Mietityttää koko ajan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huokaus

Vieras
Minulla on ollut km -03 rv 10+ ( sikiö vastasi 7+3 eli kaavinta), sekä -04 3 km rv 6-7. Nyt raskaana rv7+1 ja ylihuomenna ultra. Pelottaa! Aikaisemmissa raskauksissa 'oireet' olivat jano, rintojen arkuus, jatkuva pissahätä ja väsymys. Nyt väsymys meni ohi heti ja rinnat vain aamuisin arat. Alavatsaa jomottaa kohdun kohdalta, sekä supistelee samalla tavalla kuin kuukautisten alkupäivinä. Onko teillä muilla ollut vastaavia erilaisia raskausoireita tai niiden puuttumisia.. Itselläni kun on tunne että tuulimunahan se siellä, ei tämä mitään muuta voi olla.. Huokausten huokaus.. En millään jaksaisi kaavintaa enää, siitä jäi todella huonot tuntemukset.[/img] :ashamed:

Pieni sydän sykki ja vastasi kokoa 6+4 eli oli noin viikkoa pienempi mutta se on kuulemma normaalia. Vähän huono juttu, tai sellainen seurattava juttu on se että tämä iippana on mennyt kiinnittymään ihan munatorven juuren ja nyt taas katsotaan kahden viikon kuluttua mihin suuntaan kasvu jatkuu.. Yhtä odottamista tämä on :)

Tänään sit oli se 9+4 ultra. Ei ollut enää jäljellä kuin ruskuaispussi. Eli tänään sain tabletin ja huomenna menen muutamaksi tunniksi sairaalaan josko saataisiin lääkkeillä kohtu tyhjäksi. Surullista, mutta tätä se elämä pahimmillaan on. Odotettu vauva hän olisi ollut. :ashamed:

Surullista... Mullakin oli keskenmeno toukokuussa, rv10.. Menin normaalisti neuvolaan, eikä sykettä saatu kuulumaan. Sain lähetteen äitipolille, jossa ultrattiin ja näkyi vain kuollut sikiö, joka oli mennyt jo kippuralle. Oli ollut noin viikon kuolleena.. Maailma romahti, jouduin lääkkeelliseen tyhjennykseen kans, joka oli tosi raskasta. Aiemmin on ollut yksi keskenmeno, jolloin kohtu tyhjeni luonnollisesti.. Onneksi ollaan saatu yksi ihana poika tähän maailmaan, joka on kyllä kaikki kaikessa! Pikkukakkosta yritetään vastustuksista huolimatta!! Jaksamisia kaikille ja toivotaan että aurinko paistaisi jokaisen "risukasaan".. :)

Murhetta täälläkin...

Tänään ultrassa, viikkoja piti olla 8+0, tyhjä sikiöpussi oli ei elämää joten tuulimuna ja lääkkeellinen tyhjennys edessä. Olen jo konkari tossa hommassa kun mulla oli sama juttu just toukokuussa, silloin viikkoja 10+2, ja se hoidettiin lääkkeillä. Silloin oli raskausoireet loppu jo ja tein sen heti seuraavana päivänä. Nyt oireet jatkuivat joten sain polilla jo lääkkeen joka lopettaa istukan toiminnan ja perjantaina on varsinainen tyhjennys. Mulla se eteni viimeksi niin että laitoin 9,00 ekat tabletit ja otin särkylääkkeen, ei tapahtunut mitään, 12,00 seuraavat lääkkeet myös särky eikä vieläkään mitään, 15,00 kun laitoin viimiset niin huomasin että vuoto oli alkanut ja siitä parin tunnin päästä tuli sellanen isompi hyytymä vessaan. Runsasta vuotoa kesti sen illan. Vasta kolmen päivän päästä alkoi sellanen tuhruvuoto jota kesti viikon ajan. Kivut olivat samanlaisia kun yleensä mulla on kuukautiskivut, suosittelen särkylääkkeitä! Ilmeisesti supistukset tuntuvat samalta kuin nämä kivut. Esikoista kovasti toivotaan joten kokemusta ei ole kuin nyt näistä tuulimunista. Seuraavat kuukautiset olivat todella kivuliaat ja runsaat, oli lähellä etten lähtenyt ensiapuun joten mulla taisi silloin tulla vielä raskausmateriaalia ulos, jälkitarkastuksessa kaikki oli hyvin. Nytkin toivon että kaikki menee hyvin enkä joutuisi kaavintaan.

Voimia sinulle ja toivottavasti tämä auttaa myös sinua!

-Hannis81-

Yhteistyössä