Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Tai jos ei kukaan pääse vanhaan pinoon, niin täytyy aloittaa uusi listaus! Mulle voi vaikka ilmoitella tietoja niin lisään messiin :)

Eli: yrityskierrot, mahd. lääkkeet, kuinka monennesta haaveilee ja kiertopäivät.


************


:heart: APUJA TARVITSEVAT VAUVAKUUMEISET :heart:



HAAVEISSA ENSIMMÄINEN

Silent whisper..........yk 9...............Pregnyl............KP 16/29-31

 
Uuh, täytyy tunnustaa, että minä kai sain sen edellisen ketjun jumiin :ashamed: Ainakin kirjoitin sinne ja kun painoin "vastaa"-nappia, kaikki meni jumiin....Sori!!!

Noh, mulla siis yk 3 kp 6/32-46 ja kolmosta kuumeillaan täälläkin...ja apuina clomit ja metut.
 
Kipinäkenkä, kp 16/28(-72) yk5, apuina Clomit, Metut, esikoista haaveillaan

Noi meidän yrityskierrot näyttää omaan silmään vähäisiltä, mutta ei niitä taida enempää olla tammikuisen keskenmenon jälkeen....?

Ja sitä himputin Fostimoniahan en päässy aloittamaan tässä kierrossa, joten Clomeilla ja Metuilla mennään. Jos sitten seuraavassa...

Ovista koittanu testailla. Eilen iltapäivällä ja tänä aamuna viiva oli jo melkein kontrolliviivan vahvuinen, mutta ei tietenkään aivan. Me nyt miehen kanssa kuitenkin oletetaan että siellä kovasti jotain tapahtuu :LOL: ja laitetaan kovasti vauvaa alulle.
En kuitenkaan ihan sokeesti noihin testeihin luota, vaikkakin aika pessimisti oon.
 
:heart: PERJANTAI 23.10. :heart:





HAAVEISSA ENSIMMÄINEN



Laura-vm86.............yk 8...................................KP 9/29-81
titityy80...................yk 6.........Terot, Clomit......KP 12/28
Miisaliini...................yk 5.........Fremarit, IUI......KP 13/29-30
Ansku-82.................yk 11.......IVF:n odotus......KP 15/30
kipinäkenkä.............yk 5.........Clomit, metut.... KP 16/28(-72)
Silent whisper..........yk 9.........Pregnyl..............KP 17/29-31
Devi.........................yk 11.......Clomit................KP 41/31-43




HAAVEISSA TOINEN



Jonetta....................yk 3.........Terolut..............KP 28/28-40



HAAVEISSA KOLMAS



ärrieri.......................yk 3........Clomit, metut.......KP 7/32-46
Ella-83.....................yk 12..................................KP 19/24-46

 
ärrieri - Tuskin se sun vika oli, sivuja oli vaan jo niin paljon :LOL: Ihan hyvä varmaan aloittaa "alusta", niin näkee ketkä ovat oikeasti messissä. Moni saattaa vaan olla jäänyt roikkumaan listoille.

Laura-vm86 - tsemppiä lääkärikäynnille! Mä käyn myös miehellä, ja ei ole kun positiivista sanottavaa. Eli don´t worry :)

kipinäkenkä - toivottavasti viiva vahvistuu! Mä en oo ikinä saanut ihan yhtä vahvaa viivaa, mutta ovis on silti tapahtunut.

Oma napa: Tänään olisi taas lääkäri ja jos munis on kasvanut tarpeeksi, pistetään mulle Pregnyl piikki. Toivon ,että sen saisi tänään lääkäri laitettua, niin ei tarvitse itse sen kanssa alkaa leikkimään :/
 
Heissan! Täällä olis kp 15/30 yk 11 Esikoista odotellaan tulevaksi, apuja ei tällä hetkellä ole ku odotellaan kuumeisesti sitä IVF:ää (joka arviolta on huhtikuussa :heart: )

Kipinäkengälle Onnea yritykseen. Eiköhän se viiva siitä vahvistu. Toivottavasti ootte saanu peittoja heiluteltua! :)

Laura-86 Mulla on aina ollu mieslääkäri. Jotenki musta on kivempi ku mies ronkkii ku et nainen. :)

ON: Täällä ei mitään tuntemusta oviksen tulosta. Kaippa se sieltä tulee jos on tullakseen. Voihan se olla et kierto pidentyy.. Yleensä kuitenki muutamia päiviä ennen (oletettua) ovista on turvotusta jne... josta voi jo päätellä oviksen lähenevän. Mut kattoo nyt.

Onnea ja tsemppiä kaikille kiertoon! :)
 
Heissan! Minä listoille! Eli kp41/31-43........yk.11 muistaakseni..ja esikoista yritetään. Apuina clomit. Clomit pitäs alottaa seuraavasta kierrosta..saas taas nähä minne kierto venyy...kaduttaa niin paljon, et sillon viimeks gynellä en tajunnu pyytää teroja :/ Ihan varmasti nyt käy taas niin, että kierto paukkuu jonnekin yli sataan..huoh..ja ei pääse clomien kimppuun :(
 
Meillä haaveissa ensimmäinen, yrityskuukausia on takana 6, apuina terot ja clomit. Kiertoa menossa 12/28.

ON: tänään kävin ultrassa, ja oli kuin olikin tupla-annoksella clomia kasvanut vasemmassa munasarjassa yksi ylitse muiden =) Maanantaina menen uudestaan ja katsotaan onko se jo sen näköinen että voisi irrota, toiveet korkealla... =)
 
Uusi ilmoittautuu joukkoon. Haaveissa on esikoinen apuna femarit ja IUI ja näillä apukeinoilla yrityskierto viisi. Nyt on kp13/29-30 ja ovulaatio pitäisi bongata, että pääsisin viidenteen inssiin. Toivottavasti ei osu lauantaille, ettei mene tämä kierto ohi. Kp11 folliultrassa näytti vähän heikoilta, molemmin puolin oli yksi 11 millinen kasvamassa, mutta toivotaan, että ne nyt siitä kasvaa ja irtoaa.

 


Aika epätoivoista... Kun ei pysty raskaustestiketjuun laitella kuvaa, niin sitten postataan ovistesteistä :ashamed:

Mutta joo, tuossa nyt ylhäältä alas: kp16 iltapäivä ja aamu, kp15 iltapäivä ja kp14 iltapäivä.
Onhan se vahvistunut, toivottavasti siellä nyt jotain tapahtuu muutakin kuin pelkkää "yritystä"...

Kiitos tsempeistä!

Silent whisper: Siulla kun on apuna tuo Pregnyl niin siulla ilmeisesti sitten kasvaa munikset ilman muita hormoneja, tarviit vaan irroitusapuja niinkö?

Devi: Mie tein saman virheen aiemmin syksyllä käydessäni gynellä; en vaatinut saada terolutreseptiä, uskoin vaan lääkäriä joka sanoi että kyllä ne sieltä lähipäivinä alkaa. Noh, meni sitten 72pv ja siinä oli jo Terot sitten mukana. Vinguin ne myöhemmin soittamalla polille. Saisitko pyydettyä reseptin nyt jälkikäteen?

titityylle peukkuja kovasti! Toivottavasti saat maanantaina hyviä uutisia :)

Laura-vm86: Mie oon käyny miesgynellä ja itse asiassa en oo sitä panikoinut sen enempää kuin naisgynelle menoakaan enää ensimmäisen reissun jälkeen. Ei siellä tullu ajateltua että onko se nainen vai mies joka alapäätä tutkii, lääkäreitähän ne on molemmat.
Tsemppiä!
 
Hei vaan kaikki, tämä näyttää aktiiviselta ketjulta, saanko tulla mukaan?
Mulla menossa ....hmmm... kp 6/28 ja Femar tabuilla oon ekaa kertaa, jännittää kovasti miten nämä toimivat.. :LOL: jotain kipunointia tuolla munasarjassa on jo ollut, olis varmaan ihan hyvä merkki :) Seuranta ultra varattu kp14 ja irrotuspiikki odottaa jääkaapissa..
Miisaliini huomasin tuossa etta sullakin olis Femar kuuri menossa?? Tuleeko sulla mitään sivuoireita noista??

Lueskelen enemmän ketjua kohta, kivaa päästä jännäilemään teidän kanssa :wave:
 
ärrieri, pisti silmään että meillä sama kierron vaihtelu, ihan ensin mulla oli kanssa kierto 32-46 päivää mutta homeopatialla sain lyhentymään 24-26.. Mutta 24 on vuoden lyhin ja 46 pisin sitten. Ainakin kroppa jotenkin toimii, joskus...

Tänään kp 19 ja ovistikku edelleen negaa, ei juurikaan edes näe testiviivaa. Tikuttanut olen kp 12-19 ja ajattelin vielä viikonlopun testailla, ja sit lopetan kun ei viiva lähde vahvistumaankaan.
kp 14 sylkitesti näytti hedelmällisintä ja kp 15-16 oli ovislimoja ja jotain kipujakin. Mutta tikkutestiin en tosiaan ole mitään viivoja saanut.. Ehkä kropalla vaan oli taas jotain yritystä oviksen suhteen mutta ei tulosta tullut..

Kävin taas homeopaatilla, ja sain uudet tropit. Tarkoitus jälleen lyhentää kiertoa ja tasata hormonaalista epätasapainoa. Finnejä mulle pukkkaa aikas paljon nykyään.. Niin että mulle voi taas laitta apukeinoksi homeopatian.

 
Devi - oletko varma että et ole raskaana :) ?

titityy80 - toivottavasti munis jatkaa kasvuaan ja on pian irtoamisvalmis :whistle:

Miisaliini - tervetuloa :hug:

kipinäkenkä - mun mielestä toi ylin näyttää plussalta! Tuollaisia "vaan" mäkin oon saanut! Mulla tosiaan munis kasvaa, mutta liian myöhään kierron pituuteen nähden. Ensi kierrossa sitten saan lääkkeet siihen että kasvaa nopeammin. Nyt sain Pregnylin siihen, että menkkoja enteilevät tuhrut pysyisivät poissa. Kun normisti ne on alkanut jo 6-7 vrk oviksesta :/

Ilona G - Tervetuloa sinullekin! Kerrotko vielä monennestako haaveilette, niin saan lisättyä sinut listoille :) ?
 
Ilona G, mulla on kolmas kierto femareilla kahdessa ekassa kipuili aika pahasti munasarjoissa ja migreeni piinasi femar päivät. Toisaalta molemmissa näissä jo kp 10 oli kasvanut molemmille puolille 16milliset follit. Nyt tässä kolmannessa kierrossa ei ole kipuillut niin pahasti, mutta migreeniä oli tässäkin kierrossa, mutta follit olivat myös kasvaneet selvästi hitaammin eli kp 11 oli molemmilla puolilla 11milliset follit. Saa nähdä tuleeko niistä mitään ja onnistunko ovulaation bongaamaan.

Silent whisper, kiitoksia tervetulotoivotuksista.


 
Miisaliini kiva kun vastailit =) mulla on kanssa aivan tosi julma pääkipu ollut eilisestä lähtien!! Aattelin että vois johtua Femarista kun mulla ei siis ikinä pää ole kipeä.. mietin ottaisinko särkylääkettä kun niin jomottaa, pää sillai painava enkä pysty olemaan "normaalin" tehokas päiväaskareissani. Oho sulla tuli varmaan aika isot follit jos jo kp 10 tuollaiset koot :LOL: itse toivon vain yhtä johtofollia... tai saattaa jäädä kierto väliin kokonaan. Mies kun ei haluaisi toisia kaksosia :p ...... kaksoset tuli siis IUI yrityksestä ja mullakin sillon vasta viime tipassa follit kasvoivat, enkä sillon pregnyl päivänäkään ajatellut että kaksi follia olis ollut valmiita mutta niin ihanasti vaan kävi =) Tää yrittäminen on piinaavaa kun joka kierto tahtoo olla vähän ainakin erilainen kokemus :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilona G:
Ihanaa Ella-83, kaksoset on aivan mahtava juttu :heart: haluaisitko toisetkin?
En kyllä haluaisi enää tuplia. Vauva-ajasta en muista mitään. Raskausaikana makasin sairaalassa pakkolevossa 8 viikkoa rv 26, 28-34 ja synnytyksen jälkeen pojat olivat vielä 2kk sairaalassa vauvalassa. Syntyivät 35+5 mutta siinä oli ongelmaa mm. syömisten kanssa ja sit kummallakin oli mahanportin ahtaumat, jotka leikattiin ja toipumisaika tietty oli aika pitkä kun piti uudestaan aloitella syömiset alusta..

 
Joo kuulostaa rankalta ja henkisesti raskaalta... mulla kaksosten raskaus meni hyvin ja loppuun asti menin. He ovat vasta reilun vuoden että ihan näin perään en ehkä uskaltaisi ihan senkään takia että voisi tulla arjesta aika hurjaa ;) minkä ikäisiä teidän pojat ovat? :)
Tosin koskaan ei voi tietää jos tuliskin toiset tuplat mikä sinänsä pelottaa :eek:
 

Yhteistyössä