Apua pelottaa :`(

• Viestiketjun aloittaja Ellen
  • Ensimmäinen viesti
Ellen
Mies lähti viideltä normaalisti töihin ja vastaa aina puhelimeen jos mulla on asiaa, on sellanen työkin että saa vastata puhelimeensa, mutta nyt ei vastaa vaikka puhelin hälyttää , ei oo normaalia :`(, toivottavasti matkalla ei oo tapahtunu mitään ...

munkin alkaa hälyyttään ukolle ku sekin on jo puol viis lähteny töihin eikä se oo mulle vielä soitellu..... onkohan sille sattunu jotain...... pelottaa, pelottaa...................
voi vittu näitä juttuja

Alkuperäinen kirjoittaja :
munkin alkaa hälyyttään ukolle ku sekin on jo puol viis lähteny töihin eikä se oo mulle vielä soitellu..... onkohan sille sattunu jotain...... pelottaa, pelottaa...................
voi vittu näitä juttuja
Ihme touhua, jos ei muutamaa tuntia voi soittamatta olla.

Ellen
voi vittu näitä juttuja
Ihme touhua, jos ei muutamaa tuntia voi soittamatta olla.
Mulla oliskin ollu sille asiaa et onko mun auton avaimet jääny sille, tuntiin ei ole vastannut :(

vieras
Soita työpaikan numeroon ja pyydä yhdistämään. Tai joku käy sanomassa että soittaa kotiin jos on jossain hallissa tms. Voihan olla että puhelin jäi parkkikselle autoon tai ulkotakin taskuun.

Ellen
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
minkälaista työtä miehes tekee?voisko olla vaan sellanen tilanne ettei pysty puhumaan
No on isossa tehtaassa töissä, en tiedä kenenkään työnjohtajan tai työkaverin numeroa eikä sinne firmaankaan voi noin vain soittaa. Miehellä on kännykkä koko ajan mukana ja aina vastannut siihen, nytkin se siis hälyttää mutta kukaan ei vastaa :`(, normaalisti laittais viestin että soittaa kohta takaisin jos on pahas paikas. Kauhea tunne, normaalisti en olis edes soittanut mutta on saatava auto käyntiin ja mun avaimet on vissiin sitte miehellä :(

kiki
Alkuperäinen kirjoittaja Ellen:
minkälaista työtä miehes tekee?voisko olla vaan sellanen tilanne ettei pysty puhumaan
No on isossa tehtaassa töissä, en tiedä kenenkään työnjohtajan tai työkaverin numeroa eikä sinne firmaankaan voi noin vain soittaa. Miehellä on kännykkä koko ajan mukana ja aina vastannut siihen, nytkin se siis hälyttää mutta kukaan ei vastaa :`(, normaalisti laittais viestin että soittaa kohta takaisin jos on pahas paikas. Kauhea tunne, normaalisti en olis edes soittanut mutta on saatava auto käyntiin ja mun avaimet on vissiin sitte miehellä :(
jos on melua ettei se kuule puhelinta

Ellen
jos on melua ettei se kuule puhelinta
No toivotaan niin :(

Mahdollista ettei ole töissä ja tapaa jonkun naisen ja silleen..
Kokemusta ! Älä sulje tätäkään pois jos ei moneen aikaan kuulu miehestä mitään
Kai sen huomais miehen palkasta :/

Ei välttämättä! Jos on muutaman tunnin pois ja sopinut esim työnantajan kanssa keksitystä menostaan.

Helppoa !

Yhteistyössä