Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerro enemmän. Kuinka kauan unettomuutta on ollut? Oletko kotiäiti vai työssäkäyvä? Harrastatko liikuntaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Sinttu:No minä kärsin samasta vaivasta... Nyt väsyttäisi kyllä, mutta valvon koiran synnytystä...
Alkuperäinen kirjoittaja Sinttu:Meillä lämmöt olleet alhaalla aamusta saakka... Petaa ja läähättää, ekakertalainen on, joten aikaa vie...
Alkuperäinen kirjoittaja Sinttu:Kiitos, äippä! Sitä tarvitaan, ekakertalainen olen minäkinKasvattaja tulee kaveriksi jos tarvii, ja päivystävän ell numero on kännyssä.
Onnea teillekin tulevaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja Sinttu:Kiitos, äippä! Sitä tarvitaan, ekakertalainen olen minäkinKasvattaja tulee kaveriksi jos tarvii, ja päivystävän ell numero on kännyssä.
hyvin se menee kun pidät vaan pään kylmänä. meillä jo tuo neiti saa 3 pentueen et hää on jo vanha tekijä ja mullakin noita koiran synnytyksiä on takana jo monelta vuodelta...... omia ja muiden koiria.
oon mieki tääl koneen vierel varmaan jonkin aikaa et jos tulee kysyttävää......
Alkuperäinen kirjoittaja Sinttu:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja Sinttu:Kiitos, äippä! Sitä tarvitaan, ekakertalainen olen minäkinKasvattaja tulee kaveriksi jos tarvii, ja päivystävän ell numero on kännyssä.
hyvin se menee kun pidät vaan pään kylmänä. meillä jo tuo neiti saa 3 pentueen et hää on jo vanha tekijä ja mullakin noita koiran synnytyksiä on takana jo monelta vuodelta...... omia ja muiden koiria.
oon mieki tääl koneen vierel varmaan jonkin aikaa et jos tulee kysyttävää......
Kiitos! Koira on pedannut pentulaatikon uuteen uskoon, ja makaa saunanlauteiden alla perimmäisessä nurkassa...
Muistatko, kuinka kauan koirallasi on avautumisvaihe kestänyt? Kun aamulla 9 jälkeen lpö oli 36,5 ja mitään ei vaan tapahdu-läähätystä ja petausta lukuunottamatta...
Alkuperäinen kirjoittaja Sinttu:Kiitos, Äippä. Taas! Näin teen.
Hyviä öitä sinne myös, ja tulen kertomaan sitten tulevaisuudessa kuinka meidän kävi!