Apuja säännölliseen syömiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Painoa pudottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Painoa pudottava

Vieras
Mulla siis painoa pudotettavana 30kg. Tiedän että säännölllinen syöminen olisi kaikista järkevintä. Mutta miten ihmeessä siihen pystyy käytännössä? Jos olen koko päivän kotona sit onnistuu. Mut jos ollaan esim. kylässä, niin tulee ongelmia. Sit onkin hirvee nälkä kun tullaan kotiin, kun ruoka menee pidemmäksi.
Töissäkin tämä tuottaa ongelmia kun on vaan yksi tauko, 7,5h päivässä. Olisi kiva kuulla muiden vinkkejä, että miten te järjestätte tuon 5xpäivässä syömisen. Otatteko kylään ruuan mukaan?? Tuntuu et se koko päivä menee ruokaa miettiessä ja siihen tämä elämänmuutos kumminkin (taas) kaatuu. Eli nyt sit apuja....

Säännöllinen syöminen ei ole oikeasti noin vaikeaa. Työpäivinä syöt esimerkiksi juuri ennen töitä, töissä tauolla ja työpäivän päätteeksi. Kyläilyihin voit varautua vaikka pähkinöillä ja välipalapatukalla (tarkista tuotteen sisältö ja ravintoarvot). Kyllä se siitä, ei kannata tehdä asioista vaikeampia kuin ne todellisuudessa on :)

Oon itse tiputtanut ton 30kg, pidin vuoden taukoa ja nyt olis parin kympin urakka taas edessä...
Mulla on ihan takuuvarmasti kellon tarkkaa syömistä. Otan vierailuillekin eväitä mukaan (hedelmiä tms).
Ja kaikille sanon, mistä on kyse, niin yleensä on saanut hyvää kommenttia ja ens kerralla kyläpaikassa odottaakin piirakan sijaan joku salaatti tms.

Mulla on kellon ajat sen takia, ettei mene koko päivä ruokaa miettiessä. Ja lista kaapin ovessa ruokavaihtoehdoista. Ei tarvii miettiä.

Tsemppiä!

Yhteistyössä