hedelmällisintä. Samat eilen, paitsi että lämmöt nousivat 36.40->36.50 mikä nyt ei vielä ole paljoo mitään.
 




KESKIVIIKKO 3.6.2009



Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
Yöperhonen......20/28.........yk17................Esikoinen.........Terot
HoPe22...........27/28-36............yk5..............Esikoinen........Terot
Syyshortensia....23/24.............yk5.................Toinen...........Terot
Booster................25/??............yk7....................Toinen...........Clomit
Alisa84..............31/?..............yk7...........esikoinen......terot+clomit
Evenstar........ 74/26-79.......yk 1.........esikoinen.......metut+clomit
rusina85.........8/31............yk 11....... esikoinen.......terot+clomit
Purmeli83.......26/30............yk4....... esikoinen...terot,metut,clomit
Minime............16/32............yk 15.......toinen.............terot
Zande............68/28............yk2.................................clomit
Devi...............15/27............yk10..........esikoinen........terot



Taustalla
Miira
maikkis123
Emppu3008
MAM2
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009................. yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??....................... yk?.........toinen
Lappitar...............10/1.........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1.........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009..................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009..................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoinen
Emili......................?..............................yk9..........?
Aurora72..............?...............................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?.............................. yk7..........toinen
huhtityttö.............?...............................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm


 
Tässä kuva mun tän kierron lämmöistä. Mittaan samaan aikaan, samasta paikasta ja silti heitellyt. Huomatkaa alkukierrossa lämmöt korkeella vielä pitkään, tuolloin oli myös r-oireita niin epäilen varhaista km:a. Tossa näkyy että välil tulee dippejä alas ja ois kananmunalimaa (E) mut lämmöt ei vaan jää korkeelle..
 
Kiitos Minime ja Sero itseänikin mietityttävästä ja mielenkiintoani herättävästä terolut-keskustelusta. Eka kierto ilman teroja alkaa ehkä olla lopuillaan, mikäli kierto pysyy suurin piirtein kohillaan.

Serolle vielä onnittelut vahvasta viivasta testissä. Upeaa ja toivoa antavaa, kun jollakin onnistuu ja vauva saa alkunsa. :)

Alisa: Hienoa, että verikokeen tulos oli mieluinen ja saat ottaa avut käyttöön. Plussatuulta ja ajan nopeaa kulumista toivottelen. Mites päivä meni uudessa työpaikassa?

Lämpöjen mittailusta on ollut puhetta. Mielenkiintoista luettavaa kokemuksenne. Minen ole kokeillut mittailla. Yritän pysyä aisoissa stressiherkkyyteni kanssa, joten koitan pitää näppini pois mittareilta. :D

Kierron loppupäätä siis elellään ja mielenkiinnolla seuraan, milloin vuoto alkaa. Raskautumiseen en todellakaan usko, kun ultra näytti niin pientä munista. Lähinnä kierron pituus jännittää. Onneksi on ollut mukavia nämä ensimmäiset loma päivät. Leppoista puuhastelua esikoisen kanssa ja lepäilyä. Montakohan lomapäivää tarvittaan, että työväsymys loppuu. Josko se stressi tästä purkautuisi.

Plussaonnea kaikille! =)
 
Sero Vieläkö olet testaillut ja havitellut tummista tumminta viivaa? ;) Kyllä se nyt varmasti varmaa on vaikket enää testailisikaan! :heart:

Alisa Miten on lähteny uudessa työpaikassa hommat käyntiin?

Syyshortensia Mä en ole myöskään alkanut siihen lämpöjen mittailu-rumbaan, ku stressaan tarpeeksi muutenkin. :D Toisinaan kyllä tulee mieleen, että olisinpa mittaillut, niin voisi niistäkin tuloksista jotain päätellä... :D

Omaan napaan ei mitään kovin erikoista. En usko raskauden mahdollisuuteen juuri ollenkaan, kun en sitä ovisviivaakaan saanut. Nännit/rinnat ei ole kipeytyneet niinkuin aina aiemmissa kierroissa ehkä jo kp19, nyt siis kp25. Eikä myöskään ne nivus/reisisäryt ole alkaneet vaikka niin luulin silloin puolessa välissä kiertoa. Ainoastaan nyt on alkanut tuntumaan menkkamaista jomotusta alavatsassa ja sekin tuntuu vain istuessa.
Yritän vain päästä johonkin päätökseen siitä, että jätetäänkö yritys kesätauolle vai otanko yhteyttä lääkäriin... :/
 
Sero Täälläkin lopetettu lämpöjen mittaaminen, mut vain siihen asti, kunnes uusi kierto käynnistyy :whistle:

minime Olitko sää tikutellu ovista? Itellä kierto niin epäsäännöllinen, että edes terot ei tuonu ovista vaikka kierto säännöllistyikin. Clomit autta sitten ovuloimattomuuteen.

Syyshortensia Kiitos kysymystä, päivä meni aikalailla perehtyen :) Rauhallista tämä viikko, ainakin uskoisin. Toivottavasti sulle ei kierto veny kovinkaan pitkäksi.

Purmeli Kiitos kysymystä myös sinulle, hyvin alko työt, mukava paikka ja mukava henkilökunta. Uskon, että viihdyn :) Ei muutaku soitto lekurille. Itse ainakin olen onnellinen, että otin gyneen yhteyttä jo viime syksynä, että tää homma saatiin käyntiin. Nyt siitäkin kulunut jo yli puoli vuotta ja tässä pisteessä ollaan. Ainahan voi muutaman kierron esim. lääkkeiden avulla kokeilla, ja jos sitten tuntuu, niin pitää taukoa :hug: Mutta päätöshän on sinun :)
 




TORSTAI 4.6.2009



Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
Yöperhonen......20/28.........yk17................Esikoinen.........Terot
HoPe22...........27/28-36............yk5..............Esikoinen........Terot
Syyshortensia....23/24.............yk5.................Toinen...........Terot
Booster................25/??............yk7....................Toinen...........Clomit
Alisa84..............31/?..............yk7...........esikoinen......terot+clomit
Evenstar........ 74/26-79.......yk 1.........esikoinen.......metut+clomit
rusina85.........8/31............yk 11....... esikoinen.......terot+clomit
Purmeli83.......26/30............yk4....... esikoinen...terot,metut,clomit
Minime............16/32............yk 15.......toinen.............terot
Zande............68/28............yk2.................................clomit
Devi...............15/27............yk10..........esikoinen........terot



Taustalla
Ella-83
Miira
maikkis123
Emppu3008
MAM2
Duffy
Lily of the valley
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009................. yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??....................... yk?.........toinen
Lappitar...............10/1.........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1.........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009..................yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009..................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas :
TYTTÖ 23.3.2009 kello 22.12 rv 36+1 2655g/46.5cm
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoinen
Emili......................?..............................yk9..........?
Aurora72..............?...............................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?.............................. yk7..........toinen
huhtityttö.............?...............................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi:
TYTTÖ syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, 4315g/50cm
 

Yhteistyössä