alkuraskauden jomotuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa!!

Vieras
Onkohan ihan normaalia että alavatsaa jomottaa niinkuin olis menkat alkamassa. alaselkääkin jomottaa niinkuin menkkojen aikana. Nyt menossa luultavasti rv 5+1. plussasin keskiviikkona. Siitä asti ollut myös nännit arat.. nyt jotenkin tänään tuntuu ettei nännit enää ookkaan niin arat kuin esim eilen. pelottaa ihan sairaan paljon että kesken tää menee. esikoinen siis tulossa ja kovin toivottu on. apua, mä oon ihan paniikissa täällä :( koska kannattaa soittaa ekaa neuvola-aikaa? ja jos haluaa varhaisultraan niin kannattaako ensin soittaa yksityiselle siitä ja sitten vasta neuvolaan?

Ihan eka, rauhotu. Raskausoireita tulee ja menee ja ovat kovin yksilöllisiä. Mulla oli jos jonkinlaista jomotusta ja särkyä mahan seudulla aina tonne rv 12 asti, jolloin jomotus siirtyi nivusiin. Kaverilla taas ei ollut mitään, ei niin mitään jomotusta koko aikana. Tissikipukin on kovin yksilöllistä.

Mä varasin ajan heti, täällä se on ainakin ohjeena sillä ajat on joskus kiven alla. Eli soitat sinne neuvolaan ja voithan sä yksityiseltä varhaisultran varata omaksi mielenrauhaksi jos haluat. Onnea plussasta <3

Yhteistyössä