Apua mitä tekisitte =(( Mua niin surettaa ja pelottaa =(

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:hug: :hug: :hug:
toivoen parasta ja peläten pahinta :hug:

( :ashamed: onko hänellä jokin sairaus vai muuten vain väsynyt :ashamed: )
Ei ole mutta olen perheen kanssa epäillyt jo kauan että sillä on masennusta,käyttää huumeita ainakin jossain määrin(saatiin se keväällä tietoon)Siltä mennyt työpaikka nyt kesällä,apua ei halua vaikka olen sitä väkisin koittanut antaa.Aikoi muttaa täältä nyt pois kun antoi kämppänsäkin pois ja nyt tuo eilinen ei sitä voi käsittää ja silti ei tiedä mitään.Fiksu kaveri muuten mutta jos järki sanoo jotain niin ei kai sille voi mitään.Vannotin sille että älä tee mitään tyhmää mutta ainahan se sanoo että joo en en.
Jos vaan tiedätte, että veljesi on vaaraksi itselleen tai muille, niin voitte saada lääkäriltä lähetteen psykiatriselle osastolle.
Jos ei lähde suosiolla, niin sitten tulee ambulanssi.
Jos ei lähde ambulanssiin omalla tahdolla, niin sitten virkavalta tulee avuksi.
Tämän varmaan tiedätkin, kun miehesi on poliisi.
Minä jouduin lähettämään isäni psykiatriselle, kun heitteli äitiä ja uhkasi ampua itsensä... :|

:hug: Hui kun on tullut paljon kommentteja,kiito siitä.Tilanne on tämä että veli ei ole tullut vielä "esiin" mutta olen koko päivän sitä perheen kanssa etsinyt käynyt jokaisessa paikassa missä tiedän että sen kaverit asuu ja saanut monta numeroa mistä soitella.JA hyvä asia kai on että veli on ollut yötä yhdellä kaverilla ja ehkä siis ehkä lähtenyt meidän mökille aamulla.Puhelin on edelleen kiinni joten ei voi soittaa tai kysyä mutta kerran aukaisi puhelimen tänään sillä meni mun öiset viestit perille.Kun koitin soittaa niin oli luuri jo kiinni.Mutta nyt ehkä voi toivoa että hän on siellä mökillä,tosin tilanne miksi lähtenyt noin ja onko sillä joku syys esim velat tai muuta että pitänyt hävitä noin en osaa sanoa.Nyt vaan pitää toivoa parasta että sillä pää kestää eikä tosiaan ole mitään tyhmää tekemässä.Eli ainakin vielä on siis jossain joten siitä pitää olla iloinen,tosin tilanne voi hänellä muuttua miten vain tai niin mietin jos ei ihan ole nyt kunnossa mielensä kanssa.Kai tämä aikanaan selviää.Pitää vain toivoa ja pitää sormet ristissä vaikka vaikeata tämä on katsoa kun nuori ihminen kirjaimellisesti tuhonnut ja tuhoaa elämäänsä.Toivotaan että sieltä voi vielä nousta,kiitos kaikille,olen tänään puhunut paljon asiasta perheen kanssa ja se auttaa ainakin minua ja se että jo aamulla paniikissa sen tänne kirjoitin vaikka kenties ei ole kovinkaan järkevää mutta se helpottaa kummasti kun johonkin saa pahaa oloa purkaa,vaikka sitten ihan tuntemattomille. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
:hug: Hui kun on tullut paljon kommentteja,kiito siitä.Tilanne on tämä että veli ei ole tullut vielä "esiin" mutta olen koko päivän sitä perheen kanssa etsinyt käynyt jokaisessa paikassa missä tiedän että sen kaverit asuu ja saanut monta numeroa mistä soitella.JA hyvä asia kai on että veli on ollut yötä yhdellä kaverilla ja ehkä siis ehkä lähtenyt meidän mökille aamulla.Puhelin on edelleen kiinni joten ei voi soittaa tai kysyä mutta kerran aukaisi puhelimen tänään sillä meni mun öiset viestit perille.Kun koitin soittaa niin oli luuri jo kiinni.Mutta nyt ehkä voi toivoa että hän on siellä mökillä,tosin tilanne miksi lähtenyt noin ja onko sillä joku syys esim velat tai muuta että pitänyt hävitä noin en osaa sanoa.Nyt vaan pitää toivoa parasta että sillä pää kestää eikä tosiaan ole mitään tyhmää tekemässä.Eli ainakin vielä on siis jossain joten siitä pitää olla iloinen,tosin tilanne voi hänellä muuttua miten vain tai niin mietin jos ei ihan ole nyt kunnossa mielensä kanssa.Kai tämä aikanaan selviää.Pitää vain toivoa ja pitää sormet ristissä vaikka vaikeata tämä on katsoa kun nuori ihminen kirjaimellisesti tuhonnut ja tuhoaa elämäänsä.Toivotaan että sieltä voi vielä nousta,kiitos kaikille,olen tänään puhunut paljon asiasta perheen kanssa ja se auttaa ainakin minua ja se että jo aamulla paniikissa sen tänne kirjoitin vaikka kenties ei ole kovinkaan järkevää mutta se helpottaa kummasti kun johonkin saa pahaa oloa purkaa,vaikka sitten ihan tuntemattomille. :hug:
Kiva kuulla ettei ainakaan negatiivisia uutisia ole vielä, toivottavasti ei tulekaan! Edelleen peukut pystyssä pidän veljesi puolesta... :hug:

vieras
Oisko teillä kenelläkään mahdollisuutta käydä siellä mökillä katsomassa, onko veljesi siellä? Mulla eräs sukulainen "katosi" ja hänet löydettiin liian myöhään.. Voimia ja tsemppiä teidän koko perheelle!

Jaksuja vaan kovin. Meiltä hukkui vanhin veli vuosiksi yhdessä vaiheessa, kukaan ei tiennyt siitä pitkään aikaan mitään. Olin lähes shokissa kun se taas löytyi, kun ei tiedetty edes onko hengissä tms, luultiin ettei ikinä enää tavata. Mutta elämä nyt ennallaan...

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Jaksuja vaan kovin. Meiltä hukkui vanhin veli vuosiksi yhdessä vaiheessa, kukaan ei tiennyt siitä pitkään aikaan mitään. Olin lähes shokissa kun se taas löytyi, kun ei tiedetty edes onko hengissä tms, luultiin ettei ikinä enää tavata. Mutta elämä nyt ennallaan...
saako kysyä että miksi veli katosi vuosiksi? :ashamed:

ja ap:lle iso :hug: toivotaan että kaikki kääntyy parhain päin ja veli haluaa nyt vain vähän miettiä asioita yksikseen =) :hug:

No ihan tätä perusmatskua: oli velkojia perässä, poliisit perässä, oli pakoillut pitkin suomea reissatan ennenkö jäi kytille kiinni ja joutui linnaan. Meidän porukat tiesi että joutui vankilaan sitten kun sinne asti päästiin, mutta eivät kertoneet meille pienemmille kun veli oli kieltänyt ettei saa järkyttää meitä eikä luonnollisesti sitten tiedetty sitäkään että pääsi sieltä pois: järkytys oli aikamoinen kun se yhtenä päivänä käveli kaupungilla sattumalta vastaan.

Ja kävi vielä niinkin, että mä olin ollut kavereideni kanssa kerran päivän helsingissä, ja näin siellä miehen josta jäin ääneen pohtimaan että ihan niin kun meidän *piip*, mutta se kerkesi liian kauaksi ennenkö sain sitä kiinni että olisin nähnyt tarkemmin. No mun veli se oli ollut silloinkin, juuri heti kohta kun oli vapautunut.

Yhteistyössä