Apuja!! Miltä vauvan kiinnittyminen tuntuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joillain ne voi tuntua vaan reisissä vaikka, ja just tuo aaltomaisuus sitä selittäisi. Kannattaisi noilla viikoilla varmasti ottaa yhteyttä äitipolille vaikka ja mennä käymään..

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Joillain ne voi tuntua vaan reisissä vaikka, ja just tuo aaltomaisuus sitä selittäisi. Kannattaisi noilla viikoilla varmasti ottaa yhteyttä äitipolille vaikka ja mennä käymään..

mä olin vasta torstaina neuvolassa/lääkärillä ja näistä asioista puhuttiin supistuksia ollut aijemminkin.

eli ei tässä näille mitään voi. iisisti vaan. ja toivoa et viikon viel ainakin olis matkassa .

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mä olin vasta torstaina neuvolassa/lääkärillä ja näistä asioista puhuttiin supistuksia ollut aijemminkin.

eli ei tässä näille mitään voi. iisisti vaan. ja toivoa et viikon viel ainakin olis matkassa .

Eli teki sisätutkimuksen?

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Joo tarkistuttamaan tilanne vaan! Joku naksahdus ainakin kuulu kun mulla laskeutui. Mutta ei noin paljoa. Tai sellanen plumsahdus-naksahdus mulla kuului. Se tosin oli jo sairaalassa. Soita polille!

tässä on olo nyt ihan hyvä. Jotain menkkajulimista vaan. Ja mä tosrtaina olin jo neuvolassa ja lääkärillä ja sanoivat vaan että rauhallisesti vaan.
et eihän tässä oikein muu kyl auta. Paikat olivat pehmenneet ja kanava lyhentynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eli teki sisätutkimuksen?

niin ja sillon vauva oli laskeutunut muttei vielä kiinnittynyt.

No jos noi olotilat jatkuu niin veikkaan että kyllä taitaa syntyä sitten pikkuhiljaa.Ja menkkamaiset juilimisethan kanssa tekee työtä kohdunkaulalla yms =)

niinhän ne tekee. Ja joskus olen kuullut et ne on just niitä salakavalampia. tiedä sitten onko perää. (?)

sitä on ihan uunona tässä kun ei esikoisesta ollut mitään ennen kuin vasta käynnistyspäivänä ja meni kaksi viikkoa yli. :D Tilanne oli silloinkin täysin epäkypsä mutta kuitenkin syntyi 6h 20min. Eli tässä ei varmaan kauaksi aikaa kotiin jäädä kun olo menee liian kipeeks.

Mulla on ollut ihan samanlaisia kipuja aamu puoli 8 asti! Tuntuu kuin vehkeet alapäässä halkeasisivat... Väliin kipu tekee "renkaan" koko vartalon ympärille...LAittaa ähiseen ja kiemurtelemaan. Kipu on ihan kammottava, pistävä, polttava. Vauva potkii koko ajan. Rv 34 +1.. Mitä tää on!!??

Mulla kanssa ollu pari viikkoa silloin tällöin menkka-jomotuksia, sisäreidet oli viikko sitten muutaman päivän aivan jumissa/tulessa ja nyt etenkin aamuisin selkeitä kivuliaita yksittäisiä suppareita ja viikkoja nyt 37+4. Selällään kun makaa, niin asennon vaihtaminen/ nouseminen sattuu ja ihan kuin pieniä "kouristuksia" jossain tuossa kohdunsuun ympärillä. Esikoisesta ei mitään vastaavaa ollut ja kiinnittyi vasta synnytyssalissa, eilen neuvolassa oli sitä mieltä että tämä vauva alkais olla jo asettunu lähtökuoppiin kun minun lantio liikkuu mukana kun vauvan päätä koitti liikuttaa. Että kyllä veikkaisin että nuo juilimiset ja sisäreisien kivut viittais nimenomaan kiinnittymiseen, tiedä sitten mitä siellä oikeasti tapahtuu...

Yhteistyössä