Apua te joilla lapsivesi alkanut lorahtelemaan

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Eli kunnolla ei ole mennyt suurta määrää, kuinka usein teillä lorahti? Ja miltä tuntui? Oon rv 37 ja just vessassa kun kävin iin pissan jälkeen tuli sellainen lorahdus...ihan ääni kuului kun pönttöön valahti ettei ihan tippa voinut olla...mulla on käsky lähteä lanssilla sairaalaan jos lapsivedet menee mutta enhän mä nyt varma ole oliko se sitä...ei supistele...siitä nyt 10 min, lisää ei ole tullut
 
"vieras"
Laita side housuihin ja jos side kastuu, on se todennäköisesti lapsivettä (tuoksu yleensä hieman makea, ei tuoksu yhtään pissalta). Valkovuoto jää siteen pintaan, lapsivesi menee sinne sisälle.
 
"Vieras"
Ei vieläkään oo tullu lisää, et taisi olla jotain muuta...vaikka voisin yllä vannoa että ei ollut pissaa...ikävä fiilis vaan kun mies työmatkalla ja vanhemmat matkalla, en saa ketään kattoo esikoista. Toivotaan ettei nyt siis olekaan."
 
"xxxxx"
Voi olla lapsivettä. Itellä ylälapsivedet meni tolla tavalla tiskatessa. Kunnon loraus housuihin, arviolta puolisen desiä. En ollut myöskään alussa varma oliko pissaa vai mitä.. soitin sairaalaan, käskivät menemään näytille. Tikkutesti näytti, että oli lapsivettä. Sain käynnistykseen ajan seuraavaksi aamuksi, irrottelivat kalvoja. Yöllä sitten meni meni lapsivedet n. 12h ylälapsivesien menosta. Ja siitä 3h ja poika ulkona. Tuon lorauksen ja varsinaisten vesien menon välillä ei siit tihkutellut mitenkään.
 
"xxxxx"
[QUOTE="xxxxx";28888800]Voi olla lapsivettä. Itellä ylälapsivedet meni tolla tavalla tiskatessa. Kunnon loraus housuihin, arviolta puolisen desiä. En ollut myöskään alussa varma oliko pissaa vai mitä.. soitin sairaalaan, käskivät menemään näytille. Tikkutesti näytti, että oli lapsivettä. Sain käynnistykseen ajan seuraavaksi aamuksi, irrottelivat kalvoja. Yöllä sitten meni meni lapsivedet n. 12h ylälapsivesien menosta. Ja siitä 3h ja poika ulkona. Tuon lorauksen ja varsinaisten vesien menon välillä ei siit tihkutellut mitenkään.[/QUOTE]


Lisään vielä, että supistukset alkoivat vasta heti varinaisten vesien mentyä. Tätä aikaisemmin ei tuntunut supistuksen supistusta.
 

Yhteistyössä