Mulla on kosteuttavaa shampoota ja hoitoainetta, mutta hiuksiin ne auttaa. Pitäis saada päänahkaan jotain apua, kun se on niin kuiva.
Olisko kenelläkään hyvin vinkkejä? =) :flower:
Olisko kenelläkään hyvin vinkkejä? =) :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maymay:pese vesipitoisella perusvoiteella.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mun shampoo ja hoitoaine on ostettu parturilta.
Mitä perusvoidetta olette käyttäneet? Mulle ei tule nyt mitään vesipitoisia perusvoiteita mieleen, ei ole tullut niin tarkkaan tutkittua niitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mun shampoo ja hoitoaine on ostettu parturilta.
Mitä perusvoidetta olette käyttäneet? Mulle ei tule nyt mitään vesipitoisia perusvoiteita mieleen, ei ole tullut niin tarkkaan tutkittua niitä...
Aqualan tai mikä tahansa, joka on halpaaErioil, Scoop Extra, Daily... Kunhan on helppo levittää ja lähtee huuhtomalla.
Alkuperäinen kirjoittaja maymay:minkä merkkiset tuotteet sulla on käytössä?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja maymay:minkä merkkiset tuotteet sulla on käytössä?
Olikos se nyt 4R, sinivalkoiset pullot.
Alkuperäinen kirjoittaja merili:Vanha kunnon ei niin vakuuttavan näköinen mutta toimii: XZ:n öljyhoito. Suositellaan jopa psorista kärsiville. Antaa vaan vaikuttaa vaikka tunnin ennen pesua, aina parempi.