Apua TEROLUT kuurin syömiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piijjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piijjaa

Uusi jäsen
01.04.2011
16
0
1
Kysymykseni voi osan mielestä olla aika tyhmäkin, mutta minusta on tyhmempää jättää kysymättä.
Viimeisimmät kuukautiseni olivat joulukuussa 2010 ja nythän eletään jo toukokuuta 2011.. Joten lääkärini määräsi minulle 3 kuukauden Terolut kuurin. Ensimäisen lääkkeen nappasin tänään naamaani ja ohjeiden mukaan tulisi syödä 1 tabletti/päivä 10 päivän ajan. Ensimäisen kuurin jälkeen, uusi kuuri pitäisi aloittaa aina kierron 10 viimeisenä päivä??? Olen vähän huono näissä kiertopäivä asioissa joten mistä tiedän että mitkä ne silloin ovat ne 10 viimeistä päivää??

Kiitos vastauksista etukäteen

Onko sinulla ollut koskaan "normaalia" kiertoa? Kuinka pitkiä yleensä olivat? Yleensä kierto lasketaan 28 päivän mukaan, jos oma epäsäännöllinen eli 18 päivää kuukautisten ensimmäisestä päivästä alotat uudelleen lääkket ja syöt niitä kp18-28. Mulla ainakin vaihdellu eri kuurien jälkeen milloin alkanu menkat, joskus alkanut heti seuraavana päivänä tuon 10 päivän kuurin jälken ja joskus taas joutunut odottamaan pari viikkoakin vuotoa. Joskus joutunut syömään pitemmän kuurin eli 15 päivää että on saatu vuoto alkamaan. Toivottavasti oli jotain apua :)

Yhteistyössä