Voin kertoo,et en muista ollenkaan :ashamed:
Joskus koulussa tehny lapasia,mut nyt en muista miten peukalo tehään :headwall:
Siin otettiin yhelle puikolle ne silmukat...? riittääkö jos otan 7 silmukkaa?
Otetaanko ne kaikki 7 silmukkaa samalta puikolta vai vaik niin et toiselt 4 ja toiselt 3? :ashamed: Mulla on joka puikolla 12 silmukkaa,pitääkö luoda samantien siihen puikolle uudet mistä otin sen 7,et tulee taas 12?
Joskus koulussa tehny lapasia,mut nyt en muista miten peukalo tehään :headwall:
Siin otettiin yhelle puikolle ne silmukat...? riittääkö jos otan 7 silmukkaa?
Otetaanko ne kaikki 7 silmukkaa samalta puikolta vai vaik niin et toiselt 4 ja toiselt 3? :ashamed: Mulla on joka puikolla 12 silmukkaa,pitääkö luoda samantien siihen puikolle uudet mistä otin sen 7,et tulee taas 12?