Apua mitä tekisitte =(( Mua niin surettaa ja pelottaa =(

|O fiilis on lähinnä tämä nyt,sillä olin lentää about 2h tuntia sitten selälleni kun menin aukaisemaan oven ja kukas se siellä pyykkipussin kanssa on??No se mun veli jota olemme koko hemmetin viikon etsineet ja olleet silmät päästä surullisia kun ei tiedetä missä mennään ja mikä on homman nimi.No siinä se oli,tuli ja meni.Kuulema ollaan ihan hölmöjä kun tuollaisia mietitään kun kerroin että koko viikko ollut ihan kauhea.Mun veli ei siis näjöjään osaa ajatella mitään järkevää nykyään.Mäkin vain itkin ja halasin sitä mutta kyllä mä sanoin sille että mitä hitsiä tämä on kun pitää noin tehdä.Välillä kun pitää tehdä tuollaista kun tarvitsee omaa aikaa ja rauhaa kaikesta.Mut kai sitä pitää olla iloinen että toinen on elossa,ja tyytyä siihen että toinen ei kai ole ihan kunnossa ja mistä sen tietää millä mielellä se taas on huomenna kun kuitenkin tuo polttelu sillä on aika vahvasti elämässä mukana :( Asuu nyt kuulema mökillä jonkun aikaa.Ja kun kysyin miksi ei ollut siellä kun isä ja mies siellä kävi niin sanoi vain että se arvasi jonkun sinne tulevan ja meni muualle joksikin aikaa :headwall: Ei ollut valmis puhumumaan tai jotain.

Mutta multa tippui taas toistaiseksi kivi harteilta,ja nyt voi ainakin seuraavaan episodiin olla rauhallisin mielin jos se nyt voi olla mahdollistakaan.Mietin monesti että jos mä reagoin tällä tavalla kun oma veli sekoilee niin mitä se sitten on kun omat lapset 15v päästä tekee jotain vastaavaa.Tosin toivon että ei tee.Iso kiitos kaikille tässä vaiheessa,mulle oli helpotus kun sai sanoa asiat johonkin vaikkakin ketään täältä ei tunne.Ja kiitos kaikille jotka ovat asian tiimoilta laitteneet viestiä,ilo on tavallaan kuulla että moni muukin ollut samassa tilanteessa tai kokenut sen joten tämä ei vain ole meille sattunut.Vielä siis ei ollut pahin mahdollinen meidän kohdalla edessä ja sitä toivoo että ei ole tulevaisuudessakaan. :hug:

Uskon että ensi yönä sitä saa kerrankin kunnolla nukuttua =)

:hug: Hui, kun tuli pelottava olo... Voi kumpa veljesi jotenkin saisi elämänsä raiteilleen. Oman veljeni kohdalla ei näin kerennyt käydä. :( Tekee niin pahaa kun nuorella ihmisellä on kaikki vielä edessä mutta kokee olevansa umpikujassa.

Mutta sinulle nyt kauniita unia! :hug: Toivottavasti huominen näyttää paremmalta!

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
:hug: Hui, kun tuli pelottava olo... Voi kumpa veljesi jotenkin saisi elämänsä raiteilleen. Oman veljeni kohdalla ei näin kerennyt käydä. :( Tekee niin pahaa kun nuorella ihmisellä on kaikki vielä edessä mutta kokee olevansa umpikujassa.

Mutta sinulle nyt kauniita unia! :hug: Toivottavasti huominen näyttää paremmalta!

Kiitos :hug: Laitoin sulle viestiä.Jaksamista sinnekkin ja nyt öitä :hug:

miero
:hug: ihana kuulla että veli löytyi ja on kunnossa. toivottavasti on jatkossakin kunnossa. ei kannata liikaa tosin soimata mut takoo kumminkin päähän et on rakas ja ootte huolesta sekasin jos ei anna elonmerkkejä :hug:

vieras.
kuule, mun äitini tekee kännipäissänsä noita katoamisia , ja pyysinkin sitä kerran, että ei laita puhelinta kiinni, niin kauan kuin laite on virroissa tiedän että se on elossa, kun lataa siihen virtaa. Sairas ja säälittävä tapa saada helpotusta omaan elämään, mutta tiedän kyllä miltä sinusta on tuntunut.

Yhteistyössä