Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saatana :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saatana :(

Vieras
Kysyisin teiltä näkökulmaa, että miksi miehet laittavat niin paljon ilmoituksia nettiin, vaikka ovat varattuja?
Onko mahdollista, että tulee nähtyä se kaikki vaiva: kirjautuminen, salasanat ja nimimerkit, kuvaus itsestä jne, jos ei ole tosissaan hakemassa seksiä tai tyttöystävää?

Kysymys juontaa juurensa nyt siitä, että 3 vuotta seurustellut, ja löysin mieheni seksi-ilmoituksen netistä.
Hän sanoo, että teki sen ""vahingossa kännispäissään"", eikä edes muista kuulemma tehneensä sitä.(siis muisti parani asteittain: ensin EN KOSKAAN TEKISI NIIN
sitten; no ehkä olen laittanut sen sinne, mutta se on vahinko-
(hän oli suuttunut, kännissä tjsp.)

Vaikka hän etsi selvin sanoin pelkkää panoseuraa, hänellä oli aikamoinen lista vaatimuksia lähinnä naisensa henkisille ominaisuuksille.
Mihin hän tarvitsee esim"" rehellisyyttä"", jos kyseessä on kuitenkin seksi?
Ja mitä ihmeen rehellisyyttä? Itse oli laittanut että on eronnut, vaikka ei olla erottu, eikä edes ole ollut mitään muitakaan ryppyjä rakkaudessa.

Lukuunottamatta tietenkään mustasukkaisuutta mieheni taholta minun tekemisiäni kohtaan, mikä on sekin kummallista, koska hän samaan aikaan etsii itse netistä pimuja.

Olisin olettanut että esim. ""salainen"" olisi ollut parempi vaatimuksena seksisuhteelle, mieluummin kuin rehellisyys.
Ja sinkku naiset: onko tässä se syy miksi olette sinkkuja?

Miehet: miten naisen pitäisi reagoida tällaiseen oikeaoppisesti? Mieheni ei ole luonteeltaan mitenkään kieron oloinen, eikä minulla ole edes mitään muita todisteita, kuin tämä yksi ainoa senssi-ilmo. Sehän voi olla vain kokeilu..fantasia tjsp.

Joitain syitä ymmärrän toki. Vikahan on varmaan siinä, että mies ahdistuu. Hänestä tuntuu että vaimo vaatii liikaa, puhuu liikaa, itkee liikaa, samalla kun miehellä on kuitenkin vaatimuksia myös töissä ja miehenä olemisessa muutenkin. Töissä pitää olla uhoava soturi, mutta kotiin tullessa pitää muuttua pehmoiseksi nallekarhuksi, ennenkuin on edes kengät saanut hikisistä jaloistaan. Mies alkaa siksi kaivata pelkkää lihallista vaihtelua ja irtiottoa ilman, että haluaa luopua silti vaimon mukana yhteisestä historiasta ja sen sellaisesta.

Mutta eikö asia ole vähän niin, että jos otan hänet tämän jälkeen kainaloon, (hän tietää että minä tiedän, että hän tietää jne) annan itsestäni väkisinkin sen kuvan, että minulle saa valehdella ja minua saa pettää? Tämä on hankalaa, koska jos toisaalta nostan metelin, niin mieskin nostaa metelin, ja menetän rakkaan ihmisen kokonaan? Tottakai minä uskon, että mies puhuu totta, kun kerran ääntäänkin korottaa minulle. Niin tärkeää hänelle on se, että minä luotan ja uskon. No, kyllä minä uskon. Koska haluan uskoa. En minä ole mitään eroa halunnut, enkä ole ollut ukkoa vaihtamassa toiseen.

Jos en usko enkä luota niin lusikat jakoon, oli hänen mottonsa tässä taannoin.
Joka kerta kun alan peräänkuuluttaa rehellisyyttä, hän käsittää sen niin, että pidän häntä täysvalehtelijana ja siksi hänellä on oikeus nostaa vastameteli.

Kyllähän minut hiljaiseksi saa kun huutaa kovempaa, mutta mikä siinä oli se pointti? Emmekö me olekaan kumppaneita:(= toisen etu on molempien etu), vaan vihollisia joiden pitää taistella elintilasta henkeen ja vereen.

Millaisen vaimon hän oikein haluaa? Sellaisen tyhmän taukin joka ei huomaa mitä ympärillä tapahtuu, vai sellaisen joka kunnioittaa itseään ja nostelee kissat pöydälle sitä mukaa kun niitä ilmestyy?
Vai haluaisko mies oikeasti sisimmässään, että minäkin ymmärtäisin mitä mokoman päässä liikkuu ja osaisin auttaa häntä näissä treffiasioissakin, mutta pelkää vain tunnustaa sitä kuka hän todella on. Monia mielen kiemuroita hän on kanssani ja avullani ratkaissut, kun olemme antautuneet keskusteluun vapautuneina. Luulisi että hän jo voisi luottaa sen verran, että voi nojata minun vahvuuksiini tunneasioissa niiltä osin kuin ne häneltä puuttuvat.

Kertokaa miehet: mitä hyvä vaimo tekee löytäessään mieheltä salaisuuden? Hymyilee ja niiaa? Lyö paistinpannulla otsaan? Tiskaa astiat? Menee itse psykiatrille vainoharhaisuuden vuoksi?

Rakastan miestäni, ja vaikka en olekaan mikään täysalistuja, joka nielee kaiken mitä toinen vaan päästelee ilmoille, sopuisa ja diplomaattinen kylläkin, niin jotenkin kaipaan suhteeltamme enemmän kaveruutta ja luottamusta, kuin ""äiti-poika"", ""syyttäjä-syytetty"" ""poliisi-rosvo""- meininkiä.

Ja tosiaan. Vain yksi vaivainen ilmoitus. Mutta jos se oli viaton, niin miksi minä en kuullut noin mielenkiintoista juttua? Mies tietää, että minua kiinnostaa ihmismielen kiemurat ja psykologiset ilmiöt, olenhan nainen. Lörpöttelevä ja tunteista kiinnostunut nainen. Ja jos miehellä toisaalta oli niin paha mieli, niin miksi hän ei ilmaissut minulle että , hohhoijaa, vituttipa eilen niin, että meinasin suutuksissa ja vitutuskänneissä päräyttää huoriin. Mitäs sinulle tänään kuuluu?

Nyt minusta tuntuu, että minunkaan asioilleni ja ajatuksilleni ei ole suhteessamme tilaa. Uskallanko minä olla hänelle enää rehellinen? Haluaako hän rehellisyyttä vai juonitteluja? Haluaako hän olla ihminen vai kuva? Onko hänellä aavistustakaan, että en ehkä painostaisi niin kovasti jos minun ei tarvitsisi kaikenaikaa aavistella ja epäillä? Ihmisellä on taipumus vastata rehellisyyteen hyväksynnällä,kieroiluun sulkeutumalla.

En tiedä kykenisinkö suuttumaan miehelleni, jos hän lähestyisi minua näissä asioissa ihmisenä, kuin ihmiselle. Sen sijaan valehtelemalla hän nakertaa maata jalkojeni alta, pilaa yöuneni, itsetuntoni, lamauttaa luovuuteni. Ja sitten ihmettelee päälle, että miksi vaimo on hullu? Ja päräyttää entistä paremmalla syyllä huoriin, koska minä en niinsanotusti saa koottua paskojani, 'get my shit together'. Olisin parempi vaimokin varmasti, jos en olisi levälläni palasina pitkin peltoa, epätietoisuuden hajottaessa minut jahtaamaan sataa jänistä.

Eli sinä vakoilet miehesi tekemisiä. Tai sitten käyt itse uteliaisuudesta katselemassa niitä seuranhakuilmoituksia. Onko sinulla oma ilmoituskin, kun olit asioista niin hyvin perillä? Soimaako pata kattilaa?

Juu, kyllä vakoilen. Se alkaa siitä, että ruoka ei maistu, on kumma aavistus, kaikki on yhtäkkiä päin helvettiä vaikka mitään ei ole silminhavaittavissa. Eli asiat menee siihen pisteeseen, että ei ole enää mitään väliä vaikka tekisin 'salaa ilkeitä', koska päässä hautominen ilman syytä on itseasiassa ihan yhtä lailla valheellista kuin se, että ottaa selville ja diilaa sen asian kanssa sellaisena kuin se valkenee.
Silloin päätän, että vaikka tieto 'lisää tuskaa', niin joissain tapauksissa se avartaa näkökulmaa. Esim. en enää syytäkään itseäni, että olen hullu, vaan tiedän että todella on kaksi kokkia on sopassa. Ja ennenkaikkea pääsen puhumasta paskaa miehestäni ajatuksissani, ja pääsen yrittämään ymmärtää mikä meidän suhteessa maksaa. Sehän ei ole varmaankaan mieheltä pois.

Vähän kuin lapsi joka pakotetaan hammaslääkäriin: kipeää se tekee ja vastahankaa löytyy, mutta lopputulos on pitemmän päälle sen väärti.

Johan selkisi. Miehesi käytökseen olisi voinut olla viattomampikin selitys, uteliaisuus. Utelisaisuus, miten seuranhakuohjelma toimii. Uteliaisuus omista kyvyistä saada vastakaikua. Viimekädessä vastaus, olisiko vielä vientiä. Jos olisi, uteliaisuus olisi tyydytetty ja itsetunto taas huipussaan. Asia olisi loppuunkäsitelty.

Jos ajatus kovin harhailee, silloin on varmaankin tosi kyseessä. Joko mies etsi oikeasti seksiseuraa tai ainakin halusi varmistaa, olisiko sitä vaivattomasti tarjolla, jos asiat sinun kanssasi eivät menisi miehen toivomalla tavalla. Miksi mies on niin tyytymätön elämäänsä?

Niin, kunpa asia olisikin niin. Tiedän kuitenkin, että seuranhakupalstojen toimintaperiaate ja Suomen huorakannan kartoittaminen on harvinaisen kaukana hänen perusintresseistään.

kaiken lisäksi, jos hän sillä hetkellä oli niinkin järjissään, että sai moisen treffijutun suollettua, niin mistä enää tiedän mihin ilmoituksiin hän on VASTANNUT. Ja jos hän tapaisi naisen livenä, niin olisiko siinä samassa mielentilassa valmis kieltäytymään aktista?..I don't think so.

Naiset ilmoittelee myös. Miehet vastaa ja jopa maksaa. Mitä vitun väliäkään sillä on, aloite on heitetty. Voin vain odottaa seuraavaa käännettä.

""Jos ajatus kovin harhailee, silloin on varmaankin tosi kyseessä. Joko mies etsi oikeasti seksiseuraa tai ainakin halusi varmistaa, olisiko sitä vaivattomasti tarjolla, jos asiat sinun kanssasi eivät menisi miehen toivomalla tavalla. Miksi mies on niin tyytymätön elämäänsä?""

Ihan hyvä pointti.

Naisten tulisi ymmärtää etteivät mesten motiivit ole yleensä mitään kauhean monimutkaisia, varsinkaan seksin suhteen. Jos mies laittaa seksi-ilmoituksen nettiin tai lehteen, niin mies tekee sen koska haluaa kokeilla saiskos sieltä sitä seksiä. Ei siinä sen kummallisemmasta asiasta ole kyse.

Syy siihen miksi varattu mies laittaa panopuu-ilmoituksen nettiin on ihan yhtä yksinkertainen. Mies on kyllästynyt seksielämäänsä ja haluaa kiksautella salaa muitakin naisia kuin sitä yhtä ja samaa tyttöystävää tai vaimoa. Miksi mies sanoo ilmoituksessa olleensa eronnut ja että naisen pitäis olla rehellinen. No siksi että seksiä heruis helpommin ja vois olla pieni mahdollisuus että löytyy jopa uusi jännittävä tyttöystävä. Jonka kuuluu olla tietysti rehellinen (hahhahhahhaaa) siis lähinnä siinä mielessä ettei se sitten vuorostaan kuksi muita miehiä.

Älkää hyvät kanssasisaret yrittäkö analysoida miehiä koko ajan ja etsiä niiden käytökselle mitä ihmeellisempiä latentteja merkityksiä. What you see is what you get! Tämän pukin voi luultavasti laittaa kiertoon, johan se näkyy tietävän mistä sen uuden tyttöystävän löytää jos käry käy.

Huomenta!
Ei mene meikäläisen jakeluun. Itse tekisin juuri samalla tavalla kuin ap, eli epäilyksen kasvaessa vaklaisin. Jos ei kerta mikään muu auta niin pakkohan asiat on selvittää, tavalla tai toisella. Vuosien varrella olen muutenkin tullut siihen tulokseen, että naisen vaisto on yllättävän monesti oikeassa.
Jos vaklailun tuloksena olisi seksin haku ilmo.. huh huh.. varmaan reagoisin samalla tavalla kuin ap. Ensin ihmetys/järkytys ja sitten se pikkuhiljaa kasvaisi suunnattomaksi vitutukseksi ja vihaksi.
Olenhan tässä ja nyt. Valmiina kuuntelemaan ja keskustelemaan. Valmiina yrittämään. Tollaisen jälkeen en enään olisi, matto olisi vedetty jalkojen alta.

Ja lisäksi vielä tollaisiin ""naisten tulisi ymmärtää"" juttuihin. Miksi ihmeessä tulisi??????? Tunteet ne on naisellakin!!

Olen samaa mieltä! Naiset keksivät urakalla mitä ihmeellissempiä selityksiä ja motiiveja miesten teoille!

Oman kokemukseni perusteella miehet ovat aika simppelejä otuksia!

Ja jos mies laittaa seksihaku ilmoituksen netiin, hän hakee seksistä kiinnostuneita naisia! Se lähteekö mies sitten tapaamaan jotain naista, voi olla seuraava kynnys. Mies tietää kuitenkin vastausten perusteella, onko hänellä on siihen mahdollisuus, vastaako joku ja onko joku nainen kiinnostunut.

Naiselle tuo pelkkä mahdollisuus ja tietämys, että joku olisi hänen ilmoitukseensa vastannut, voisi riittää, ilman tapaamisia.

Mutta koska miehestä on kyse, todennäköisesti hän olisi valmis myös naisia tapaamaan. Miehen motiiviksi pelkkä tilanteen kartoittaminen tuskin on mielekästä.

Itse aikoinani sinkkuna selasin nettifoorumeita ja kävinkin muutamilla sokkotreffeillä. Ne joissa oltiin selkeästi hakemassa seksiseuraa, ohitin lukematta pitemmälle.
Ketä ovat sitten ne naiset jotka vastaavat näihin pelkkiin seksiseura-ilmoituksiin? Eivät ainakaan sinkut. Sinkku kun menee tavalliseen ravintolaan, saa takuuvarmasti seksiseuraa sieltäkin. Ainakin näin on naisella.
Olenko sitten naivi vai mikä, en usko että miehet juurikaan saavat vastauksia näihin vonkausprofiileihinsa.
Tosi puutteessa täytyy naisen olla, jos netistä hakee seksiseuraa. Ja siinä sitä on riskiä kerrakseen, näin tautisena aikana.

Olen ihan hyvän näköinen työelämässäkin sori vaan siskot oleva nainen ja käyn jatkuvasti netti treffeillä. Ikävä kyllä tuo ilmiö että suurin osa on onnettomia seksin vinkuintiaaneja on ihan totta. Sekin on totta että suurin osa on noita ukkomiehiä. Eilenkin olin sokkotreffeillä joista saldona miehen lauseet olen kiinni vielä 2 kk odota otan yhteyttä sinuun vielä... se on suurta kuvitelmaa tosiaan mieheltä että kaunis sinkkunainen odottaisi kun hän on kauniisti häätänyt tämän hetkisen kumppaninsa ovesta ulos mutta näitäkin on.
Osa ihmisitä ihan oikeesti etsii samanaikaisesti seuraa niin netistä puhelimitse ravintoloista urheilutapahtumista iltakävelylläkin jopa.
Avatkaa nyt silmänne ja korvanne jos parisuhteessa menee huonosti ja mies laittaa vielä ilmon niin minä näyttäisin ulkoovea välittömästi. Se on se oikea syy miksi olen sinkku. En yksinkertaisesti ole vielä löytänyt tottapuhuvaa ja vapaata miestä joka samalla olisi myös nk. ihastuttava.
Aina joku osa alue on lyönyt lukkoon. Äijä puhunut itsensä pussiin ensi treffeillä jne. joka on se yleisin syy. Se että parisuhteenne on vielä tallella voi olla viisaan sinkku naisen ansiota kun ei anna höynätä itseään 6-0. Seksiä tosiaan saa ihan tarpeeksi sinkku nainen niin paljon kun vaan viitsii ottaa vastaan... ja tämä on tosi.

Kiitos näkökulmastasi, nettiseuralainen.
Minä olen mietiskellyt, että kyllä sen ilmoituksen täytyi olla vain jäävuoren huippu, enkä ihmettelisi vaikka kultani ei olisi todellakaan saanut yhtään vastausta. Mutta sehän ei ole se pointti. Pointti on siinä, että reaktiona mihin lieneekin, on ollut naista vaihtamassa ja kuitenkin teeskennellyt että kaikki on loistavasti. ""töissä on nyt ressiä "" ""pitää saada olla rauhassa"" Toivomuksena hänellä oli seksiseura, mutta muu teksti viittasi lähinnä henkiseen hätään.
Se, että juttu siellä oli, oli vain onnenkantamoinen että sain edes jotain vihiä. Oikeasti, en ole käynyt koluamassa joka paikkaa. On sellaisikin saitteja että naiset ilmoittaa, ja mikä silloin estää miestäni vastaamasta? Ei yhtään mikään. Enkä minä voi helvetistäkään tietää, minkä nimimerkin hän on minnekin laittanut, ja minkälaisena hän esiintyy siellä. Voinhan minä ruveta kokeilemaan ja vastailemaan ilmoituksiin. Hassua, toiset etsii netistä uusia tuttavuuksia, ja mun pitää metsästää omaa miestäni sieltä, että saan kiinni.

Kyllä minäkin yritin näyttää ulko-ovea, mutta ei se onnistunut. En kestä kahta asiaa päällekäin, treffi-ilmoa ja eroa. Kun on kauan ollut yhdessä, niin tyhjiö on suunnaton kun toinen lähtee menemään. Se tuntui tässä vaiheessa jotenkin kohtuuttomalta. Mä en jaksa kelata ja vakuutella itselleni vuorotellen kahta asiaa, että ei se niin vakavaa ja annan anteeksi, ja toisaalta kaikuu päässä että ONHAN SE NYT AIVAN VARMA, SOKEAKIN NÄKEE!

Kahta asiaa päällekkäin? Kyllä tuo ilmo ja ero on ihan yhtä ja samaa asiaa, eikö?

Jos teillä ei ole muuta yhdessä pitävää tekijää kuin tottumus, niin nyt kannattaa tehdä päätöksiä pian.
Ukko seinää vasten ja tiukka keskustelu. Jos tulos ei sua tyydytä, niin kantapäät vastakkain. Muuten tulossa on vuosien kärvistely ja lopputulos on tasan sama.

""yllä tuo ilmo ja ero on ihan yhtä ja samaa asiaa, eikö?""

Onhan se niinkin. Lähinnä sitä tavaroiden roijausta ja sellaista ei nyt vielä jaksaisi.

´Ja se tiukka keskustelu. Meillä oli tiukka keskustelu, mutta äijä alkoi huutaa niinku palosireeni, haukkumaan ja temuamaan, että eihän siitä mitän tullut. Paripäivää meni kun rauhoituttiin, ja aloin lepytellä sitä takaisin maanpinnalle. Nyt on tihkunut pikkuhiljaa selityksiä, mutta tiedän että jos elan syyttämään ja tiukkaamaan yhtään mitään, niin se taas leviää ympäri kämppää hillumaan.

Kuule ap. näin ne miehet yrittää pitää koossa sitä kuuluisaa nainen hellan ja ... välissä.
Tee varasuunnitelma hiljakseen. Alat etsiä asuntoa. Siirrät vähitellen osan tavaroistasi sinne ja lopullinen irtiotto. Ei mene tavarat rikki ja naamakin pysyy kondiksessa.
Kun mies kerran on eroa tekemässä se tekee sitä kuitenkin omalla aikataulullaan ja tappelee sinun aikatauluasi vastaan.
Lopputulos on kyllä jo nähtävillä jos ei paljon teillä asiat muutu. Tsemppiä.

Hyökkäys on tunnetusti paras puolustus. Huvittavaa sinänsä että sinä lepyttelet ukkoasi :-/

Älä syytä äläkä tiukkaa, vaan ilmoita että jos keskustelu ei suju sivistyneesti tai johda johonkin tulokseen joka sinulle kelpaa niin sitten laitetaan kamat kahteen kasaan. Piste. Ja jos se alkaa riehua niin ala jakaa kamoja.

Parempi kertainen rutina kuin ainainen kitinä. Missäs vaiheessa sen teet jos et nyt? Voi olla että ukkosi lopettaa tai sitten vain kätkee jälkensä paremmin vastaisuudessa, ja sinä elelet aina epätietoisuudessa tutkien ja kaivellen uskaltamatta puhua ettei ukko suutu.
Montako vuotta sitä täytyy jatkaa ennenkuin teet asialle jotain?

""Mies on kyllästynyt seksielämäänsä ja haluaa kiksautella salaa muitakin naisia kuin sitä yhtä ja samaa tyttöystävää tai vaimoa...""

Ei ole useinkaan kyllästynyt, vaan haluaa lisää, lisää, lisäääää ... kokemuksia.

Muuten ap on loistava sanankäyttäjä. Toivottavasti teet työksesi jotain, missä pääset ilmaisemaan itseäsi kirjoittamalla.

Hei ap, älä nyt vaivu synkkyyteen. Kuten Jennakin totesi, olet taitava sanankäyttäjä ja kirjoittamalla olet jäsennellyt ajatuksesi aika hyvin järjestykseen. Teille on tuossa jo lakanoitten jakoakin suunniteltu. En ota siihen kantaa. Tuolla jossain alun kysymyksissä kysyit, miksi mies laittaa seksipalstalle ilmoituksen. Voisiko syy olla, että seksielämänne ei häntä tyydytä ja kova riitely keskusteluissa on osoitus siitä, että ei hän asiasta pysty puhumaankaan. Kiinnijääminen on varmaan tullut hänen mieleensä ja halua käsitellä asiaa; ei vain tiedä miten puhuisi. Kipeä asia.

Kerroit, että psykologia sinua kiinnostaa, olisiko tässä näkökulmaa. Minä kyllä keksin heti, miten sait selville miehesi touhun netissä. En kerro tässä ratkaisua.

Petturi miestä ei lepytellä!
Ap. missä on ihmis arvosi ??
Äijä heittää 6- 0 .
Kännissä ei tehdä pitkiä ilmoituksia jossa tarkasti määritellään millaista naista etsii??
Hyvä tuntuu olevan suustaan kun jaksat puolustella ja ylistellä vielä kuinka hyvä mies on. Mies on nyt kicksit löytänyt väljähtyneeseen suhteeseenne. Sinuna vaatisin omien kicksien etsimistä niin että mies sen sietää. Sen jälkeen vasta keskustelu miltä nyt kummastakin tuntuu.
Laitappa oma ilmoitus ja mene treffeille. Mistäpä sitä tietää mitä vastaan tulee??

Tässäpä puran sitten jatkokertomustakin.
Tänään miehen kanssa pystyi jo puhumaan. Ei ainakaan kiistänyt enää. Ei ottanut kantaa siihen, millä lääkäriasemalla hänelle on tehty lobotomia, että on kyennyt unohtamaan ilmoituksen laiton, vaikka se ei edes kädenkäänteessä onnistu. Se on ainoa, mitä en pysty uskomaan. Ei kukaan unohda niin monimutkaista toimenpidettä. Ei ollut nimittäin kyseessä mikään ilmainen osto ja myyntipalsta, jonne voi laitella juttua samaan tahtiin kuin ellipalstalle: kirjoita , lähetä, unohda.
Ainoa lohdutus olis se, että myönsi että reaktioni oli aiheellinen, ja hän ymmärtää nyt miksi olin niin vihainen.
Sanoi, että vaikka laittaisi mitä ilmoituksia, niin ei lähtisi kuitenkaan naisiin, koska ei halua itselleen sukupuolitautia, ja että ei se vieraan ihmisen kanssa paneskelu ole niin yksinkertaista vaan jättää jälkensä. Uskon toki että ei hänelle kukaan täysipäinen ole siihen ilmoitukseen vastannut.
Ilmoituksen laitto oli kuulemma kostoyritys heikkona hetkenä ja suunnitteluasteella siitä hyvästä, että häntä on petetty edellisissä suhteissa ja on luullut vanhasta tottumuksesta, että minulla on suhinaa miesten kanssa. Hän oli päättänyt että hän myös. Anteeksi ei pyydellyt eikä luimistellut nurkissa, katsekontakti pysyi eikä edes alkanut kimpoilla seinille.
En jaksa jakaa lakanoita.
Luotan siihen, että lakkaan ajan mittaan rakastamasta häntä, jos jotain uutta ilmenee. Sitten ei ainakaan enää satu. Niin minä entisenkin jätin, yhtäkkiä huomasin että pettää minkä pettää minulla ei edes enää kiinnosta. Olin avoimesti kiinnostunut muita mukavista miehistä ja menin minne mieli teki. Kaverit tuntuivat tärkeämmältä kuin mies. Jopa irtosuhdetta yritin kokeilla, mutta totesin että sellainen ei minulle sovi. Minulla kestää kauan lämmetä miehelle, enkä kykene nauttimaan vieraista äijistä.
Rakastuin viimein nykyiseen ja aloin rakentaa uutta elämää. Mistään en ole koskaan elämässäni ollut niin varma, kuin että hän on se oikea. Jos ei sitten ole, niin kyllä elämä taas alkaa kukkia paskaläjässäkin. Menen vaikka sinne kuuluisaan terapiaan, ja alan selvittää mikä minun omassa päässäni on rikki, niin että en kykene edes jättämään pettävää miestä. Juopon ja huoraksi haukkujan minä pystyn jättämään, siitä on kokemus. Ja tarpeeksi lyhyt sellainen. Nykyinen ei koskaan käytä minusta rumaa kieltä. Ja on monilta osin niin moniuloitteinen ja miehekäskin persoona, ymmärtää asioita. Mies, joka ei pelkää lukeá jopa parisuhdeoppaita. Mihin tahansa katson, en näe yhtä kiinnostavaa miestä. Voi olla että minun pitäisi nauttia samaa lääkettä kuin mieheni, sitä unohdus lääkettä jolla voi unohtaa tehneensä treffi-ilmon. Jospa minä unohdan sitten aikanaan löytäneeni sen.
Mutta uskon että pettäjä jää aina kiinni.

Olet jo mennyt eteenpäin. Jatka elämääsi, täydellisiä emme ole kukaan. Jos se mies on enemmän hyvä kuin huono, niin tiedät jo itsekin vastauksen, totesit sen omin sanoin.
Onnea elämällesi.

AP,

Miten menikään oma sanontasi, että kerralla voi kirpaista kunnolla, jos lopputulos on sen jälkeen pidemmän päälle parempi ja haluat etsiä tietoa (=totuutta)

Ensinnäkin: Kirjautuminen netissä ei kauaa kestä. Vähimmillään muutaman minuutin. Kun miehesi ei ole jättänyt ilmoitustaan ilmaiselle palstalle, on se ollut enemmän harkittu tai hän on sieltä kuvitellut saavan parempaa laatua tarjolle kuin ilmaispalstoilta...

Kysymys: haluatko tietää totuuden vai uskoa miehestäsi parasta ja ehkä pettyä myöhemmin?

Ehdotukseni on, että vastaat miehellesi, anonyymillä osoitteella tietenkin :)

Osaat vietellä miehesi ja olla hänelle se unelmien nainen
- netissäkin ;)

Tai voihan joku kaverisi tehdä sen sinun kanssasi / puolestasi myös :)

Äijän käräyttäminen rysän päältä (haluaisi tavata naisen, jne.) olisi sinulle selkeä merkki miehen ""totuudesta"".

Jos taas miehesi ei vastaisi tai ei suostuisi tapaamiseen, voisit paljon varmemmin uskoa miehesi puheita ja sinun olisi helpompi luottaa häneen jatkossakin.

Mielestäni molemmissa tapauksissa olisi sinun tilanteesi selkeämpi kuin nykyisessä epämääräisessä tilanteessa.

Onnistumista suhteessanne!