L
lopussa
Vieras
oon aiemminkin tänne kirjoittanut... saattaa tulla vähän sekavaa tekstiä, ku ei jaksa ees ajatella... eli kolmas lapsi tulossa ja kai osittain hormoonit saa herkemmäksi, mutta on tässä muutakin... mies on vältellyt inttiä, sai vapautuksen ja sai vältettyä sivarinkin pariksi vuodeksi. töitä ei kai saa, mihinkään kouluun ei mene ja työharjoittelusta lintsaa/hakee saikkua jatkuvasti... nyt ollut 3 viikkoa taas saikulla. nukkuu, pelaa ja käy jossain kavereiden kanssa. mä oon viimeset vuodet vaan hoitanut lapsia... siinä ei oo mitään vikaa, mutta miehen kanssa ei olla koskaan kahdestaan... ja kotihommat on kaikki mun harteilla... ja illalla kun ollaan kahdestaan, joko sänkyhommia tai mies pelaa ja mä luen jos en muuta keksi... eilenkin olisin halunnut puhua, ei kuulema keskellä yötä. sanoin että kyllä vaan usein hommat kelpaa keskellä yötä. käski monta kertaa pitää turpani kiinni. kaikki menee miehen pillin mukaan, päivän ruoasta lähtien. olen yrittänyt jättää asiat hoitamatta, kerran lähdin anopille yksin yöksi. lapsille ei ollut tehnyt ruokaa, koiran kakat oli sisällä ja tutut tiskivuori ja pyykit odotti mua...
jostain syystä en halua erota, mies osaa olla kilttikin kun vaan viitsii... viitsii vaan niin harvoin, helpompaa hänelle on laittaa kuulokkeet päähän ja pelata.
pitkään olen vain itkenyt, ollut pahalla tuulella vaikka en haluaisi... kaikki tuntuu ylivoimaiselta ja tuntuu että olen umpikujassa ja pahasti... rahaakaan ei ole paljoa ja mies ilmoitti olevansa koko juhannuksen kavereiden kanssa. tänään tuli mitta täyteen, sain kai jonkunlaisen paniikkikohtauksen, kun ei jalat pitäneet ja happi tuntui loppuvan... anoppi vie mut illalla äitiyspolille. en keksi muutakaan... voiko ne auttaa siellä mua jotenkin??
jostain syystä en halua erota, mies osaa olla kilttikin kun vaan viitsii... viitsii vaan niin harvoin, helpompaa hänelle on laittaa kuulokkeet päähän ja pelata.
pitkään olen vain itkenyt, ollut pahalla tuulella vaikka en haluaisi... kaikki tuntuu ylivoimaiselta ja tuntuu että olen umpikujassa ja pahasti... rahaakaan ei ole paljoa ja mies ilmoitti olevansa koko juhannuksen kavereiden kanssa. tänään tuli mitta täyteen, sain kai jonkunlaisen paniikkikohtauksen, kun ei jalat pitäneet ja happi tuntui loppuvan... anoppi vie mut illalla äitiyspolille. en keksi muutakaan... voiko ne auttaa siellä mua jotenkin??