L
lost_
Vieras
Mua hävettää ees sanoa ääneen tämä asia mutta se vaivaa mua paljon. Avomieheni erosi(ex-tyttöystävän päätös) noin 3,5v sitten naisesta jonka kanssa oli 2,5v yhdessä. He asuivat pari viimeistä kuukautta yhdessä, ei kihloissa ollut eikä lapsia saaneet. Eron jälkeen hänellä on kuulemma ollut muutamia kuukauden juttua kunnes me tavattiin. Me olemme seurustelleet 10kk joista 4kk asuttu yhdessä. Minua jostain kumman syystä ärsyttää se että mies oli niin kauan sen naisen kanssa yhdessä. Joskus huomaan ajattelevani jopa sitä että sitä naista mieheni enemmän rakasti kuin minua. Tiedän, tämä kuulostaa niin tyhmältä. En siitä naisesta tiedä kauheasti, eikä se minulle kuulu. Mieheni tosin mainitsi minulle että hän on käynyt rintojen suurennusleikkauksessa(katsottiin yhtä dokumenttia naisista leikkauksissa ja sitten alettiin keskustelee asiasta), ja minulle(lattarintaiselle naiselle) se oli jotenkin tosi kova isku. Sen jälkeen olen alkanut ajattelemaan että ehkä mieheni rakasti enemmän iso rintaista naista eikä minua.
Olemme muuten onnellisia, enkä ole ko. asiasta hänelle puhunut mitään. Hän on mm. ehdottanut että menisimme jossain välissä kihloihin, ja on mietitty yhteistä asuntoa ym. suhde siis on vakaalla pohjalla. Hän on kertonut minulle että olen se oikea hänelle.
Miten ihmeessä lopetan mieheni exän ajattelun? Haluan olla täysille juuri tässä jutussa koska rakastan häntä niin paljon mutta on vaikeata olla täysillä kun huomaan vertailevani itseäni toiseen naiseen.
Olemme muuten onnellisia, enkä ole ko. asiasta hänelle puhunut mitään. Hän on mm. ehdottanut että menisimme jossain välissä kihloihin, ja on mietitty yhteistä asuntoa ym. suhde siis on vakaalla pohjalla. Hän on kertonut minulle että olen se oikea hänelle.
Miten ihmeessä lopetan mieheni exän ajattelun? Haluan olla täysille juuri tässä jutussa koska rakastan häntä niin paljon mutta on vaikeata olla täysillä kun huomaan vertailevani itseäni toiseen naiseen.