Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

Kirsikka09 aiemman yrittänyt julkisella puolella päästä ylipäätään terohoitoihin ja nyt sitten kävin torstaina yksityisellä ja hän määräs ja samalla diagnosioikin sen PCOSn. Katsotaan kuulemma ekaksi 3 terokiertoo ja sitten yritetään 2 luomua, jos ei niin sitten jytkymmät hormoonit kehiin + clomit. sitä odotellessa. Olen kirjoitellu tuonne The esikoisesta haaveileviin, sieltä voi käydä katseleen jos kiinnostaa lisää taustoja...
 
niuku :wave:

Kirsikka09 toivotaan että se ovis kuitenkin tulisi!

on: kp 22, dpo 8, ja mainittavia oireita ei ole. Menee jotenkin tavallista nopeammin tämä kierto, kun ovis oli aikaisemmin kuin ennen. 1. clomikierrossa ovistesti näytti plussaa kp 15, 2. clomikierrossa kp 14 ja nyt kp 13. Jos tulee 4. clomikierto, niin sitten varmaan vieläkin aikaisemmin? Voi kun sitä neljättä ei tulisi, aina voi toivoa...
 
19.4.2010 MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Siffis....................yk 11......................................KP 48/30
Tiijona.................yk 1........................................KP 43
Krizze.................yk 2v.......................................KP 22/21
neulainen............yk 3........terot..........................KP 19/53-90
Kirsikka09....... ...yk 3........clomit........................KP 19/30
wannabemama...yk 16.......terot.........................KP 14/32-33
Miuku84.............yk 10......vyöhyket, homeop.....KP 13/27-28
Hlemmur............yk 9........clomit, terot...............KP 10
yrittäjä83...........yk 1v.......lugesteron.................KP 10/28
E2vm86.............yk 2..........................................KP 9/27-35
Nasu-80.............yk 13........................................KP 5/26-34
Santtuli...............yk 2,5v.....................................KP 5/31-42
kipinäkenkä.......yk 1,5v..clomit, menopur, luget...KP 5
niuku.................yk 8...........terot.........................KP 5
TaCa..................yk...........koti inssi, clomit..........KP
Miisaliini..............yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa...yk 1v
sasuma..............yk 14
Haaveileva-85.....yk 01/09
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



vasu....................yk 6........................................KP 70
Calypso...............yli vuosi........clomit..................KP 22/29
Diinu....................yk 2..............clomit.................KP 8/30-35
toive81................yk 7..........clomit, luget...........KP 1/28-30

dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Dora2010............yk 8.................terot................KP 33
Teto....................yk 3.................inssi, Luget.......KP 9
Christie................yk 3..................clomit, inssi.....KP 3/23-28


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.......................................KP 22




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, memmiliini, toive81





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )

Huhtikuussa: minime (yk 2)






_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.

















 
Niin se vaan taas oli, että se mun ns. "ovisplussa" oli taas jotain ihan muuta :'( Sen perusteella olis pitäny jo olla raskaana tai vuodot alkaa, mutta ei mitään. Alamahaa ajoittain nippailee ja vihloo. Menkkamaista oloa on ollut jo viikon, mutta ei tapahdu mitään :'( Raskaustestitkin loppuivat ja uusia en aio ostaa ainakaan viikkoon. Näillä taas mennään :headwall:

Ei saatu sitä haluttua 2010 vauvaa. Ensivuonna sitten toivottavasti. Olen alkanut hiljalleen taas ajattelemaan vakavasti clomifenejä tms. Saisi vaan miehenkin innostumaan...
 
Heippa muruset PITKÄSTÄ aikaan!

No niin, mies on palanut kotiin ja viimein alkoi menkat km:n jälkeen joten minulle voisi merkitä listaan seuraavat tiedot:
haaveissa toinen
toive81............yk 7..........clomit, luget...............KP 1/28-30

Koitan hiukan aktivoitua nyt palstalaisena, mutta on niin eri olla kotona kuin tuolla Ruotsissa :D Siellä kun ei ollut iltaisin muuta kuin istua koneella ja täällä kotisuomessa asumme omakotitalossa jossa iso tontti ja vanha talokin niin puuhaa riittää ja ei vaan jaksa enää tulla koneelle yhtä usein. Koitan kuitenkin pysyä kärryillä :)

Uusiakin on tullut mukaan, tervetuloa! Jos haluaa voitte kertoilla taustaa, oppii hiukan taas nimimerkeistä paremmin, ehkä ;) Toivottavasti visiittinne on täällä lyhyt!

Minusta pikaisesti, eli nyt toinen muru haaveena, yritys alkoi syyskuussa 2009, ensin luomuna 4kk, mutta LH vaihe lyhyt, joten clomit kehiin tammikuussa 2010, tokasta tärppäsi, mutta meni kesken rv 6+4. Esikoinenkaan ei aikoinaan helpolla tullut, vaan koin 2 keskenmenoa samoilla viikoilla kuin nytkin :| Rakas tyttönen sai alkunsa ekasta clomikuurista jossa tukena luget. Ne ois tarkoitus aloittaa nyt tässä kierrossa oviksen jälkeen.

Mutta paljon puhaltelen kaikille niitä ihanaisia plussatuulia! Ihanaa kun kesä lähestyy :heart: Mulla on nyt yllättävän positiivinen fiilis, tiedän etten ehdi stressata tärppääkö vai ei, täällä niin eri meininki! Ja olenkin nyt ottanut sen asenteen, ettei tärpillä ole ns. kiirettä, kesä tulee paljon häitä yms mukavaa joten voipahan niihinkin sitten osallistua kunnolla ;) Mutta tietysti ihaninta oilisi raskautua pian ja saada se suloinen sisarus :heart: Jaksan uskoa, että se sieltä tulee, joskus, pakko ;) Ja jaksan uskoa myös teidän muidenkin puolesta!!!

Voikaa hyvin ja aurinkoista kevättä ja palaillaan!!!

Toive81
 
Toive81 - Tervetuloa takaisin, vaikka ei tänne kyllä kenenkään tarttis mun mielestä joutuu palaamaan jos kerran eteenpäin pääsee... :/

Mites sulla toive on noi verikokeiden tulokset ollu? Kai sulla on kaik mahdolliset kans tehty, niin oliko jotain poikkeamia? Mulla on nimittäin nyt vähän samaa vikaa että tuppaa tuo ovulaatio tulemaan ihan liian myöhään ja näin ollen ei jää tarpeeks päiviä kiinnittymiseen. Mulla oli kaikki mahdolliset verikokeiden arvot viitealueilla ihan nätisti. Huomenna mennään lääkäritädin kanssa juttelemaan mitä tehdään ja kattotaas millanen pilleriarmeija sieltä tulee mukaan.

ihmetyttää aika ronskisti että tisseistä tulee puristamalla maitoa mutta prolaktiinit oli ihan kohillaan... Kai maat se täti huomenna saa senkin mysteerin selvitettäväkseen...

Tärppiä toivon teille... (ja meille kans :kieh: )
 
Huomenta.. Saisinkon mikäkin liittyä tänne seuraanne, olen jo tuolla parissa ketjussa mukana mutta koko ajan tätäkin lukenut kun näyttää siltä että apua kohta tarvitaan..

Olen siis 27v ja mies vuoden vanhempi. Pillerit jätin pois huhtikuussa 2009 ja nyt lähti kp1 ja yk 14.

Tk:ssa kävin jo labroja antamassa muutamat ja osa vielä edessä + papa johon sain ajan vasta 10.5. Yksityisellä gynellä meinasin käydä kunnon tutkimuksissa + ultrassa mutta en tiedä mihin väliin sen sijoittaisin, nyt oviksen paikkeille vaiko vasta kun on papa tuloskin saatu vaiko vasta kokonaa tk lääkärin vastaanoton jälkeen. joka ei varmaan osaa sanoa sen kummempaa.. Toivo tuntuu olevan menny ja jotain apukeinoja nyt kaipaisin, voi kun löytyisi jokin syy edes tähän....

muoks: niin ja esikoisesta haaveillaan.
 
Nyt ottaa kupoliin :kieh: :'(

Oon ollu loppu- ja alkuviikosta niin hirveässä flunssassa, että pupuilut jäi ihan tyystin väliin tässä kierrossa. Tänään kp 14 eli ei varmaan enään mitään mahiksia tärpätä vaikka tässä vielä sänkyhommiin pääsisikin... Mulla alkaa olemaan jo usko menetetty koko touhuun. Pitäisköhän unohtaa vähäksi aikaa tämä vauva-asia?!! Milläköhän tuota sitte täyttäis sen "kolon", ettei tulis miettineeksi koko asiaa? Ei mun elämässä tunnu tällä hetkellä olevan mitään muutakaan tarkotusta, ku saada pian pieni nyytti syliin... :'( :'( :'( Parisuhdekin on vaan niin tuhannen arkista ja ykstoikkoista. :ashamed:
 
yrittäjä83:Esikoista kun yritettiin ja oli takana ne 2 keskenmennyttä otettiin verestä kromosomit, TSH (kilpirauhanen), prolaktiini, LH. Kaikki ok. Nyt tätä toista yrittäessä otettu TSH ja prolaktiini ja molemmat ok. Progesteronia ei koskaan ole tutkittu vaikka olen epäillyt aina vikaa keltarauhashormonissa, mutta esikoinen tuli kun tukena oli Luget eli oliko kyseessä vain sattuma, mutta nyt kun taas meni kesken rv6+ olen joskus lukenut, että silloin voi olla heikko tuo keltarauhashormonin tuotto :| Ja kyllä ketuttaa jos näin on koska pyysin Ruotsissa lääkäriltä Lugeja muttei suostunut antamaan reseptiä, koska sen teho kuulemma kyseenalaista... :eek: Suomen lääkäri kirjoitti heti ennen kuin sain lauseen loppuun koska esikoisestakin se oli tukena...Saas nährä miten käy jos vielä raskaudun ja tukena lääkkeet ja meneekin loppuun asti...Varmaan pääsee muutama kirosana...;)

Miuku84: :hug:
 
Vapaat on vaihtuneet pakollisiksi vapaiksi, kiitos tuhkapilven.. :( Onneksi sentään satuin olemaan kotona, etten ollut reissussa.
No on jäänyt aikaa pakkailuun, meillä on muutto ens viikolla.

Itsellä kp 23 jo. Dpo 7. Ei sitten oo mitään oireita. Miettinyt itsellänikin tuota keltarauhashormonin puutosta, mutta katsotaan nyt. Ens kuussa mukaan tulee clomit ja viimeistään silloin toivon jotain tapahtuvan.

Yleensä tähän aikaan on mahaa nippailut ja naamassa ollut näppyjä. Nyt ei mitään, paitsi pari tosi kova repäsyä alavatsassa ylösnoustessa. Niitäkään ei tosin enää tänään. Nälkää pukkaa, niin tyypillinen tätioire. :( Ylihuomenna pitäis tuhrun alkaa viimeistään ja lauantaina sitten aukenee hanat. Mulla kun luteaalivaihe on vain 10-11 sisältäen tuhrun. Itse oon sitä mieltä, että se on liian lyhyt, mutta sehän pysyy aina vakiona, joten kolme lasta saaneena se ei voi olla syy tähän lapsettomuuteen.

Päätäkin ruvenut särkee, kuten aina ennen tätiä.. Tekis mieli kiroilla ja lujaa, mutta eih, kiroilen sitten lauantaina.. ;)

Plussaonnea kaikille!
 
Toive81: Miten sait aikoinaan noi luget eli oliko lääkäri joka ehdotti vai epäilitkö itse keltarauhashormonin puutetta? Mullakin noita keskenmenoja takana ja äitini söi keltarauhashormonia mun siskoa odottaessa eli miettinyt oiskohan samaa ongelmaa..

ON:Kävin tänään gynellä, mutta raskautumisen/raskauden suhteen ei kyllä juuri auttanut. Ultrassa kaikki ok, ovuloinut oikealta (jee, eka ovis tänä keväänä!). Suositus lopettaa pitkät lennot raskauden ajaksi ja käydä säännöllisissä ultrissa alkaen 7+ (pitäisi vähentää stressiä kropalle ja mielelle). Pitäisi saada kuulemma myös mies tutkimuksiin, koska musta ei ole (vielä ) löytynyt mitään vikaa. Lisäksi totesi ettei syytä toistuviin keskenmenoihin aina löydetä, prosentiksi taisi antaa peräti 95 :/ ei kyllä oloa helpota.. eli siis jatketaan luomuna yritystä edelleen ja jos menee kesken taas niin jos vaikka joku alkais ottaan tosissaan.. :(
 
hohhoijaa.... huomenna jo kp45 ja tuntuu niin pitkästyttävältä tää kierto (vaikkei silti todellakaan ole viel ees pitkä kierto vrt:na mun ajoittain kolminumeroisiin kiertoihin).. :headwall:
Labrassa kävin viime viikolla ja tuloksetki sain: pvk, tsh ja prolaktiini kaikki täysin normaaleja. Huomenna varailenki sit aikaa gynelle yksityiselle. Aateltiin miehen kans, että nää alkututkimukset teettäis tosiaan yksityisellä (eli mulle viel ainaki papa ja mies antas omat näytteensä) + pyydettäis lähete julkiselle. Multa ei varmaan liene järkeä hormonikokeita ottaa, kun eikös esim. progesteroni pitäis tutkia kp22 tai jotain sellaista??
Tiedättekös voiko estrogeenituotantoa tutkia millä kp:llä tahansa??

Tällaisen omanapaisen vuodatuksen jälkeen, tervetuloa uusille =) ja jaksamista ja :hug: kaikille, joilla sellaisen tarvetta.
Toivon kovasti kaikille niitä ilouutisia ja tietty sen raskauden kestämistä loppuun saakka! Täälläkin liian moni sitä ihanuutta on joutunu odottelemaan/joutuu yhä :/ .
Plussia siis kaikille teille +++++ :whistle:

-Tiijona-
 
Jessie - Tervetuloa....
Just kävin ensikäynnin lapsettomuusklinikalla ja voin suositella että odotat ne tulokset ensin niistä verikokeista ja soittelet vaikka niitä odotellessa lapsettomuushoitoja antavalle klinikalle ja kysyt niiltä koska kannattaa tulla ja mihin kannattaa ensikäynnillä varautua.

Kävin yksityisellä gynellä "isossa talossa" ja nirisin lapsettomuudesta ja sain kyllä lugesteronit mutta homma jäi siihen... Sen sijaan jos menet lapsettomuusklinikalle, siellä tämä asia otetaan paljon paremmin huomioon ja ne haluavat ratkaista ongelman :D

!.! Tänään oltiin siis ekaa käyntiä klinikalla ja kronkittiin niin mies kuin emäntäkin. Turhan innokas oli tutkimuksia määräämään mun mielestä. Aukiolotutkimusta, lukuisia verikokeita ja muuta kivaa oli esityslistalla mutta kieltäydyin kohteliaasti. Mies saa mennä ruikkimaan purkkiin ja minä taidan kinua lähetteen Tyksiin :D Sen verran kaameita oli nuo hinnat kun niitä ynnäilin... Ja minullahan on aikaa :D
 
21.4.2010 KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Siffis....................yk 11......................................KP 50/30
Tiijona.................yk 1........................................KP 45
Krizze.................yk 2v.......................................KP 24/21
neulainen............yk 3........terot..........................KP 21/53-90
Kirsikka09....... ...yk 3........clomit........................KP 21/30
wannabemama...yk 16.......terot.........................KP 16/32-33
Miuku84.............yk 10......vyöhyket, homeop.....KP 15/27-28
Hlemmur............yk 9........clomit, terot...............KP 12
yrittäjä83...........yk 1v.......lugesteron.................KP 12/28
E2vm86.............yk 2..........................................KP 11/27-35
Nasu-80.............yk 13........................................KP 7/26-34
Santtuli...............yk 2,5v.....................................KP 7/31-42
kipinäkenkä.......yk 1,5v..clomit, menopur, luget...KP 7
niuku.................yk 8...........terot.........................KP 7
Jessie82............yk 14.........................................KP 2
TaCa..................yk...........koti inssi, clomit..........KP
Miisaliini..............yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa...yk 1v
sasuma..............yk 14
Haaveileva-85.....yk 01/09
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



vasu....................yk 6........................................KP 72
Calypso...............yli vuosi........clomit..................KP 24/29
Diinu....................yk 2..............clomit.................KP 10/30-35
toive81................yk 7..........clomit, luget...........KP 3/28-30

dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Dora2010............yk 8.................terot................KP 35
Teto....................yk 3.................inssi, Luget.......KP 11
Christie................yk 3..................clomit, inssi.....KP 5/23-28


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.......................................KP 24




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, memmiliini, toive81





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )

Huhtikuussa: minime (yk 2)






_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.



















 
krizze:Anteeksi kun kesti vastata, esikoista kun yritimme niin lääkärille kerroin huoleni niin sanoi, että he määräävät yleensä aina hoitojen yhteydessä keltarauhashormonia tueksi. Näin siis Turussa Väestöliitolla. Voi toki olla myös lääkärikohtaistakin miten herkästi sitä määrää, mutta kun kerran siitä ei ainakaan haittaa ole niin...
 
Toive81: Eihän sulla paljoo aikaa vastatessa mennyt :) Hm, mistäköhän keksisin syyn, jonka takia ottaisivat mutkin hoitoihin.. kun veikkaan et toi keltarauhashormoni vois muakin auttaa.. Pitää kai vaan ottaa lapsettomuuteen erikoistuneeseen lääkäriin yhteys ja toivoa, että osaavat auttaa.. Jotenkin taas ihan voimaton ton eilisen käynnin jäljiltä, kun mitään mun epäilyjä ei oikein otettu tosissaan..
 
Täysin omaa napaa taasen...

Näin sitä pitää TYKS!!! Olen jo pidemmän aikaa meinannut soittaa sinne ja kysyä koska mahtaa olla vuoorni tulla pumppuoperaatioon kun tammi-helmikuussa sain lähetteen sinne niin koska mahtais tulla jotain infoa edes. Soitin ihan keskukseen ja 5min puheluiden kääntelyn jälkeen sain tädin puhelimeen joka ilmoitti että mulla on aika ensi keskiviikoksi operaatioon ja tiistaina sisälle... HUHHUH!!!!

Oikeestaan ihan hyvä että tuli vain viikon varotusajalla koska tuppaan stressaamaan ihan sikana ja kyseinen operaatio on ÄÄRETTÖMÄN EPÄMIELLYTTÄVÄ! Mut voin vaan huokaista helpotuksesta että ei ole mikään "tärkeä kierto" meneillään...

Nyt siis sitten sinne kauan odotettuun pumpunkäristykseen jonka jälkeen aletaan yrittämään taas ihan 100 lasissa... JEEEEEE (siis jos selviän hengissä :snotty: )
 
Moi! Omaa napaa: Nyt on vasta dpo 11 ja aamulla veskikäynnin yhteydessä näkyi vaaleanpunaista. Mulla siis aika tavallista tällainen varhain alkava tiputtelu ja enteilee vain ja ainoastaan tädin kurvaamista paikalle. Aika toivoton olo just nyt, ei sit kolmaskaan clomi-kierto tuottanut tulosta :'( Ei taida clomeista tällä kertaa olla apua (esikoinen tuli tokasta clomi-kierrosta), täytyy siis soittaa klinikalle ja kysyä jatkosta. Lääkäri sanoi viimeksi että voisin vielä syödä neljännen, katsotaan nyt. Pyydän joka tapauksessa nyt lähetteen julkisele puolelle, kun näyttää siltä että pitäis kokeilla jotain järeämpää ja kalliimpaa.
Parempaa plussaonnea muilla!
 
ja kp on siis 25, dpo 9.. En oo laskenut kp´tä, joten en oo ihan satavarma... Launtaiksi odotan tätiä, ja vuoto alkaa yleensä tuhrulla 2-4 päivää ennen. Eli viimeistään tänään siis odotellaan. Mulla lyhyt luteaalivaihe ja tuo tuhru lyhentää sitä entisestään. :(

Itellä ei oo oireen oiretta. Tissit kipeyty vasta eilen. Kamalaa väsymystä, nukahtanut ysin jälkeen ja nyt flunssainen olo. :( Lämmöt on koko ajan 36.6, normisti 35.9, romahtanevat sinä päivänä kun menkat alkaa.

Mulla alkaa ens kierrossa clomit ja mulla taitaa olla aikas isot odotukset niiden suhteen, toivottavasti auttavat. Rupee reilun kahden vuoden jälkeen jo huumori ja usko loppumaan.

Puuduttavaa oleskelua... Plussaonnea kaikille!
 
:hug: tuhruttelijoille ja muillekin huonoja uutisia saaneille!

Onko siulla MiiJane76 ollu lugeja tukena tuohon lyhyeen luteaalivaiheeseen? Mie sain viime kierrossa luget siitä syystä, vaikka teorissa normin rajoissa luteaalivaihe oli, edellisessä kierrossa taisi tuhru alkaa dpo 10...

On: mie kävin tänään (kp12) folliultrassa, ja yllättäen olikin jo 19mm folli, limis 9mm :eek: Aiemmissa kierrossa on lh-plussa tullut vasta kp15 tai kp16, liekö luget sekoittanut kiertoa nyt. Viime kierrossa folli oli kp15 vasta 17mm. Outoa vaan, ettei nyt lh-plussasta ole tietoakaan, tosi haaleat viivat ollut ovistestissa. Lääkäri jopa epäili että on saattanut mennä jo lh-huippu...

Noh, varattiin sitten huomiseksi inssi :heart: kun tilanne oli noin hyvä. Testaan vielä illalla ja huomisaamuna ovistestillä, ja jos ei tule huippua, hoitaja lupasi pistää irroituspiikin inssin yhteydessä :)

Outo kuukausi, en ole oikeastaan miettinytkään koko projektia, jospa pystyisi unohtamaan sen insiin jälkeenkin! Paitsi jos lugeja laittaa niin vaikea olla miettimättä... Toivottavasti nyt saataisiin se vaavinkainen alulle :heart:
 
En ole saanut lugeja, pitäis varmaan ruinata.. :D Mulla tosiaan tuhrujen kanssa luteaalivaihe max. 11päivää. Tosin nyt ei ole ainakaan vielä tuhrua näkynyt-- *koputtaa puuta.* Tosin nyt kun sen sanoin ääneen, varmaan ens vessakäynnissä sitten on..

Selkää juilinut inhottavasti koko päivän, tosin oon ollut jaloilla koko päivän ja pakannut muuttoa varten. Viime keväänä olin onnettomuudessa ja satutin selkäni, joten se kipeytyy vieläkin herkästi.. :LOL:
Mies laittoi balsamitiikerilaput äsken selkään, jotta olo hieman helpottuu.
Mä niin inhoan tätä pakkaamista ja muuttoa. Mutta ihana uusi koti kummasti laittaa pakkailee. :D

Mulla on flunssan poikasta. Lämmöt pysyneet vielä 36.6, eli eivät vielä ole tippuneet 35.9´ään..

En tiiä, uskaltaisko aamulla testata.. Pelkään sitä negaa... Tosin tänään täällä manailin, että alkais nyt menkat, niin pääsit kokeilee sitten clomeja..

Teto, onnea inssiin!
 
Minä täällä odottelen ovulaatiota. Ultrassa näkyi tiistaina 15 mm follikkeli (clomeilla kypsytetty) eli kesken oli vielä sen kasvu. Viimeksi ovis oli kp 14, nyt on jo kp 13 eikä vielä mitään ovulaation merkkejä :| . Huolestuttaa että tuleekohan se sieltä ollenkaan. No pitää vaan malttaa odotella. Lääkäri veikkaili että voi mennä päivän-kaksi pitempään kuin edellisessä kierrossa koska follikkelin kasvu oli vielä niin kesken.
 
MiiJane76 ja Calypso: Voi pyytäkää ihmeessä Lugeja tueksi!!!Mulla oli sama homma kun alettiin tätä kakkosta yrittämään. Luomuna koitettiin 4kk ja LH-pituus oli noin 8-10 mutta mulla ei ilmennyt turhuja. Clomit sain mutten niitä Lugeja vaikka pyysin (Ruotsissa) ja tokasta kuurista kyl tärppäs mut kesken meni kuten esikoista aikoinaan yritettiin. Nyt Suomen lekuri määräs mulle niitä ilman muuta ja toiveet korkealla!!!

Teto:Jos en väärin ole kuullut niin munis irtoaa yleensä kun on kooltaa 20-25mm eli vielä on aikaa odotella plussaa :) Ja oiskohan se kasvanut 1-2mm luokkaa per päivä.

ON:Clomeja tarttis vielä napsia 2 päivää ja sitten ensi viikolla alan metsästämään ovista, kaadan sitten miehen jos moinen käy ja sitten säkkikaupalla Lugeja ostamaan :D Romanttista, eikö? :LOL: Ainoa harmitus mikä on, että tytölle iski oksennustauti ja mies yrjösi viime yönä :( Itse olen vielä taudilta välttynyt ja pelkäänkin sen alkavan ja sitten noi clomit ei vaikutakaan :ashamed: Mutta toivotaan, että kiertäis mut nyt vielä sunnuntaihin asti ;) Voikaahan hyvin!
 
Minäkin palailen taas palstailemaan ehkä vähän aktiivisemmin. Minulle voisi päivittää kp 15/28-40. Yrityskertojen määrää en enää muista mutta siis tammikuusta 2009 asti yritetty :(

Verikokeista ei ole löytynyt mitään ihmeellistä ja seuraavaksi on miehen vuoro antaa näytteensä. Meillä on aika lapsettomuuspolille toukokuun loppupuolella. Siihen asti mennään luomuna. 3kk yritettiin clomien kanssa tuloksetta ja sen jälkeen ollaan yritetty olla 'yrittämättä' ja enemminkin pupuiltu silloin kun huvittaa.

Toive81 Meillä vesirokko kuopuksessa, yritä siinä peittoja heilutella ja juosta välillä poitsun luona kun toista kutittaa niin kovasti :whistle: Toivottavasti et sairastu...

Calypso Näin kävi meilläkin, clomit olivat tällä kertaa suuri pettymys. Ekaa lasta tehdessä tulin raskaaksi ensimmäisestä clomi kierrosta, mutta nyt siis kolmekaan ei tuottanut tulosta.

Plussaonnea kaikille!
 
Hlemmur miulla ovulaation aika on vaihdellut, parissa viime kierrossa lh-plussa tuli kp15 ja kp16, nyt tehtiin inssi jo tänään kp13... Eli eiköhän se vielä ehdi sieltä tulla, toivottavasti bd

Toive81 Miulla tosiaan munis on irronnut juuri n. 21-23mm kokoisena, tänään oli sen 21mm, ja koska aamulla ei vielä tullut ovisplussaa, pistettiin irroituspiikki. Muuten olisi ovisplussa tullut viikonloppuna ja insssi olisi tässä kierrossa jäänyt tekemättä, siksi hätähousuna =) Meillä kun on taustalla perinnöllinen sairaus, niin lahjoitetuilla siittiöillä pelatessa täytyy vähän koittaa ajoittaa ovista...

On: Tänään siis oli inssi, nyt sormet ja varpaat ristiin että saan äitienpäivälahjaksi plussan :heart: Aamulla ei vielä ovisplussaa tullut joten pistettiin pregnyl. Nyt kotiin tullessa olikin jo tosi vahva ovisplussa :)

Lugejen sijasta lääkäri päättikin että kokeillaan luteaalivaiheen tueksi sellaista, että pistän ensi tiistaina ja perjantaina 1500ky pregnyliä, en ole kuullutkaan että tällaista hoitomuotoa käytetään :eek: Kuulemma ennen lugeja ovat käyttäneet paljonkin tätä, ja nykyäänkin koeputkihedelmöityksissä..? Noh, mieluummin pistän pari kertaa pregnyliä, kun laitan niitä tahmapalleroita aamuin illoin...

Miulla vaan on jotenkin pessimistiolo, näinköhän tämä onnistuu vieläkään... Kai ne pestyt siittiöt elää tarpeeksi pitkään, kun pregnyl pistettiin vasta inssin yhteydessä, eli ovulaatio on vasta joskus huomenna...? Noh, yritän unohtaa koko touhun ja nautin keväästä pari viikkoa, nyt on helpompi unohtaakin kun ei tartte lugeja laittaa :)

Plussapuhurit kaikille :whistle:
 

Yhteistyössä