minä...
Jos ei oo vuokrasaatavia maksanu 20.7 mennessä yht:2680euroa älkääkä kysykö miksi jääny maksamatta
Ennemminkin neljän. 2680:4=670Onko tuossa kolmen kuun vuokra?
Ei onnistu enää tässä vaiheessa. Nyt on jo 15. päivä.Alkuperäinen kirjoittaja MammiMörö;26691373:Onko teillä lapsia? Jos on niin koettakaa hakea sos.toimesta ehkäisevänä lastensuojelutyönä tuo raha.
Mä ajattelin että kolmen, koska 900 on jo aika iso summa maksaa takaisin, jos sen kerran rästiin jättää, eli voi tulla vaikeuksia nopeasti ja jos ap:lla on perhe niin asuvat varmaan ainakin kolmiossa. Tämä pääkaupunkiseutulaisen näkökulmastaEnnemminkin neljän. 2680:4=670
No, mä ajattelin sen vaan niin, että tuo summa on neljällä jaollinen. =) Jos olisi kolmelta kuukaudelta, olisi se 893,3333... per kuukausi, ja 1340 kuulostaa jo aika messevältä vuokralta. Toki, en ottanut huomioon, onko summassa jo viivästyskorkoja ja perintämaksuja mukana.Mä ajattelin että kolmen, koska 900 on jo aika iso summa maksaa takaisin, jos sen kerran rästiin jättää, eli voi tulla vaikeuksia nopeasti ja jos ap:lla on perhe niin asuvat varmaan ainakin kolmiossa. Tämä pääkaupunkiseutulaisen näkökulmasta
miten niin ei? Kyllä nää häätöasiat aika nopeella aikataululla käsitellään jos tarve.Ei onnistu enää tässä vaiheessa. Nyt on jo 15. päivä.
Tämän peruteella jo voi päätellä, että ihminen on täysin kouluttamatos tollo! Näitä luusereita sitten sossu elättää! Prkl, että v**uttaa!kolmenkuun vuokrat on juu... luulin aina et mies maksanu ja yllätyksenä tuli perjantaina kirje vielä 13päivä oli mies valehdellut minulle kokoajan...tuhlannut rahat peleihin ym joo äiti hommas mulle ja lapsille asunnon mut senkin saa vasta 1.8. mies saa mennä mihin haluaa.mun mies se ei ole enään!!!