V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:Joillain ne voi tuntua vaan reisissä vaikka, ja just tuo aaltomaisuus sitä selittäisi. Kannattaisi noilla viikoilla varmasti ottaa yhteyttä äitipolille vaikka ja mennä käymään..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:Joillain ne voi tuntua vaan reisissä vaikka, ja just tuo aaltomaisuus sitä selittäisi. Kannattaisi noilla viikoilla varmasti ottaa yhteyttä äitipolille vaikka ja mennä käymään..
mä olin vasta torstaina neuvolassa/lääkärillä ja näistä asioista puhuttiin supistuksia ollut aijemminkin.
eli ei tässä näille mitään voi. iisisti vaan. ja toivoa et viikon viel ainakin olis matkassa .
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Joo tarkistuttamaan tilanne vaan! Joku naksahdus ainakin kuulu kun mulla laskeutui. Mutta ei noin paljoa. Tai sellanen plumsahdus-naksahdus mulla kuului. Se tosin oli jo sairaalassa. Soita polille!
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:Joillain ne voi tuntua vaan reisissä vaikka, ja just tuo aaltomaisuus sitä selittäisi. Kannattaisi noilla viikoilla varmasti ottaa yhteyttä äitipolille vaikka ja mennä käymään..
mä olin vasta torstaina neuvolassa/lääkärillä ja näistä asioista puhuttiin supistuksia ollut aijemminkin.
eli ei tässä näille mitään voi. iisisti vaan. ja toivoa et viikon viel ainakin olis matkassa .
Eli teki sisätutkimuksen?
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:No jos noi olotilat jatkuu niin veikkaan että kyllä taitaa syntyä sitten pikkuhiljaa.Ja menkkamaiset juilimisethan kanssa tekee työtä kohdunkaulalla yms =)