S
siis mitä teen
Vieras
Että ostetaan talo, se toinen puuttuva koira ja mennään naimisiin! Iiik
Sanon noin koska meillä on viime aikoina ollut vaikeaa, minä en osaa enää luottaa mieheeni, valehdellut, ja niin pienistäkin jutuista, että sitä miettii vain että no jos noin pienestä valehtelee niin jotain isoakin on tulossa jne...
Tiedätte tunteen? Se raastaa
Ei voi luottaa toiseen, ensin väittää silmät kirkkaina kuinka rehti on, hetken päästä jää valheestaan kiinni, sitten pyydellään anteeksi, löpinät miten ei enää ikinä aiota valehdella jne...
Mutta jos tuota ei pysty/uskalla uskoa? Mies pakottaa minut nyt luottamaan häneen, koska pakko luottaa siis pakko vain yrittää ja antaa elämän viedä...
Mutta pelkään jos nyt hankkisimme vihdoin oman kodin, tai menisimme naimisiin mistä olemme pitkään puhuneet (yhteiseloa 6 v) niin jos mies jäisi taas kiinni jostain, minun olisi pakko erota. Mietin jo nyt eroa mutta...
Mies on täällä kotona sitten ihan maassa ja valittaa kun haluaa naimisiin jne...
Haluan minäkin mutta pelkään niin paljon
Kannattaako siis odottaa että oppii taas luottamaan VAI antaa elämän viedäja tehdä kaikkea silläkin seurauksella että kaikki voi musertua...???
Tiedätte tunteen? Se raastaa
Mutta jos tuota ei pysty/uskalla uskoa? Mies pakottaa minut nyt luottamaan häneen, koska pakko luottaa siis pakko vain yrittää ja antaa elämän viedä...
Mutta pelkään jos nyt hankkisimme vihdoin oman kodin, tai menisimme naimisiin mistä olemme pitkään puhuneet (yhteiseloa 6 v) niin jos mies jäisi taas kiinni jostain, minun olisi pakko erota. Mietin jo nyt eroa mutta...
Mies on täällä kotona sitten ihan maassa ja valittaa kun haluaa naimisiin jne...
Haluan minäkin mutta pelkään niin paljon