V
"väsynyt"
Vieras
Auttaako tuohon mikään? Välillä ei pelaa välttämättä ollenkaan, mut välillä taas innostuu ja pelaa lähes kellon ympäri. Mies saa hoidettua pakolliset tehtävänsä pelin lisäksi, mutta ei tule ajatelleeksi sitä, että pelaaminen haittaa mua. Esim. puhuu lujaa/huutaa mikkiin keskellä yötä, ja sitten vielä ihmettelee, miksi olen vihainen kun kömmin pois sängystä...
Pelikaudet tulee ja menee, siksi ei kai ole kyseessä pahimman luokan riippuvuus. Saahan sitä olla harrastuksia (vaikka en koskaan tuu tajuamaan sitä, että aikuinen mies pelaa ja pelaa), mutta ne eivät saisi haitata puolisoa! Siis toisen valvottaminen keskellä yötä, onko se muka ihan ok? Anteeksipyytelykään ei mua lepytä, koska mielestäni toinen käyttäytyy itsekkäästi, eikä edes myönnä sitä.
Nimim. heräsin tahtomattani ennen aamuviittä
Pelikaudet tulee ja menee, siksi ei kai ole kyseessä pahimman luokan riippuvuus. Saahan sitä olla harrastuksia (vaikka en koskaan tuu tajuamaan sitä, että aikuinen mies pelaa ja pelaa), mutta ne eivät saisi haitata puolisoa! Siis toisen valvottaminen keskellä yötä, onko se muka ihan ok? Anteeksipyytelykään ei mua lepytä, koska mielestäni toinen käyttäytyy itsekkäästi, eikä edes myönnä sitä.
Nimim. heräsin tahtomattani ennen aamuviittä