Apuja KUIVAAN PÄÄNAHKAAN?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulla on kosteuttavaa shampoota ja hoitoainetta, mutta hiuksiin ne auttaa. Pitäis saada päänahkaan jotain apua, kun se on niin kuiva.

Olisko kenelläkään hyvin vinkkejä? =) :flower:

Head&shoulders valmistaa kyseiselle päänähälle sopivia tuotteita.
Kampaamoista saa myös täsmätuotteita.
Tai tosikuivaan saat apteekista jotain perusvoidettakin.
Olen itse kokeillut kaikenlaisia tuotteita.
Nyt ostin Hairstoresta kosteuttavaa shampoota,eikä kuivata yhtään! :wave:

Mun shampoo ja hoitoaine on ostettu parturilta.

Mitä perusvoidetta olette käyttäneet? Mulle ei tule nyt mitään vesipitoisia perusvoiteita mieleen, ei ole tullut niin tarkkaan tutkittua niitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:

Mitä perusvoidetta olette käyttäneet? Mulle ei tule nyt mitään vesipitoisia perusvoiteita mieleen, ei ole tullut niin tarkkaan tutkittua niitä...

Aqualan tai mikä tahansa, joka on halpaa ;) Erioil, Scoop Extra, Daily... Kunhan on helppo levittää ja lähtee huuhtomalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:

Aqualan tai mikä tahansa, joka on halpaa ;) Erioil, Scoop Extra, Daily... Kunhan on helppo levittää ja lähtee huuhtomalla.

Osa noista onkin nimeltään tuttuja. Pitääpä koittaa.

Muoks, mullahan on erioilin purkki repussa mukana. Pitäiskö mennä heti testaamaan vaikka koulussa olenkin? :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
minkä merkkiset tuotteet sulla on käytössä?

Olikos se nyt 4R, sinivalkoiset pullot.

joo tunnen tuotteen. nyt on tullut cutrinilta uuttaa shampoota.
Nordic Balance Rescue Shampoo, kannattaa kokeilla,suunniteltu nimen omaan pohjoismaiselle hiustyypille. kosteuttaa, hoitaa ja antaa kiillon Täyteläinen auttaa palauttamaan hiusten vahvuuden antaen samalla pehmeän tunnut.paikaa myös vauroita.

Hiusvesi auttaa, mutta parhaiten ainakin itselläni auttoi shampoon ja hoitiksen vaihtaminen silikonittomaan. Niitä löytyy kampaamoista (muista pyytää täysin silikoniton, ei edes "kampaajasilareita"), mutta myös markettituotteissa on jotain ihan hyviä. Itse olen käyttänyt XZ-sarjaa (kokonaan silikoniton), esim. suklaa-vanilja -tuotteet hoitavat päänahkaa. Silikonit tukkivat huokosia ja päänahka kuivaa ja kutisee. Lisäksi silarit voi aiheuttaa muita allergisia reaktioita. Kannattaa myös googlettaa, monilta palstoilta löytyy apua silarittomien tuotteiden löytämiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja merili:
Vanha kunnon ei niin vakuuttavan näköinen mutta toimii: XZ:n öljyhoito. Suositellaan jopa psorista kärsiville. Antaa vaan vaikuttaa vaikka tunnin ennen pesua, aina parempi.

No tuotakin mä olen miettinyt, joskus olen sitä kokeillut.

Yhteistyössä