APUA PMS-oireisiin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kahden yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kahden yh

Vieras
Kertokaa, mikä teillä auttaa pms-oireisiin. Lähinnä siihen, kun on pinna kireellä ja ei pysty hillitsemään itseään hermostuessa. Ihan hirveetä kun joka kuukausi suunnilleen viikon ajan menettää hermonsa lasten kanssa joka asiasta, ääntä tulee korotettua ihan liian herkästi, ja siihen ei auta vaikka kuinka yrittää pysyä tyynenä ja hillitä itsensä. Joka siis useimmiten onnistuu muina aikoina kuukaudesta.
Tuntuu, että tää on mennyt vaan pahemmaksi mitä vanhemmaksi tulee, vaikka muut oireet vähentyneet, esim. kuukautiskivut.
Helokkiöljyä, omegaa, monivitamiinia, d:tä kokeiltu, ja erilaisia pähkinöitä, maksaa, täysjyväviljaa ahmin hulluna ennen kuukautisia, mutta mistään ei ole ollut apua....

Jostain syystä mulla on PMS pahentunut vuosien myötä. En kyllä tiedä johtuuko siitäkin, että en ole syönyt pillereitä enää sen jälkeen, kun 7 vuotta sitten jätin ne pois. Kai ne pillereillä tasoittuis tai toisin sanoen se vitutus jakaantuisi tasiaisesti kuukauden jokaiselle päivälle. Minusta on kivempi kiukutella päivä, kuin koko ajan.

Edelleenkin suklaalinjalla.

Jostain syystä mulla on PMS pahentunut vuosien myötä. En kyllä tiedä johtuuko siitäkin, että en ole syönyt pillereitä enää sen jälkeen, kun 7 vuotta sitten jätin ne pois. Kai ne pillereillä tasoittuis tai toisin sanoen se vitutus jakaantuisi tasiaisesti kuukauden jokaiselle päivälle. Minusta on kivempi kiukutella päivä, kuin koko ajan.

Edelleenkin suklaalinjalla.

Kuin myös. Ja mitkään pillerit ei oo sopinu mulle koskaan, musta tulee joko ihan raivopää tai sit itkeskelen joka asiasta. Suklaa kyllä mullakin auttaa hetkeksi, mut ei viittis ihan aamusta iltaan sitä mussuttaa :)
Voi kun riitäiskin, että kiukuttelis päivän. Mulla sitä kestää suunnilleen viikon :/

Yhteistyössä