APUA! Tuun hulluksi varmaan pian. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kerroin täällä eilen, että veljeni aikoo "väkisin" ostaa minulta meidän hoitopöytämme, jonka olen ostanut kuopuksellemme vuosi sitten. Kerroin, että olen sanonut veljelleni, että en luultavasti tahdo myydä sitä, mutta silti hän puhui yhtenä päivänä "heidän hoitopöydästä" ja tarkoitti sillä sitä meidän hoitopöytäämme.

Äsken soitin ihan muuta juttua veljelleni niin asia siirtyi sitten näihin vauvakamoihin ja totesi, että "kun teiltä me ainakin sit saadaan ostettua se turvakaukalo ja hoitopöytä". Sanoin, että en minä ole luvannut sitä hoitopöytää myydä ja veljeni totesi vain, että "on sulla puolivuotta vielä aikaa halailla sitä".

AAAPUUUUAAA!!!! :D

Siis se on maksanut yli 250 euroa eli minä tarvisin siitä pöydästä jotain 150-200e joten miksi veljeni pitää väkisin ostaa se meidän pöytä mukamas, kun kaupasta saa samalla rahalla ja halvemmallakin hoitopöydän.

Ja tämä on näin hankalaa siitä syystä, koska mieheni on valmis myymään sen pöydän. Mutta kun minä en ole ja minähän sitä hyvänenaika käytän. Miehelle äsken sanoin, että olisi typerää myydä se ja marssia kauppaan hakemaan vastaava lipasto itselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Onko sinun vaikea sanoa ei... tuollaiset kiertoilmaisut "en luultavasti tahdo myydä sitä" eivät toimi.

Öh kun äsken just sanoin veljelleni, että en ole myymässä sitä. Eikö se tarkoita samaa kuin ei?

ettet myy sitä... Ostakoot oman niin ei tartte niittenkään vatvoa.
Se varmaan luulee että sulla on vaan luopumisen tuskaa mutta siltiki sen myyt

Alkuperäinen kirjoittaja opo:
No sano suoraan että et myy tai sitten että ok, myyt mutta se tekee sitten 200e. Mikä pöytä muuten maksaa noin paljon? :)

Onhan niitä hoitopöytiä vielä kalliimpiakin huonekalukaupoissa. En muista ton nimee, mutta se on sitä mitä saa erivärisinäkin ja nupit ja kaikki saa itse valita mieleiset. Meillä ihan valkoinen ja peruspyöretä nupit, se pääty on sellainen pilvimäisen muotoinen. Mutta kaunis pöytä siis ja se siinä kai veljeänikin houkuttaa, kun on nätti. Saisivat joltain kaveriltaan ilmaiseksi hoitopöydän, mutta eivät kylläkään tiedä millainen se on. Eivät ole käyneet katsomassa.

Haluut pöydästä 200e, sanot veljelle, että se maksaa sen verran. Jos veli summan pulittaa, niin asia on ok? Vai onko veli viemässä sitä ilmaiseksi? Vai tarjoutunut maksamaan 20e?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras3:
MIKSI et voi myydä sitä pöytää?
Ja miksi ihmeessä veljes haluaa juuri TEIDÄN hoitopöydän?????

En myy sitä, koska tarvitsen sitä itse. Siitä syystä kai ihmiset yleensä huonekalujaan pitää. Ja tuosta saa sen hoitotason pois, jos se alkaa nyppiä, mutta toistaiseksi se on ainakin siinä ja saa ollakin, koska on mulle tarpeellinen.

Ja tahtoo varmaan sen, kun se on niin nätti ja meinaa et ostais sen edullisesti siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Onko sinun vaikea sanoa ei... tuollaiset kiertoilmaisut "en luultavasti tahdo myydä sitä" eivät toimi.

Öh kun äsken just sanoin veljelleni, että en ole myymässä sitä. Eikö se tarkoita samaa kuin ei?

Seuraavaksi sanot, että en myy sitä... etkä tyyliin en ole luvannut myydä sitä. Useimmat miehet ymmärtävät selkeää puhetta.

Alkuperäinen kirjoittaja mikä täs on nyt ongelma?:
Haluut pöydästä 200e, sanot veljelle, että se maksaa sen verran. Jos veli summan pulittaa, niin asia on ok? Vai onko veli viemässä sitä ilmaiseksi? Vai tarjoutunut maksamaan 20e?

Ei ole viemässä ilmaiseksi, mutta tuskin on aatellut maksaa siitä 200 euroakaan. Eikä se ole siitäkään kiinni. Siis vaikka maksais sen 200e niin minä kun nyt sattumalta tykkään tuosta pöydästä, tarvitsen sitä enkä tahdo myydä sitä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vierasss:
Odottaao veljesi että annat pöydän hänelle ilmaiseksi?

Ei odota, vaikka tuskin on ajatellut 200 euroa siitä maksaa. Mutta siis pointti ei ole hinnassa vaan siinä, että tahtoisi väkisin ostaa sen ja minä kun en tahdo sitä myydä.

Ei ole viemässä ilmaiseksi, mutta tuskin on aatellut maksaa siitä 200 euroakaan. Eikä se ole siitäkään kiinni. Siis vaikka maksais sen 200e niin minä kun nyt sattumalta tykkään tuosta pöydästä, tarvitsen sitä enkä tahdo myydä sitä. :D

No ei oo ap:llakaan kaikki murot kulhossa. Onkohan sille joku diagnoosi oikein, kun on sairaalloisen kiintynyt huonekaluihin?! Jeesus, sehän on pelkkä pöytä! Ja itse ongelmaan. Sanot, ettei pöytä ole myytävänä, piste.

Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:

No ei oo ap:llakaan kaikki murot kulhossa. Onkohan sille joku diagnoosi oikein, kun on sairaalloisen kiintynyt huonekaluihin?! Jeesus, sehän on pelkkä pöytä! Ja itse ongelmaan. Sanot, ettei pöytä ole myytävänä, piste.

Onko se sun mielestä sairaaloista kiintymystä huonekaluihin, jos ei tahdo myydä omaansa koska on sen hyväksi havainnut ja sitten pitäisi lähteä ostamaan uutta, vastaavaa tilalle. Oishan se nyt hölmöä myydä.

Alkuperäinen kirjoittaja vierasss:
Mä en tajua miksi tästä aiheesta on aloitus, minullakin on kotonani paljon huonekaluja joita en tahdo myydä vaikka ottajia olisi.

No jospa vaikka sen takia, kun siitä asiasta on ollut vääntöä. Ja vaikka sen takia, kun tämä on keskustelupalsta ja täällä moni kertoo lähtevänsä kusellekin joten ei tämä ihan turhimmasta päästäkään ole.

Veljesi on idiootti. Suku on pahin. Sanot että pöytä ei teiltä lähde. Piste. Ja sen jälkeen voit todeta että asiasta rankuttaminen on ihan Turhaa. jälleen piste.

Ensin sä mietit minkälaisia summia pöydästä "tarvitsisit" ja sitten kiljut ettet aio sitä myydä ollenkaan, et kyllä ekassa viestissä missään vaiheessa anna ymmärtää ettet myy, päinvastoin kunhan saat siitä tarpeeksi. Jo täytyy kehittää pienestä ongelmat...kiva kun ihmisellä on noin yksinkertanen elämä.

Yhteistyössä