APUA, NYT PELOTTAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KAUHISTUNUT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KAUHISTUNUT

Vieras
7. raskausviikko menossa ja välillä vihlaseen kipeää alavatsasta.

Tänään ei ole ollut mitään raskausoireita, tissitkään ei kipeät, nännit vain hiukan arat vaikka aikasemmin koko rinta kipeä.

onko tää nyt alkavaa keskenmenoa? :(

Ei voi tietää, julma mutta totta. Et voi tehdä yhtään mitään muuta kun rauhoittua ja yrittää elää päivä kerralla. Itselläni eivät noi kipeät vihlasut ole ainakan keskenmenoa ennustanut, toisista taas en tiedän.

Ymmärtääkseni oireet voi tulla ja mennä miten sattuu, joten missään tapauksessa älä heitä toivoasi menemään. Mulla sama tilanne, enkä ota stressiä, koska jos km tulee, niin sitä ei voi estää.

Voi olla, mutta todennäköisesti on olematta. Raskausoireiden määrä ei oikeastaan kerro mitään ja pienet vihlaisut taas on ihan normaaleja. Todennäköisesti saat olla huoleti.

Kuten jo moni on kirjoittanut, oireet voi tulla ja mennä ihan miten sattuu joten niitä tuijottamalla et saa kun turhaa ressiä..Myös kaikenmaailman vihlomiset ja nippailut kuuluu asiaan, joten sitä ei voi tietää pysyykö se matkassa vai ei. Aika näyttää.. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tipsu:
Voi ihan hyvin olla vaan kohdun yms. kasvukipuja :)

Mulla oli just näitä. Kävin kauhuissani jo yksityisellä lääkärilläkin, joka totesi kaiken olevan kunnossa. Just noilla viikoilla, 6-7. Ei mennyt raskaus kesken, vaan reippaasti yli lasketun ajan... :)

Jos huolettaa niin käy lääkärissä, saat mielenrauhan. Toivottavasti sullakin on kyse näistä kasvukivuista. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos kaikille vastauksista.
pitää mennä päivä kerrallaan ja rauhoittua.

Juu iisisti nyt vaan otat. =)
Mulla oli noita vihlaisuja myös. Huomaat, että mitä oudompia oireita alkaa pitkin raskautta ilmenemään. :) Paljon onnea ja tsemppiä odotusaikaan! :flower:

Yhteistyössä