apua! mikä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
päätä ja lihaksia särkee, silmissä valon arkuutta, alaselkää jomottaa ja pissaa ei oo tullu koko päivänä. tuntuu et voimat on ihan loppu, en jaksa enään lapsia nostaa kunnolla syliin

mulle ei tuu muuta nyt mieleen kun tää mun dietti (puol vuotta, 800kl/pvä)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
päätä ja lihaksia särkee, silmissä valon arkuutta, alaselkää jomottaa ja pissaa ei oo tullu koko päivänä. tuntuu et voimat on ihan loppu, en jaksa enään lapsia nostaa kunnolla syliin

mulle ei tuu muuta nyt mieleen kun tää mun dietti (puol vuotta, 800kl/pvä)

toi hymiö ei kuulu tohon

Sulla ei muuten sitten flunssaa tai kuumetta ole? Mulla on mieletön flunssa & kuumetta ja noi samat oireet (paitsi virtsan vähyys). Epäilen itselläni influenssaa. Vie kaikki voimat...Voisko olla sulla alkava flunssa?

Lisään vielä, että oletko varmasti juonut tarpeeksi? Jos sitä virtsaa ei tosiaan ala tulemaan niin lääkäriin ois mentävä. Alaselän jomotukset voi kertoa jotain munuaisista...tai sitten ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Sulla ei muuten sitten flunssaa tai kuumetta ole? Mulla on mieletön flunssa & kuumetta ja noi samat oireet (paitsi virtsan vähyys). Epäilen itselläni influenssaa. Vie kaikki voimat...Voisko olla sulla alkava flunssa?

ei oo merkkiäkään flunssasta.
pahin on tuo alaselän kipu kun se suorastaan polttaa.

Mä en ole mikään paras asiantuntija näissä munuaisasioissa, mutta jos alaselkä kipu on kova ja virtsaa ei tosiaan tule niin itse soittasin päivystykseen ja kysyisin asiaa. Paha tulehdus tekee voimattomuutta, jne. Ja jos on jonkunlainen tulehdus esim. munuaisissa niin sitä ei voi jättää hoitamatta edes aamuun asti.

Jos saat tuon verran kaloreita päivässä, niin elimistösi toiminnat eivät pysy yllä, koska se ei kata sitä määrää minkä pelkät elintoiminnot tarvitsevat. Eli luonnollisesti, kun kaikki energiavarastot on kulutettu loppuun, alkaa elintoiminnot sulkeutua.

Voi ristus sentään.
Sä olet lievästi sanottuna alipainoinen. Mahtaisko siitä löytyä syy sun oireisiin.
Lääkäriin ja jatkohoitoon, mars (varmasti pääset ravitemusterapeutin juttusille säännöllisesti.)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko sinulla anoreksia?

ei, eka olin laihiksella ja nyt vatsa ei vedä enempää ruokaa.
mulla on kova työ syödä nykyään.

Eli on. Miksi noin laiha olisi laihiksella? Jos suoraan saa sanoa, niin kuulostaa pahasti siltä, että sulla on alkamassa lopun alku, valitettavasti, jos et syömistapojasi nyt muuta. Mars lääkäriin!

Onko sinulla anoreksia?

Vatsalaukku on hyvinkin elastinen. Joten sitä voi syömällä venyttää niin, että ähky ei tule niin pienestä määrästä ruokaa.

Onko sinun syöminen siis kovan työn takana juuri tuon ähkyn takia, vai onko kyse ruokahaluttomuudesta, jonka takia on kova työ saada mitään alas?

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Onko sinulla anoreksia?

Vatsalaukku on hyvinkin elastinen. Joten sitä voi syömällä venyttää niin, että ähky ei tule niin pienestä määrästä ruokaa.

Onko sinun syöminen siis kovan työn takana juuri tuon ähkyn takia, vai onko kyse ruokahaluttomuudesta, jonka takia on kova työ saada mitään alas?

no siis mä tuun täyteen ruisleivästä :/ ja jos yritän syödä enemmän niin oksennan koska olen jo täynnä.

Yhteistyössä