RV 7, Onkohan kaikki minulla ok? Kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ekaaonnellisestiodottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ekaaonnellisestiodottava

Vieras
Joo elikkä tänään on tasan 7 rv :)

Minulla ei ole ollut pahaa oloa laisinkaan. Ainoastaan rintojen arkuutta ja rv 4-5 oli paineen tunnetta alavatsassa, mutta sekin katosi.

Välillä tuntuu pieniä nippailuja ja rinnatkaan ei ole enää niin arat, paitsi nännit.

Olisi kiva kuulla minkälaisia raskausoireita teillä on/ on ollut n rv7, eli hätäilenkö vaan turhaan..

Luultavasti hätäilet turhaan. Ei mullakaan tuossa vaiheessa ollut mitään oireita. Pahoinvointikin on niin yksilöllistä: jotkut ovat koko ajan pää vessanpöntössä, toisilla ei ole mitään oireita. Ole onnellinen, jos sua ei okseta! :)

Itselläni oli vain armoton väsymys. Huonoa oloa tai oksetusta ei tullut koko raskauden aikana, eikä muitakaan selkeitä raskausoireita, ellei peräpukamia lasketa sellaiseksi.

Mulla kaks oireetonta raskautta, siis ainut oire ollut menkkojen pois jääminen (toisen kohdalla nekin tuli kaks kertaa vaikka raskaana olin -> huomasin vasta rv 10 et olin raskaana :D ). Mut siis molemmat raskaudet ollu ihan oireettomia ja molemmista syntyny terveet lapset.

Ok, kiitos kaikille vastauksista, nyt sain mielen rauhan. :) Mutta on se jännä kun jos ei tunnukkaan mitään niin sitten alkaa miettimään, eli ihan toivoo kaikkea pahaa oloa ja kipua :-D

Ihan normaalilta vaikuttaa, hyvä jos säästyt isommalta pahoinvoinnilta :) Itselläni oli noilla viikoilla menkkamaista jomotusta ja vihlaisuja liikkuessa, etova olo ja pahoinvointi alkoivat viikolla 6. Autossa ja bussissa ollessa oksentaminen oli varmaa, jopa hampaiden pesu tai niistäminen aiheuttivat oksennusrefleksin. Mitään sokerista tai siltä tuoksuvaakaan en voinut syödä kolmeen kuukauteen, sen sijaan suolaiset ja happamat olivat herkkua. Itselläni pahoinvointi oli se pääasiallisin oire, helpottanut vasta nyt loppuraskaudessa. Onnea odotukseen!Q

Yhteistyössä