Apuja!! Miltä vauvan kiinnittyminen tuntuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ihan kiven takaa äsken iski sellasta helvetin moista repimistä alakertaan ja sisäreisiin. Tuntuu niin perkeleen pahalle että olisi tehnyt mieli itkeä.

Yhtään ei kärsinyt nousta suoraan pystyym seisomaan vaan piti seisoa paikallaan hieman kumarassa ja jalata harallaan.

Tuntui siltä kuin hetkenä minä hyvänsä jotan lojahtaisi lattialle.

Kovaa naksumista tuntui.

Tunnin verran nyt tuntunut. Yhä tuntuu mutta ei niin pahana enään. Mutta välillä sitten taas iskee kova repiminen.

Mitä hittoa tää on??? :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
tjaa, mä tunsin hetkellisen kovan kivun vatsalla joka veti häpyluuhun.

Toi kyllä kuulostais kystan puhkeamiselta tai sit kohdun ulkoiselta...

niin mulla viikkoja 35

Ai minä luulin, että puhuit munasolun kiinnittymisestä :D No mulla kyllä kairasi molemmat noin loppupuolella vähän väliä. Sattui aivan kamalasti :/

No siltähän se kuulostaa, itellä nyt pari vkoa ollut samaa, parhaillaankin on... ei pysty ees penkistä nousemaan ja tuntuu että se pyörittelee päätään tuolla... repii ja riipii. Mulla vkoja 37...

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

niin mulla viikkoja 35

Ai minä luulin, että puhuit munasolun kiinnittymisestä :D No mulla kyllä kairasi molemmat noin loppupuolella vähän väliä. Sattui aivan kamalasti :/

tää oli ihan muuta kuin vauvan pään liikuttelua.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

niin mulla viikkoja 35

tää oli ihan muuta kuin vauvan pään liikuttelua.

jatkui pitkälle iltaan vaikka sänkyynkin rauhoituin telkkua katsomaan. tai siis eipä siinä voinut mtään ees touhuilla mut vaakatasoon kun pääsin niin jatkui kuitenkin.

ei minulla ainakaan koskaan ole tuntunut kun vauva laskeutuu lähtökuoppiin. Ennemmin huomannut sen vaan mahasta, että laskeutunut on. Enemmän epäilen suppareita, mut oliko kipu aaltomaista vai jatkuvaa? Supistukset kun yleensä on aaltomaisia.. ei siis jatkuvaa kipua.

Alkuperäinen kirjoittaja hn:
ei minulla ainakaan koskaan ole tuntunut kun vauva laskeutuu lähtökuoppiin. Ennemmin huomannut sen vaan mahasta, että laskeutunut on. Enemmän epäilen suppareita, mut oliko kipu aaltomaista vai jatkuvaa? Supistukset kun yleensä on aaltomaisia.. ei siis jatkuvaa kipua.

tauko oli aina välissä ja sitten tuntui uudelleen. aina kun luuli mennenn ohi iskikin sitten uudestaan.

tauko oli aina välissä ja sitten tuntui uudelleen. aina kun luuli mennenn ohi iskikin sitten uudestaan.

ja tosiaan naksui tosi kovaa! Ihan selvästi tunsi sen ja koko aika tuntu et jotain tippuu ihan justiin.

No minusta kuulostaa, että olisi suppareita. Jos kovasti jatkuu kipeät supistukset, niin soitappa synnärille ja kysy, tartteeko näytille mennä. Onnea koitokseen! :)

Outoja suppareita oli kyllä. Esikoiselta kun ei kertaakana mitään ollut ennen käynnistystä niin ei osaa odottaa kuin samanlaista kuin silloin. :)

Tosiaan jatkui vielä vaikka vaakatasoon kävi. Ja aamulla kun heräsin niin reidet oli ihan jumissa (sisäreidet).
Nytkin jotain sellasta menkkajomotusta on. Mutta torstaina kun kävin neuvolassa "sain käskyn et ainakin viikko pitäis olla viel sisällä" :D Meillä kun kuulemma kaikki alle 36 viikkoset yritetään estää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiks ketään häiritse toi naksuminen?

Tai se et toisesta tuntui et jotain tippuu ihan kohta?

mua häiritsee, mitä se on voinut olla??

Olisko naksuminen sitä, että supistuksen aikaan vauva painaa alaspäin ja kalvot paukkuu? Villi veikkaus vaan. Tuosta tippumisen tunteesta en osaa mitään veikkausta kyllä heittää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiks ketään häiritse toi naksuminen?

Tai se et toisesta tuntui et jotain tippuu ihan kohta?

mua häiritsee, mitä se on voinut olla??

Olisko naksuminen sitä, että supistuksen aikaan vauva painaa alaspäin ja kalvot paukkuu? Villi veikkaus vaan. Tuosta tippumisen tunteesta en osaa mitään veikkausta kyllä heittää...

näin mäkin luulen. se oli tosiaan sellasta sen kivun kestävää "naks naks naks naks" ja aina kun kipu lakkasi, lakkasi naksuminenkin.

Yhteistyössä