Päivää...ja anteeksi tulee vain omaa napaa...
Sain pidätettyä koko yön pissaa mikä on mulle ennästys (käyn yleensä ainakin kerran), mutta samalla harmitus kun sehän on yksi raskauden merkki pisulla juoksu :ashamed: Noh, tein mammaksin herkän liuskatestin ja viiva tuli, ei edelleenkään yhtä vahva kun kontrolli, mutta vahvempi kuin maanantainen testi (minkä tein 2h rakossa olleesta).Ja ei tarvitse tihrustaa. Tein myös apteekin testin, mihin tuli huomattavasti vahvempi viiva kuin sunnuntain aamupissasta! Lähes kontrollin vahvuinen eli sillä testillä viiva olisi vahvistunut
Olen nyt aika hämmentynyt, edelleen olen sitä mieltä, että kyllä nyt jo tulisi olla kunnon vahvat viivat, menkat ois tänään nyt sen viikon myöhässä. Toisaalta pieni toivo, että josko nyt vain hormonitaso onkin matalampi, mutta nousussa. Veritesti olisi nyt kyllä kullanarvoinen ja vielä siitäkin varmistus.
Niin ja mitään raskausoireita ei ole edelleenkään tullut, hieman ehkä valkovuotoa, mutta ei mitenkään runsaasti edelleenkään...
Menen huomenna sinne gynikseen.Lääkäri haluaa varmasti ultrata mut ja otin selvää, että huomenna olisi 5+0 niin silloin pitäisi kokeeneen ultraajan nähdä ainakin jotain raskausmateriaalia kohdussa.Syke ei kyllä vielä näy. Onneksi gynis on erikoistunut naisiin ja myös raskauksiin, niin luotan lääkärin kokemukseen. Verikoetta aion kysyä, mutta tää pirun tuppukylä on niin hiljainen että gynis on perjantaisin kiinni kuten myös viikonlopun niin saisin kuulla tuloksen vasta maanantaina! |O Ja sitten pitäisi maanantaina ottaa kyllä se varmistus koe, että näkis onko arvot nousseet kuten kuuluu.Ja keskiviikkona lähdemme tytön kanssa kohti kotia joten tiukaksi menee...
Mutta kerron huomenissa mitä gynis sanoo, aika on vasta iltapäivällä 15.30, mitenköhän mun hermo parat kestää sinne asti?
Niin ja sitäkin täällä ihmettelen, että miten ihmeessä apteekin testi voi näyttää lähes kunnon plussaa kun se kerran ei ole niin herkkä kuin tää mammaksin testi? Vai voiko todella olla niin, että nää halpistestit voi olla susia??? Ai niin, mammaksin ovisliuskatesti ole silloin maanantaina kunnon positiivinen, mutta ne jätän nyt rauhaan. :|
Että tällasta, mielelläni kuulisin teidän mietteitä ja jos joillain on kokemuksia niin kiva olisi kuulla! Palataan murut! :heart: