APUA, onko kellekkään koskaan käynyt näin???

• Viestiketjun aloittaja Kauhuissaan/haltioissaan
  • Ensimmäinen viesti
Kauhuissaan/haltioissaan
Meillä eskoista tehtiin 5 vuotta ja ihan rankkojen lapsettomuushoitojen kautta. Viimeiseellä IVF kerralla neiti sain ihmeen kautta alkunsa. Hän on nyt 1 v.
Minulle laittettiin synnytyksen jälkeen kierukka ehkäisemään kuukautisia kun ne on järjettömän kipeät minulla. Jee. menkkoja ei ole näkynyt sen jälkeen :)

MUTTA, yksi päivä minulla ihan selvästi maha hytkäti ja myös ihan tuntui siltä että joku potkaisi :-O Nauroin vain siskon kanssa, että on se nyt kumma kun vauvakuume on niin kova, että sitä kuvittellee asioita tai että ompa elohiiri vatsassa... Kunnes eilen sitten neuvolatäti kun kävimme siellä likan 1 v neuvolassa kysyi, että onlenko tehnyt raskaustestiä kun nauroin tapahtunutta.

No, en ole kun pidän sitä niin mahdottomana asiana että olisin raskaana vaikka kai se teoriassa on mahdollista koska seksiä olen harrastanut.

Tänä aamuna sitten useaan otteeseen minulla on tuntunut ihan kuin vatsassa tuntuisi liikettä. Ihan samanlaisia mitä meidän likan ekat liikkeet oli sellaisia pieniä töytäisyjä/nyintää :-O

Minulle aikanaan on sanottu, että se että minulle tulisi normaalilla tavalla vauvoja on oikeastaan melkein mahdotonta. Minulla on munatorvet kokonaan tukossa. Ja että on vielä kierukkakin, niin miten ihmeessä se muka olisi mahdollista olla raskaana....

Maailman onnellisin olisin jos tälläinen lottovoitto meille suotaisiin, mutta miten ihmeessä tälläainen ihme olisi voinut käydä?????? Onko ketään kelle näin olisi käynyt?

Ja JOS olen raskaana voiko se kierukka olla jotenkin vahigoittanut vauvaa???

TV. Heti kun apteekki aukee sinne ryntäävä!

P.s. Minulla kiloja on sen verran, että vatsan koosta ei voi sanoa mitään. Olen vain kyllä jo aikasemmin ihmetellyt sitä ns. vatsa on kova siellä läskien alla :-O kuuluuko sen olla? en ole kiinnittänyt ennne huomiota...

"vieras"
Eiköhän kaikki ole mahdollista. Mun tuttukin tuli raskaaksi 45-vuotiaana, vaikka oli steriloitu jo paljon aiemmin.
Ei kai kierukka vahingoita vauvaa, eiköhän se poisteta sitten jos raskaana olet. En kyllä ole varma, mutta neuvolastahan se selviää. Ilmoittele sitten, miten kävi! Jännään puolestasi!

sdasda
Kaikki on mahdollista. Mut mulla vaikka synnytyksestä on 1v 3kk ja olen tosi hoikka, tuntuu välillä iltaisin varsinkin #vauvan potkuja# masussa vaikken ole raskaana. Enkä edes kuumeile. Kai sitä tuntee kaikki suoliston liikkeet paremmin.

"..."
Ei ole omakohtaista kokemusta kierukan käytöstä ja raskautumisesta, mutta testejä olen kyllä tehnyt vatsan tuntemusten perusteella. Sellaisia vauvanliike-tuntemuksia on ollut, mutta ovat sitten olleet vain suolen liikkeitä tms. Mutta kovasti tsemppiä, jos teillä on tärpännyt =)

AAAAPEEEE
[QUOTE="Taika";24944629]Miksi ei eilen neuvolassa tehty raskaustestiä?[/QUOTE]

Ei neuvolantäti tarjonnut moista vaihtoehtoa. Enkä itse tajunnut kysyä kun tuntui niin mahdottomalta ajatukselta, että olisin raskaana.

[QUOTE="Taika";24944629]Miksi ei eilen neuvolassa tehty raskaustestiä?[/QUOTE]
Täällä ainakin tehdään vaan labrassa johon pitää olla erikseen varattu aika.

Mulla on noita haamupotkuja lähes jatkuvasti (kuopus jo 1,5v) - ja mooonta negatestiä tehtynä

potkupallo
Eli aika monella on ollut ns. liikkeitä vaikka ei ole ollut raskaana. Onko ollut sellaisia että se vatsa oikeen nytkähtää? Siis ulos päinkin oikein näkyy?
Mulla on noita haamupotkuja, kuulemma usein tulevat just silloin kun edellinen lapsi on 1-1,5v. Mä oon itse aika hoikka, ja mulla noi haamupotkut tuntuu oikeasti tosi voimakkaasti, ja välillä näkyy ihan ulospäinkin. Ollaan monta kertaa miehen kanssa naureskeltu noille, mutta en kyllä missään vaiheessa oo epäillyt että oisin oikeesti raskaana, mulla nimittäin alkaa heti raskauduttuani tissit turpoomaan kuin pullataikina, ja sellaista ei oo nyt tapahtunut. :)

Itse sain esikoiseni (nyt 1,5v) kierukasta huolimatta. Tosin mulla kierukka oli jossain välissä itsekseen tippunut pois, koska sitä ei raskauden aikana, eikä synnytyksen jälkeen löydetty mistään päin mun kehoakaan.

"minä"
Minulla oli noita voimakkaita potkutuntemuksia kakkosen ja kolmosen välissä, vaikka en raskaana ollutkaan. Itse en ole niille oikein selitystä keksinyt. Noihin aikoihin kuumeilin kolmannesta, mutta mies oli vielä kovasti vastaan. Kolmosen jälkeen mitään vastaavaa ei enää ole ollut.

Yhteistyössä