Murhetta täälläkin...
Tänään ultrassa, viikkoja piti olla 8+0, tyhjä sikiöpussi oli ei elämää joten tuulimuna ja lääkkeellinen tyhjennys edessä. Olen jo konkari tossa hommassa kun mulla oli sama juttu just toukokuussa, silloin viikkoja 10+2, ja se hoidettiin lääkkeillä. Silloin oli raskausoireet loppu jo ja tein sen heti seuraavana päivänä. Nyt oireet jatkuivat joten sain polilla jo lääkkeen joka lopettaa istukan toiminnan ja perjantaina on varsinainen tyhjennys. Mulla se eteni viimeksi niin että laitoin 9,00 ekat tabletit ja otin särkylääkkeen, ei tapahtunut mitään, 12,00 seuraavat lääkkeet myös särky eikä vieläkään mitään, 15,00 kun laitoin viimiset niin huomasin että vuoto oli alkanut ja siitä parin tunnin päästä tuli sellanen isompi hyytymä vessaan. Runsasta vuotoa kesti sen illan. Vasta kolmen päivän päästä alkoi sellanen tuhruvuoto jota kesti viikon ajan. Kivut olivat samanlaisia kun yleensä mulla on kuukautiskivut, suosittelen särkylääkkeitä! Ilmeisesti supistukset tuntuvat samalta kuin nämä kivut. Esikoista kovasti toivotaan joten kokemusta ei ole kuin nyt näistä tuulimunista. Seuraavat kuukautiset olivat todella kivuliaat ja runsaat, oli lähellä etten lähtenyt ensiapuun joten mulla taisi silloin tulla vielä raskausmateriaalia ulos, jälkitarkastuksessa kaikki oli hyvin. Nytkin toivon että kaikki menee hyvin enkä joutuisi kaavintaan.
Voimia sinulle ja toivottavasti tämä auttaa myös sinua!
-Hannis81-