Ei ole löytynyt veljeä vielä ja mies on mökillä käynyt olikohan eilen mun isän kanssa mutta siellä se on ollut joten ainakin on vielä hengissä,nyt ei ole aukaissut enään puhelintakaan joten tiedä sitten onko vain päättänyt että haluaa olla rauhassa vai jotain muuta.Minä tosin aina laitan viestiä jos vaikka sattumoisin aukaiseen puhelimen niin siitä tietää että on elossa.Sitä vaan pitää toivoa että pää kestää mitä nyt on kestettävänä.Its ekun ei tiedä miksi on "piilossa" velkojen takia,muuten vain,tehdäkseen jotain kauheeta vai miksi niin tosi vaikea olla ja miettiä asiaa kun sitä kuitenkin pelkää sitä pahinta että vaikka itse ajattelee että ei se voi olla järkevää mutta mitä kukin tuossa tilassa omassa päässä miettii niin on todella vaikeeta.Itsellä kun ei ole tavallaan mitään sen luokan mietittävää.Se mua aina pistää vihaksi tälläisissä että niin kuin nyt mun veli niin sehän vain aiheuttaa meille surua kun me ollaan ihan sekaisin täällä.Vaikka tosin mun velihän se varmaan sekaisin on mutta silti joskus tuntuu että miksi ja miksi ne tekee jotain tälläistä.Ja sitten jos tulee se ääripää eteen niin se vasta kauheeta olisi ja mulla menee varmaan sitten elämä ihan sekaisin kun nytkin on tälläistä.Sitä saa pitää peukkuja todellakin paljon pystyssä että tämä on vain jotain muuta. :'(