apua mikä sitteri?

touhupeppu
kaukaloa ei kyllä suositella jatkuvasti pienellä käyttää ohjeiden mukaan. Ainaki britaxissa oli niin. Meillä taitaa olla emmä ja hyvin on palvellu. Hyvää on ainakin se että saa kolmeen eri asentoon ja kankaat voi pestä koneessa, eli on irrotettavat.
 
vieras
Täällä myöskin käytössä oli Emma, prismasta ostettu jotain 25e sillon... Toimi hyvin kahdella lapsella se mitä tarvittiin. Käyttöikä huomioon ottaen ei kannata mitään kallista hankkiakaan.
 
Googleta tämmönen kun Doomoo seat sitteri. Suosittelen! Meidän 4kk ikänen on viihtynyt siinä ihan vastasyntyneestä, siinä saa vauvan viihtymään, ja menee monta vuotta joten näin on myös hintansa väärtti.
 
IhanaValo
Meillä on vaan tommonen ikivanha, missä asentoa ei saa muutettua, mut vauva voi siinä hytkytellä..on ollu paljon parempi kuin semmoinen muuteltava. Kokeiltiin semmostakin ja ei tykätty.
 
Tälläinen on meillä ja hyväksi havaittu..ja menee pitkään :) Emman sitteri sai siirtyä edestä kun tuon raaskin hankkia silloin joskus muinoin :D
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=728
 
meillä tämmöinen nallepuh sitteri:

http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=1408

on tosi kivan näköinen ja kaiken lisäksi ihan hyväkin tuntuu olevan =) tuolla vauvattaressa on monia erilaisia aivan ihania sittereitä =)

http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=9
 
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=477

Tuolla on jonkin verran hintaa, mutta käytettynä noita löytää aika edullisesti. On aivan älyttömän hyvä! Meillä on kotona käytössä emman sitteri, ja on sekin ihan hyvä, mutta baby björn vie kyllä voiton. Se mukailee vauvan omia liikkeitä, joten sitä ei tarvitse keikutella, kun vauva tekee sen itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
kaukalo ajaa saman asian, mä en oo ajatellu ostavani sitteriä.....
Ei kannata kaukalossa pitää kun vaan pakolliset automatkat.
kuka nyt kaukalossa makuuttaa vauvaa kuin matkan ajan, tark. lähinnä että kun ei saa vielä istuttaa vauvaa niin olen syöttänyt kaukalossa, meillä vauva on maannut viltillä lattialla tai vaunun kopassa ja on mulla sänkykin missä vauva saa pötköttää kaikessa rauhassa....
vauva kehittyy paljon nopeempaa kun saa mammia ihan vain lattialla itsekseen.....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
kaukalo ajaa saman asian, mä en oo ajatellu ostavani sitteriä.....
Ei kannata kaukalossa pitää kun vaan pakolliset automatkat.
kuka nyt kaukalossa makuuttaa vauvaa kuin matkan ajan, tark. lähinnä että kun ei saa vielä istuttaa vauvaa niin olen syöttänyt kaukalossa, meillä vauva on maannut viltillä lattialla tai vaunun kopassa ja on mulla sänkykin missä vauva saa pötköttää kaikessa rauhassa....
vauva kehittyy paljon nopeempaa kun saa mammia ihan vain lattialla itsekseen.....
Joo, mut jos sanot että kaukalo ajaa saman asian kuin sitteri niin eihän se niin oo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
kaukalo ajaa saman asian, mä en oo ajatellu ostavani sitteriä.....
Ei kannata kaukalossa pitää kun vaan pakolliset automatkat.
kuka nyt kaukalossa makuuttaa vauvaa kuin matkan ajan, tark. lähinnä että kun ei saa vielä istuttaa vauvaa niin olen syöttänyt kaukalossa, meillä vauva on maannut viltillä lattialla tai vaunun kopassa ja on mulla sänkykin missä vauva saa pötköttää kaikessa rauhassa....
vauva kehittyy paljon nopeempaa kun saa mammia ihan vain lattialla itsekseen.....
Tähän täysi peesi!
Sitteri on vain turhaa rahastusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
kaukalo ajaa saman asian, mä en oo ajatellu ostavani sitteriä.....
Ei kannata kaukalossa pitää kun vaan pakolliset automatkat.
kuka nyt kaukalossa makuuttaa vauvaa kuin matkan ajan, tark. lähinnä että kun ei saa vielä istuttaa vauvaa niin olen syöttänyt kaukalossa, meillä vauva on maannut viltillä lattialla tai vaunun kopassa ja on mulla sänkykin missä vauva saa pötköttää kaikessa rauhassa....
vauva kehittyy paljon nopeempaa kun saa mammia ihan vain lattialla itsekseen.....
Joo, mut jos sanot että kaukalo ajaa saman asian kuin sitteri niin eihän se niin oo.
kyllä varmasti ymmärsit mitä ajoin takaa asialla :whistle:
älä nyt pilkkua nussi :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja MöksMöks:
Tälläinen on meillä ja hyväksi havaittu..ja menee pitkään :) Emman sitteri sai siirtyä edestä kun tuon raaskin hankkia silloin joskus muinoin :D
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=728
=) vaikuttaa hienolta kapineelta pitänee käydä liikkeessä tutustumassa jos vaikka tuntuisi meille sopivalta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Suosittelen ehdottomasti Baby Björnin 1-2-3 sitteriä. Meillä meni kahdella lapsella ja osottautui hyväksi. Päällinen tosi helppo pestä ja se on mukava kun keinuu pienestäkin liikkeestä.
Samoin!Muksut on hauskoja kun ne oppii itte itteään siinä keikuttaa!=)

 

Yhteistyössä