apua mikä sitteri?

just
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
kaukalo ajaa saman asian, mä en oo ajatellu ostavani sitteriä.....
Ei kannata kaukalossa pitää kun vaan pakolliset automatkat.
kuka nyt kaukalossa makuuttaa vauvaa kuin matkan ajan, tark. lähinnä että kun ei saa vielä istuttaa vauvaa niin olen syöttänyt kaukalossa, meillä vauva on maannut viltillä lattialla tai vaunun kopassa ja on mulla sänkykin missä vauva saa pötköttää kaikessa rauhassa....
vauva kehittyy paljon nopeempaa kun saa mammia ihan vain lattialla itsekseen.....
Joo, mut jos sanot että kaukalo ajaa saman asian kuin sitteri niin eihän se niin oo.
kyllä varmasti ymmärsit mitä ajoin takaa asialla :whistle:
älä nyt pilkkua nussi :whistle:
Eipä tuossa paljon tarvitse pilkkua nussia, kun tuossa se sun kommenttina lukee, että kaukalo ajaa saman asian ja kun se ei sitä kuitenkaan aja.

Mutta varsinaiseen sitteriasiaan. Merkeistä en tiedä, mutta ostaisin sellaisen, joka on vähän kuppimainen eikä ihan ns. sileä, että vauva voisi helposti kiepahtaa reunan yli. Jos nyt joku tajusi, mitä tarkoitan.
 
Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Suosittelen ehdottomasti Baby Björnin 1-2-3 sitteriä. Meillä meni kahdella lapsella ja osottautui hyväksi. Päällinen tosi helppo pestä ja se on mukava kun keinuu pienestäkin liikkeestä.
peesi tälle!
 
cukkis
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Suosittelen ehdottomasti Baby Björnin 1-2-3 sitteriä. Meillä meni kahdella lapsella ja osottautui hyväksi. Päällinen tosi helppo pestä ja se on mukava kun keinuu pienestäkin liikkeestä.
peesi tälle!
Tää oli hyvä. Ehdottomasti ostaisin uudestaankin tämän :)
 
Millien
Alkuperäinen kirjoittaja Porsche:
Googleta tämmönen kun Doomoo seat sitteri. Suosittelen! Meidän 4kk ikänen on viihtynyt siinä ihan vastasyntyneestä, siinä saa vauvan viihtymään, ja menee monta vuotta joten näin on myös hintansa väärtti.
Samoin täällä! Meillä ollut kohta puoli vuotta. Erittäin näyttävä+toimiva sitteri!!
 

Yhteistyössä