apua oikeudenkäynti kahdenpäivän päästä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelko

Vieras
pelkään ihan kauheasti miten käy... isä valitti hoviin lapsen asumisesta... käräjäoikeuden voitin vuosi sitten ja nyt on sit tuo hov oikeus.. sossut on ihan täysin isän puolella.. ja tehnyt mua vastaan kauheat paperit ...et isä ois parempi lähihuoltaja...tasan tiedän että isä on valehdellut täyttä paskaa sossuille ja valehdellut minusta ja uudesta perheestäni. vanhemmuudenarvioinnissakin jättänyt paljon asioita kertomatta ja valehdellut... :( pelottaa et hovi menee siihen isän lankaan ja päättää et lapsi menee isälleen asumaan:(

Mun mielestä on kummallista, miten helposti nykyään huoltajuuden yms saa. Tai siis omalla kohdalla ainakin kävi mielestäni ihan erikoisen helposti, olin varautunut pitempään sotaan ja säilyttänyt kaikki mahdolliset todisteet yms. (uhkailut viestit yms yms yms) Meillä siis minä hain yksinhuoltajuuta ja lasta tietenkin luokseni asumaan. Mieheltä ei periaatteessa kysytty mitään, yhden paperin perusteella tuo huoltajuus minulle määrättiin.
Hieno juttu, ei tuosta miehestä olisi lapsesta huolehtimaan, mutta yllättynyt olen miten ei enempää todisteita pyydetty tai asia tutkittu.

pelkään ihan kauheasti miten käy... isä valitti hoviin lapsen asumisesta... käräjäoikeuden voitin vuosi sitten ja nyt on sit tuo hov oikeus.. sossut on ihan täysin isän puolella.. ja tehnyt mua vastaan kauheat paperit ...et isä ois parempi lähihuoltaja...tasan tiedän että isä on valehdellut täyttä paskaa sossuille ja valehdellut minusta ja uudesta perheestäni. vanhemmuudenarvioinnissakin jättänyt paljon asioita kertomatta ja valehdellut... :( pelottaa et hovi menee siihen isän lankaan ja päättää et lapsi menee isälleen asumaan:(

Pitäisi tietää paljon enemmän voidakseen ottaa kantaa, kolikolla kun on aina kaksi puolta. Kurja tilanne varmasti teille kaikille.

Yhteistyössä