Apua unettomuuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tirsku

Aktiivinen jäsen
03.07.2009
4 681
0
36
Kaikki perinteiset vippaskonstit on kokeiltu, lämpimät maidot, lampaitten laskemiset, joogat... mikään ei auta |O Väsyttää mutta uni ei tule. Nukkumattilääkkeisiin en haluais turvautua.

Onko vielä joku kikkakolmonen testaamatta?

yleinen ohje on että sänkyyn ei saa jäädä pyörimään koska silloin vaan alkaa ketuttaan ja sitten ei ainakaan uni tule. ei pitää lähteä sängystä kävelemään ja vaikka lukmaan joku lehti tai juomaan vettä tai vaikka täyttämään tiskikone heh. sitten mennä takasin ja koittaa nukahtamista uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerro enemmän. Kuinka kauan unettomuutta on ollut? Oletko kotiäiti vai työssäkäyvä? Harrastatko liikuntaa?

onhan tätä jatkunut jo alkuvuodesta. ihan työssäkäyvä olen ja koirien kanssa lenkkeilen + ratsastan, joten sitä liikuntaakin saan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinttu:
No minä kärsin samasta vaivasta... Nyt väsyttäisi kyllä, mutta valvon koiran synnytystä...

ai siekii. nii miekii. meillä ei ole vielä ihan h hetki. tämän yös saa vissiin vielä nukkua. lämmöt ei ole olleet vielä alhaalla.............

Kiitos, äippä! Sitä tarvitaan, ekakertalainen olen minäkin :( Kasvattaja tulee kaveriksi jos tarvii, ja päivystävän ell numero on kännyssä.

Onnea teillekin tulevaan :)

Kiitos, äippä! Sitä tarvitaan, ekakertalainen olen minäkin :( Kasvattaja tulee kaveriksi jos tarvii, ja päivystävän ell numero on kännyssä.

hyvin se menee kun pidät vaan pään kylmänä. meillä jo tuo neiti saa 3 pentueen et hää on jo vanha tekijä ja mullakin noita koiran synnytyksiä on takana jo monelta vuodelta...... omia ja muiden koiria.

oon mieki tääl koneen vierel varmaan jonkin aikaa et jos tulee kysyttävää......

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:

hyvin se menee kun pidät vaan pään kylmänä. meillä jo tuo neiti saa 3 pentueen et hää on jo vanha tekijä ja mullakin noita koiran synnytyksiä on takana jo monelta vuodelta...... omia ja muiden koiria.

Kiitos! Koira on pedannut pentulaatikon uuteen uskoon, ja makaa saunanlauteiden alla perimmäisessä nurkassa...

Muistatko, kuinka kauan koirallasi on avautumisvaihe kestänyt? Kun aamulla 9 jälkeen lpö oli 36,5 ja mitään ei vaan tapahdu-läähätystä ja petausta lukuunottamatta...

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:

Kiitos! Koira on pedannut pentulaatikon uuteen uskoon, ja makaa saunanlauteiden alla perimmäisessä nurkassa...

Muistatko, kuinka kauan koirallasi on avautumisvaihe kestänyt? Kun aamulla 9 jälkeen lpö oli 36,5 ja mitään ei vaan tapahdu-läähätystä ja petausta lukuunottamatta...

se on joka koiralla vähän eri aika. viimisin synnytys mikä oli niin lämmöt oli alhaalla yli vuorokauden ennen ku alko tapahtuun ja joskus on ollu vaan tunnin alhaalla ja sit ku on tupa hiljentyny illalla ni on alkanu työntään. ota se koira nyt sieltä saunan lauteiden alta pois ja alaita pentu laatikkoon ja koita silitellä selän päältä. monesti siinä vaiheessa alkavat työntämään. rajaa hänen alueensa niin että ei pääse sinulta kakuun pahaan paikkaan meinaan jos siellä saunan lauteiden alla alkaa työntämään niin et pääse sinne helpolla auttamaan. voipi olla että pian alkaa työntämään kun saat hänet pentu laatikkoon rauhoittumaan.

2 tuntia pyöriskelin sängyssä välillä nousin ylös, sitten annoin periksi ja otin napin.
Rentoutuslevytkin on kuunneltu mutta ei niistä paljon apua ole, tottuu kai.

Yhteistyössä