APUAAA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa :'(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa :'(

Vieras
Huomasin just että meidän 1v3kk ikäinen tyttö oli pöydältä napannut minun tupakkiaskista tupakin ja kerkesi syödä sitä kessua ihan vähäisen,mitä nytten tapahtuu..Tupakki aski oli ollut aika kaukana pöydällä mutta se silti sen jotenkin kurkottaessa sen sieltä sai ja en huomannut kun oli niin hiljaa ja luulin että se leikkii ja sitten se tuli mun luokse,ei ollut kuin ihan pieni määrä..Mitä tehdä,ei ole aikaisemmin käynyt noin... :'( auttakaa,jos jotain tapahtuu niin kaikki on minun syytäni.. :'(

Tupakka

Yli 1-vuotiaat: Alle yksi kokonainen polttamaton tupakka tai vähemmän kuin kolme tumppia ei vaadi hoitotoimenpiteitä. Vatsaoireita saattaa esiintyä. Jos nielty määrä on suurempi, ota yhteys Myrkytystietokeskukseen.

Alle 1-vuotiaat ovat herkimpiä nikotiinin vaikutuksille. Tarkista myrkytysvaara Myrkytystietokeskuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ww:
Tupakka

Yli 1-vuotiaat: Alle yksi kokonainen polttamaton tupakka tai vähemmän kuin kolme tumppia ei vaadi hoitotoimenpiteitä. Vatsaoireita saattaa esiintyä. Jos nielty määrä on suurempi, ota yhteys Myrkytystietokeskukseen.

Alle 1-vuotiaat ovat herkimpiä nikotiinin vaikutuksille. Tarkista myrkytysvaara Myrkytystietokeskuksesta.

Kiitoksia tuhannesti tästä tiedosta..Eli mitään vaaraa ei ole kun söi ihan pienen määrän sitä.Jos kuume nousee niin sitten soitan lääkäriin pikaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja auttakaa :'(:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
saattaa nousta kuume...

Sen tiedän että siitä nousee ainakin kuume ja jos se nousee yli 39,5 niin sitten soitan kyllä lääkäriin.

Pitää syödä runsaasti tupakkia, jotta saa kuumeen nousemaan

Ei ei ole mitää hätää jos söi vähäisen määrän..Kiitos :) Eli turhaan panikoiduin(ko)?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
kuume nousee hetkellisesti joka tapaukses.. älä siitä murehdi.. sehän on vanha sairasloman haku kikka että syödään tupakkaa että lämpö saadaan nousemaan..

Okei,no onneksi on suppoja jos kuume nousee..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
nou hätä kuules, jos tästä jotain hyötyä voi olla niin nyt olis korkea aika lopettaa se polttelu :)

No joo niin on ollut tarkoitus lopettaakin. :) Se olikin viimeinen tupakki mikä oli sielä askissa ja olin just menossa polttamaan sitä mutta en sitten vissiin menekkään kun tyttö oli sen katkaissut ja maistanut vähän :)