apua,meille tulee häätö:(

• Viestiketjun aloittaja minä...
  • Ensimmäinen viesti
No se nyt on ihan oikein ja kohtuullista. Ei kenenkään nurkissa ilmaseksi loisita. Ei vuokra-asunto ole mikään hyväntekeväisyyslaitos.

Onko vanhempia tms joiden luo väliaikaisesti? Ja sit niitä raha-asioita kuntoon, ammattilaisella jos ei muuten.

---
Mitä me voidaan tehdä? Silittää päätä ja sanoa, voi voi, ilkeä vuokranantaja.

Onko teillä mitään mahdollisuutta maksaa tuota? Jos ei, niin sitten vaan pikaisesti katsomaan uutta kämppää...

"hippula"
no eipä tossa enää tässä vaiheessa pahemmin itkut auta. koittakaa lainata sukulaisilta tms? noin siinä käy kun ei maksa vuokraa, vaikka olis mitkä syyt, jokainen sen tietää jos ei ole täys tampio. ne on maksettava, ei ole vaihtoehtoja.

Mä ajattelin että kolmen, koska 900 on jo aika iso summa maksaa takaisin, jos sen kerran rästiin jättää, eli voi tulla vaikeuksia nopeasti ja jos ap:lla on perhe niin asuvat varmaan ainakin kolmiossa. Tämä pääkaupunkiseutulaisen näkökulmasta :)
No, mä ajattelin sen vaan niin, että tuo summa on neljällä jaollinen. =) Jos olisi kolmelta kuukaudelta, olisi se 893,3333... per kuukausi, ja 1340€ kuulostaa jo aika messevältä vuokralta. Toki, en ottanut huomioon, onko summassa jo viivästyskorkoja ja perintämaksuja mukana.

ap...
kolmenkuun vuokrat on juu... luulin aina et mies maksanu ja yllätyksenä tuli perjantaina kirje:( vielä 13päivä oli:(:(:( mies valehdellut minulle kokoajan...tuhlannut rahat peleihin ym:( joo äiti hommas mulle ja lapsille asunnon mut senkin saa vasta 1.8. mies saa mennä mihin haluaa.mun mies se ei ole enään!!!

"vieras"
kolmenkuun vuokrat on juu... luulin aina et mies maksanu ja yllätyksenä tuli perjantaina kirje:( vielä 13päivä oli:(:(:( mies valehdellut minulle kokoajan...tuhlannut rahat peleihin ym:( joo äiti hommas mulle ja lapsille asunnon mut senkin saa vasta 1.8. mies saa mennä mihin haluaa.mun mies se ei ole enään!!!
Tämän peruteella jo voi päätellä, että ihminen on täysin kouluttamatos tollo! Näitä luusereita sitten sossu elättää! Prkl, että v**uttaa!
Ja ukko on tietenkin amiksen kesken jättänyt linnanvenkula!

Niin ja vielä tuli mieleen, että jos olet nyt sitten miehestä eroamassa on tilanteenne muuttunut ja SINÄ menet yksin sos.toimeen puhumaan ja pyytämään apua sinulle ja lapsillesi. Miehen annat nyt hoitaa itse omat sotkunsa kun noin kurjan tempun perheellensä on tehnyt. Sos.toimi voi auttaa sua saamaan asunnn nopeammin sulle ja lapsille ja lisäksi auttaa mahdollisissa vuokravakuuksissa jne.

Yhteistyössä