Apuaaaaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona

Vieras
En ole muutamaan päivään pessyt pyykkiä ja ajattelin et jos nyt pesis. Huomasin sit ku pyykkejä tongin et olin unohtanut et olin nakannut märän pyyhkeen likapyykkikoriin. Pyyhe oli homeessa ja ne vaatteet jotka oli saanut kosteutta tästä pyyhkeestä.
Lähteekö home tavallisessa 60 asteen pesussa vai pitääkö mun tehä jotain muutaki? Nyt koko vessa haisee homeelle. yööök. kaiken maailman homeitiöitä lentelee nyt tääl.
Siin oli lasten paitojaki homeessa. Uskallanko niitä enää lapsille laittaa pesun jälkeenkään?

Pistin pyykit koneeseen. Hetken mietittyäni päätin nakata kaikki vähäkään homeelle haisevat roskiin. Siinä meni muutama lasten lempivaatekkin. Pikkasen matkaan wituttaa oma tyhmyys.
Kaapis oli etikkafairy sekotusta ja laittoin sitä koneeseen ja 95 asteeseen. Jospa sinne ei jäis mitään niist vaatteista jotka siel hetken pyöri.
Kädet haisee homeelle vaik oon pessy niit vaik millä. On se pirullinen toi home.

Meil ainakin miehen pelikassiin unohtuneista pyyhkeistä home periaatteessa lähtee, mutta väri jää, siis sellanen tumma läikkä jota ei saa pois.. Mies niitä saa käyttää, itsepä meni pilaamaan pyyhkeen (ja aika monta on ehtinyt pilata.. )

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Meil ainakin miehen pelikassiin unohtuneista pyyhkeistä home periaatteessa lähtee, mutta väri jää, siis sellanen tumma läikkä jota ei saa pois.. Mies niitä saa käyttää, itsepä meni pilaamaan pyyhkeen (ja aika monta on ehtinyt pilata.. )

Voi sääli mies raukkaa ja osta hänelle uudet pyyhkeet:)

Yhteistyössä