Apua, Oikeasti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvin peloissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyvin peloissaan

Vieras
Eli. Yrittäkää saada jotain selvää tästä mun kirjotuksestani.

Olen avoliitossa, mutta. Vappuna tuli kännissä sekoiltua ja päädyin lopulta sänkyyn entisen kumppanin kanssa. Tää pani ensin pimppaan kumilla ja sitten anaaliin ilman kumia, se sano lauenneensa anaalin, mutta sitä ilm. valunu myös vähän pimppaan. Tää entinen soitti tänään ja sano että mun pitäisi mennä sukupuolitautitesteihin, kun joku sen kumppani oli soittanu sille ja sanonu että sillä on joku sukupuolitauti, mutta se ei oo suostunu kertoo tälle mun entitselle että mikä sillä on, hiivan se sano et sil on, mut ei muuta.

Pahinta tästä tekee se, et oon nyt raskaana. Olin avopuolison kanssa pari pv ennnen vappua ja hän tuli sisälleni tottakai, 7v yhdessä, 6v ilman ehkäsyä ja tää ensimmäinen raskaus mulla koskaan ikinä. Eli eritttäin toivottu lapsi, enkä ikinä olisi uskonut nyt raskautuvani, miks nyt, kun 6v ilman ehkäsyä takana? Oon kyllä hyvin onnellinen tästä raskaudesta mutta samalla hyvin peloissani ja suruissani tän toisen suhteen takia. En oo pettäny vuosikausiin, joten miks helv nyt piti mokata. Miehelle en tule tosta suhteestakertomaan, sillä ei voi olla edes mitään tautia, koska emme ole harrastaneet seksiä sen yhden kerran jälkeen.

Mutta siis, voiko anaaliseksistä saada sp-taudin ja onko mahdollista että voisin olla raskaana tälle entiselle? Se ei kumminkaan tullu pimppaan.
Clearbluen digi sanoo raskaana 2-3 elikkä eikö se vastaisi pitemminkin aikaa jolloin olin oman mieheni kanssa??

Anteeksi pitkä vuodatus, toiv joku voisi auttaa.
Oon niin peloissani.

Asiallisia vastauksia, kiitos!

Olen avoliitossa, mutta. Vappuna tuli kännissä sekoiltua ja päädyin lopulta sänkyyn entisen kumppanin kanssa. Tää pani ensin pimppaan kumilla ja sitten anaaliin ilman kumia, se sano lauenneensa anaalin, mutta sitä ilm. valunu myös vähän pimppaan. Tää entinen soitti tänään ja sano että mun pitäisi mennä sukupuolitautitesteihin, kun joku sen kumppani oli soittanu sille ja sanonu että sillä on joku sukupuolitauti, mutta se ei oo suostunu kertoo tälle mun entitselle että mikä sillä on, hiivan se sano et sil on, mut ei muuta.

Pahinta tästä tekee se, et oon nyt raskaana. Olin avopuolison kanssa pari pv ennnen vappua ja hän tuli sisälleni tottakai, 7v yhdessä, 6v ilman ehkäsyä ja tää ensimmäinen raskaus mulla koskaan ikinä. Eli eritttäin toivottu lapsi, enkä ikinä olisi uskonut nyt raskautuvani, miks nyt, kun 6v ilman ehkäsyä takana? Oon kyllä hyvin onnellinen tästä raskaudesta mutta samalla hyvin peloissani ja suruissani tän toisen suhteen takia. En oo pettäny vuosikausiin, joten miks helv nyt piti mokata. Miehelle en tule tosta suhteestakertomaan, sillä ei voi olla edes mitään tautia, koska emme ole harrastaneet seksiä sen yhden kerran jälkeen.

Mutta siis, voiko anaaliseksistä saada sp-taudin ja onko mahdollista että voisin olla raskaana tälle entiselle? Se ei kumminkaan tullu pimppaan.
Clearbluen digi sanoo raskaana 2-3 elikkä eikö se vastaisi pitemminkin aikaa jolloin olin oman mieheni kanssa??

Oon niin peloissani.

No asiallinen vastaus. Mene lääkäriin ja kerro että epäilet sukupuolitautia. Tee testi ja vapaudu tuosta pelosta. Ainoa mikä minua lukijana hermostuttaisi että et nyt mene sukupuolitautitesteihin koska olet raskaana. Voi aiheuttaa lapselle ikäviä yllätyksiä joten mars mars.
Minä kans luulisin että lapsi on miehesi, mutta lääkärillä tämäkin varmistuu. Äläkä mieti että et kerro miehellesi. Se on se typerä tie joka johtaa vielä eroon. Kannattais tässä vaiheessa myöntää asiat jos haluaa pitkäaikaisen luottamus parisuhteen. Sun exä teki tosi kivat sulle. Panot taudin kera. Sillälailla. Varmaan on lämpimiä tunteita vielä hänellekin?

Viimeksi muokattu:

Oon niin peloissani.

Kyllä nyt on niin, että raskaana voit olla ihan kummalle vaan. Täyttä varmuutta et asiasta saa muuten kuin DNA-testillä. Ja kipinkapin sinne sukupuolitautitesteihin ja aids-tstiin, ettet ainakaan aiheuta vauvallesi vahinkoa! Tottakai anaaliseksistä voi saada sp-taudin, itse asiassa jopa helpommin, kun limakalvot siellä rikkuvat!

Viimeksi muokattu:
Kävin niissä sp testeissä viime vk, tulokset saan tän vk lopussa.

Katsoin, että ovulaatiotesti (Clearblue) mulla näytti positiivista 29 huhtikuuta, eli kp15(en tehnyt ovulaatiotestiä kp14, kuten yleensä koska mies oli työmatkalla sillon ja tuli sitten seuraavana pv, joten en voi tietää jos se ois ollu jo sillon positiivinen). Mun kierto on ollut tän vuoden ajan, eli nää 5kk tosi säännöllinen 28-29pv kestävä kierto, ja ovulaatiotesti on ollu positiivinen aina kp14 tai 15.
Hedelmöittymislaskurin mukaan hedelmöitys ois ollut 29pv. Joten jääkö tohon mahdollisuuksia silti, että hedelmöittyminen ois voinut olla silloin vappuna tiistain ja keskiviikon välisenä yönä??

Mä oon tosi stresssaantunut ja masentunut tän asian takia. En oo pystynyt kertomaan tästä miehelleni. En kestäis jos meidän suhde kaatuisi. Tosin en voisi elää tietäen, että lapsi olisi tän exän. Se sanoi tänään, ettei se ikinä haluaisi kuulla mahd lapsesta, eikä se tulis olemaan mahd lapsen elämässä millään lailla, mutta siitä olen sen kanssa täysin samaa mieltä.
Se ehdotti, että tekisin abortin. Se pisti miettimään, pitäisikö tehdä raskauden keskeytys, kun se on vielä aluillaan? Sanoa sitten miehelle, että sain keskenmenon. Tää on niin uskomatonta, 6v ilman ehkäsyä ja sitten tästä kierrosta raskaaksi, kun olin sen exän kanssa.
Entä jos päädyn raskauden keskeyttämiseen, niin voiko sen keskeytyksen jälkeen olla vaikeaa tulla uudelleen raskaaksi? Tekisin sen tällä viikolla.

Mitä teen tässä sekavassa painajaismaisessa tilanteessani?

Ja lääkäriin siis gynelle et näköjään mennyt. Ihan sama mitä teet. Kukaan ei pysty ennustamaan saatko lapsia vielä vai ei. Sitä käy just noin joillekin ja jäävät ikuisesti lapsettomiksi. Tai olet sellainen että kun mies vain katsoo olet pulla uunissa. Sekin muuttuu iän mukana. Eli tuo 6v ei merkkaa mitään jos olet hed. ikäsi parhaimmilla vuosilla nyt. Sekin tulee ilmi vain kun testit tehdään jos kävisit lääkärillä mutta sinä et näköjään sinne mene ??

Kävin niissä sp testeissä viime vk, tulokset saan tän vk lopussa.

Katsoin, että ovulaatiotesti (Clearblue) mulla näytti positiivista 29 huhtikuuta, eli kp15(en tehnyt ovulaatiotestiä kp14, kuten yleensä koska mies oli työmatkalla sillon ja tuli sitten seuraavana pv, joten en voi tietää jos se ois ollu jo sillon positiivinen). Mun kierto on ollut tän vuoden ajan, eli nää 5kk tosi säännöllinen 28-29pv kestävä kierto, ja ovulaatiotesti on ollu positiivinen aina kp14 tai 15.
Hedelmöittymislaskurin mukaan hedelmöitys ois ollut 29pv. Joten jääkö tohon mahdollisuuksia silti, että hedelmöittyminen ois voinut olla silloin vappuna tiistain ja keskiviikon välisenä yönä??

Mä oon tosi stresssaantunut ja masentunut tän asian takia. En oo pystynyt kertomaan tästä miehelleni. En kestäis jos meidän suhde kaatuisi. Tosin en voisi elää tietäen, että lapsi olisi tän exän. Se sanoi tänään, ettei se ikinä haluaisi kuulla mahd lapsesta, eikä se tulis olemaan mahd lapsen elämässä millään lailla, mutta siitä olen sen kanssa täysin samaa mieltä.
Se ehdotti, että tekisin abortin. Se pisti miettimään, pitäisikö tehdä raskauden keskeytys, kun se on vielä aluillaan? Sanoa sitten miehelle, että sain keskenmenon. Tää on niin uskomatonta, 6v ilman ehkäsyä ja sitten tästä kierrosta raskaaksi, kun olin sen exän kanssa.
Entä jos päädyn raskauden keskeyttämiseen, niin voiko sen keskeytyksen jälkeen olla vaikeaa tulla uudelleen raskaaksi? Tekisin sen tällä viikolla.

Mitä teen tässä sekavassa painajaismaisessa tilanteessani?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieläkö;11225914:
Ja lääkäriin siis gynelle et näköjään mennyt. Ihan sama mitä teet. Kukaan ei pysty ennustamaan saatko lapsia vielä vai ei. Sitä käy just noin joillekin ja jäävät ikuisesti lapsettomiksi. Tai olet sellainen että kun mies vain katsoo olet pulla uunissa. Sekin muuttuu iän mukana. Eli tuo 6v ei merkkaa mitään jos olet hed. ikäsi parhaimmilla vuosilla nyt. Sekin tulee ilmi vain kun testit tehdään jos kävisit lääkärillä mutta sinä et näköjään sinne mene ??

Olen kohta 26v. Tottakai meen lääkärille/gynelle jos se jotain tähän auttais. Mutta mitä se lääkäri/gyne sitten saisi selville mitä itse en jo nyt tiedä? Yksityinen/julkinen? Ja mitkä testit siis tehdään?

Olen kohta 26v. Tottakai meen lääkärille/gynelle jos se jotain tähän auttais. Mutta mitä se lääkäri/gyne sitten saisi selville mitä itse en jo nyt tiedä? Yksityinen/julkinen? Ja mitkä testit siis tehdään?

Julkinen on halvempi ja tarvittaessa pääset nopeasti erikoissairaanhoidon piiriin. Testeistä tullaan ottamaan HIV, hepatiitit, kuppa, tippuri jne. Ne kun leviävät heteroseksuaalisen aikuisväestön keskuudessa tällä hetkellä kuin kulovalkea. Eikä ole keskustelupalstatietoa. Olen terveydenhuoltoalalla, joten tämä tieto tulee sisäpiiristä.

Viimeksi muokattu:
Julkinen on halvempi ja tarvittaessa pääset nopeasti erikoissairaanhoidon piiriin. Testeistä tullaan ottamaan HIV, hepatiitit, kuppa, tippuri jne. Ne kun leviävät heteroseksuaalisen aikuisväestön keskuudessa tällä hetkellä kuin kulovalkea. Eikä ole keskustelupalstatietoa. Olen terveydenhuoltoalalla, joten tämä tieto tulee sisäpiiristä.

Eikö nuo kyseiset taudit olekaan niitä jotka näkee vasta 3kk kuluttua mahd tartunnasta?

Tein eilen illalla sitten sen, mitä en aluksi edes ajatellut tekeväni, eli kerroin tästä pettämisestä miehelleni. Se on ihan hajalla, hakkas tyynyjä eilen niin, että mursi sormensakin. Mutta se oli sitä mieltä, että en sais sitä keskeytystä tehdä. En tiedä, että onko se vielä sitä ymmärtäny kokonaan, koska mitäs, jos jostain mahd isyystesteistä selviäis, että se ei olis sen lapsen isä, niin miten se pystyis sen asian kanssa elämään? Mä en pystyisi elämään tietäen, että se lapsi ei olis mieheni. Eihäm se vois varmaan elääkään epätiedossa siitä että onko se lapsen isä.
Musta tuntuu että olen nyt tuhonnut tän parisuhteen ja kummankin elämän. Mä en pysty ajattelemaan selkeästi mitään. Teen sitten lääkkeellisen keskenmenon, tai pidän lapsen, en tiedä kumpi on pahempi. Tartteisin jotain ammattiapua varmaan tähän tilanteeseen, mut en tiedä mistä sitä lähteä hakemaan.

Pakko vielä kysyy, kun tein sunnutaina myöhään illalla clearbluen raskaustestin, niin se näytti 3+ vk, niin eikö se oliskin mahdotonta, että se näyttäis jo 3+, jos oisin sille exälle tullut raskaaksi??

Viimeksi muokattu:
Paljon todennäköisempää nyt on mielestäni, että olet miehellesi raskaana.

Tehkää vielä isyystestit kun lapsi on syntynyt jos miehesi niin haluaa.

Hienoa että tunnustit. Olisit joutunut elämään kauheissa omantunnontuskissa.

Eikö nuo kyseiset taudit olekaan niitä jotka näkee vasta 3kk kuluttua mahd tartunnasta?

Tein eilen illalla sitten sen, mitä en aluksi edes ajatellut tekeväni, eli kerroin tästä pettämisestä miehelleni. Se on ihan hajalla, hakkas tyynyjä eilen niin, että mursi sormensakin. Mutta se oli sitä mieltä, että en sais sitä keskeytystä tehdä. En tiedä, että onko se vielä sitä ymmärtäny kokonaan, koska mitäs, jos jostain mahd isyystesteistä selviäis, että se ei olis sen lapsen isä, niin miten se pystyis sen asian kanssa elämään? Mä en pystyisi elämään tietäen, että se lapsi ei olis mieheni. Eihäm se vois varmaan elääkään epätiedossa siitä että onko se lapsen isä.
Musta tuntuu että olen nyt tuhonnut tän parisuhteen ja kummankin elämän. Mä en pysty ajattelemaan selkeästi mitään. Teen sitten lääkkeellisen keskenmenon, tai pidän lapsen, en tiedä kumpi on pahempi. Tartteisin jotain ammattiapua varmaan tähän tilanteeseen, mut en tiedä mistä sitä lähteä hakemaan.

Pakko vielä kysyy, kun tein sunnutaina myöhään illalla clearbluen raskaustestin, niin se näytti 3+ vk, niin eikö se oliskin mahdotonta, että se näyttäis jo 3+, jos oisin sille exälle tullut raskaaksi??

Hei ap!

Ensinnäkin, hienoa että kerroit miehellesi. Pitkän päälle hän tulee sinua arvostamaan siitä että olit rehellinen vaikka nyt tuntuukin raskaalta. Jos olette yrittäneet lasta (tai ainakin olleet valmiit siihen että tulet raskaaksi) jo kuusi vuotta ilman tulosta on varsin ymmärrettävää että miehesi ei halua että teet abortin niinkaun kuin on mahdollista että lapsi on hänen ja sinun.
Olisi kuitenkin hyvä keskustella mahdollisuudesta että lapsi onkin exäsi. Jos olette harrasteneet seksiä miehesi kanssa suhtkoht säännöllisesti ilman että olet tullut raskaaksi noin 90 kuukautiskeirron aikana on valitettavasti aika suuri riski että exäsi onkin lapsen isä.
Siksi olisi parempi keskustella nyt miten suhtaudutte asiaan jos näin kävisi. Minusta voisit hyvin vaatia että jos exäsi on lapsen isä niin hän osallistuu rahallisesti lapsen elatukseen vaikkei muuten ota siihen minkäänlaista osaa. Onhan jonkinmoinen "huvivero" ainakin jumalallinen rangaistus teosta varsinkin kun vasta jälkikäteen kertoi siitä sukupuolitaudista. Itse olet jo itseäsi tarpeksi rangaissut.
Tärkeintä nyt on että keskityt hoitamman suhdetta mieheesi, mieti hänen hyviä ominaisuuksiaan ja miksi haluat elää elämäsi hänen kanssaan JA KERRO SE HÄNELLE.
Kaiiki voivat tehdä erehdyksen. Sinä olet saanut maksaaksesi todella korkean hinnat siitä.
Ole armollinen itsellesi ja yritä keskittyä tulevaisuuteen ja lapsen saantiin.
Totta kai hoidat mahdollisen tartunnan pois mahdollisimman nopeasti. Se ei kuitenkaan vähän pitemmän päälle ole suurin haasteesi.
Toivottavasti jaksat katsoa ja ymmärtää miehesi epätoivoa ja uskoa että hänkin antaa sinulle anteeksi vaikka ei varmaan voikaan tapahtunutta unohtaa. Voimia molemmille,

Kaikkea hyvää!

Viimeksi muokattu:

Olet oikeassa, ovat. Asia on kuitenkin niin, että jos päätät pitää lapsen, tulet raskausseurannan aikana saamaan tietoosi myös sen, oletko kenties saanut jonkin näistä taudeista. Toivon todella, ettet ole. Asia kannattaa oikeasti ottaa puheeksi neuvolassa, sillä sinun on otettava huomioon myös se mahdollisuus, että vielä syntymätön lapsesi saa jomman kumman näistä sairauksista. Kummastakaan ei siis parane, vaikka niitä voidaan hoitaa. Siksi asia kannattaa testata vielä toiseen kertaan myöhemmin ja sehän on neuvolassa nykyään vähän niin kuin rutiinijuttu.

Viimeksi muokattu:

Oon niin peloissani.

Asiallinen vastaus: Salarakas siis täräytti sinua ilman kumia peppuun ja tulit paksuksi? Mikäs tuossa, niinhän insinöörit yleensä saavat alkunsa ja ilman uusia insinöörejä meille ei uutta Nokiaa saada!

Viimeksi muokattu:
Jos on kuusi vuotta sekstannut kumppaninsa kanssa ilman kumia, ja sitten raskautuu yhtäkkiä kun on ollut toisen kanssa, niin eikö ole todennäköisempää että se on sen toisen? Jos ei kuudessa vuodessa ole tullut raskaaksi, olettaisin että miehen spermassa on jotain vikaa. Ja tämän exän sperma sitten toimi.

En minä näe tässä mitään ongelmaa, lopulta.
Olet halunnut tulla raskaaksi, olet halunnut saada lapsen.
Nyt ole traskaana ja saat lapsen. Onneksi olkoon, aidosti.
Miehiä tulee ja miehiä menee. Ei se takaa suhteen jatkuvuutta että on biologisesti yhteinen lapsi.
Sinusta tulee äiti. Ota rinnallesi mies, joka rakastaa sinua ja lastasi.
Hoida sukupuolitaudit kuntoon etteivät ne vahingoita pienokaistasi.

Maailman sivu on lapsia tehty ja rakastettu, eikä se isä aina ole se, joka paperissa lukee. Uusioperheetkin sen kun yleistyvät.

Omatunto on puhdas. Olet ollut rehellinen. Ala valmistautua äidin rooliin. Se on ihanaa.

En minä näe tässä mitään ongelmaa...Omatunto on puhdas. Olet ollut rehellinen. Ala valmistautua äidin rooliin. Se on ihanaa.

Just joo! Tunnusta nyx-miehellesi jakaneesi persettä ja vaihteeksi pilluakin ex-jannulle, niin hetipä on omatunto puhdas. Rehellinen olet - oikeinkin rehellinen. Toki on rehellistä kertoa asiasta, mutta epärehellistä on jakaa tavaraansa ilman lupaa. Olisiko koko asiasta tullut edes puhettakaan ilman mahdollisia veneerisiä tauteja? Luultavasti ei...

Rikostapauksissakin tunnustaminen lieventää (joskus) tuomiota, mutta ei tee syyttömäksi. Ehkä tappajan kirvestä tai vasaraa ei tuomitakaan menetettäväksi valtiolle, mutta häkki heiluu - joka tapauksessa.

Toivon suuresti, että ap:n anaalisiitoksella aikaan saadusta lapsesta kasvaa kunnon insinööri ja että nyx-mies tajuaa pistää ap:n ulkoruokintaan.

Viimeksi muokattu:
Olet rikkonut 6:tta käskyä vastaan, älä tee aviorikosta, mutta vielä kamalampaa olisi jos rikkoisit myös 5:ttä käskyä vastaa, älä tapa. Eli älä tee aborttia. Se jättää aina syvät haavat naisen sieluun, puhumattakaan siitä että tuhoaa vasta-alkavan elämän.

Sinulla on varmaan suuri syyllisyys päällä, mutta muista että synnit on anteeksiannettavissa.. Muista että voit mennä juttelemaan papin kanssa myös. Saat anteeksi ennen kaikkea Jumalalta, et toiselta ihmiseltä.... Ei kukaan voi elää noin painavan syyllisyystaakan kanssa, sen takia tuli mieleen että uskonto voisi auttaa tässä enemmän kuin muu ammattiauttaja.

Mutta kaikella on tarkoituksensa. Mieti, olisiko elämänne nykyisen miehen kanssa enää entisensä jos keskeytät raskauden ja valehtelet että se oli keskenmeno.

Jeps! Jos vielä väärän todistuksen antaa lähimmäisestään, niin alkaa olla syntisäkki jo täys. Luultavasti ap ei ole kunnioittanut isäänsä tahikka edes äitiänsä, taitaa olla luvatta lausunut herran nimen. voi-voi, miten sitä enää elää ristillisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja Kristillinen näkökulma;11230466:
Olet rikkonut 6:tta käskyä vastaan, älä tee aviorikosta, mutta vielä kamalampaa olisi jos rikkoisit myös 5:ttä käskyä vastaa, älä tapa. Eli älä tee aborttia. Se jättää aina syvät haavat naisen sieluun, puhumattakaan siitä että tuhoaa vasta-alkavan elämän.

Sinulla on varmaan suuri syyllisyys päällä, mutta muista että synnit on anteeksiannettavissa.. Muista että voit mennä juttelemaan papin kanssa myös. Saat anteeksi ennen kaikkea Jumalalta, et toiselta ihmiseltä.... Ei kukaan voi elää noin painavan syyllisyystaakan kanssa, sen takia tuli mieleen että uskonto voisi auttaa tässä enemmän kuin muu ammattiauttaja.

Mutta kaikella on tarkoituksensa. Mieti, olisiko elämänne nykyisen miehen kanssa enää entisensä jos keskeytät raskauden ja valehtelet että se oli keskenmeno.

Yhteistyössä