apua,meille tulee häätö:(

• Viestiketjun aloittaja minä...
  • Ensimmäinen viesti
ihan turhaa
Molemmat meistä on töissä ja olen maksanut miehen tilille vuokrat ja muut, kaikesta puolet. Nyt sitten tuli lappu kotiin missä uhkailtiin katkaista sähkö. Maksoin laskun mutta nyt mietin että mitä muuta on maksamatta.. Mies kiistää kaiken että vahinko oli kun jäi maksamatta, mutta hei, tuosta vahingosta tulee maksumuistutuslappusia...

Ap.lle tsemppiä, ehkä parin kuukauden päästä minäkin laitan tämmösen ketjun pystyyn..

"..."
Molemmat meistä on töissä ja olen maksanut miehen tilille vuokrat ja muut, kaikesta puolet. Nyt sitten tuli lappu kotiin missä uhkailtiin katkaista sähkö. Maksoin laskun mutta nyt mietin että mitä muuta on maksamatta.. Mies kiistää kaiken että vahinko oli kun jäi maksamatta, mutta hei, tuosta vahingosta tulee maksumuistutuslappusia...

Ap.lle tsemppiä, ehkä parin kuukauden päästä minäkin laitan tämmösen ketjun pystyyn..
Ihan heti ne ei sähköä uhkaa katkaista joten kannattaisi nyt ainakin sinunkin kysyä vuokranantajalta että onko teidän vuokra maksettu. :/

------

Unohdin (tai en masennuksessani jaksanut ajatella) sähkön maksamisen keväällä. Mulle tuli eka muistutuskirje sähköyhtiöltä, sitten kaksi perintätoimistolta. Siinä perintätoimiston kirjeessä muistaakseni oli maininta siitä sähkön katkaisusta... No nyt on taas se kunnossa, mutta vähän harmittaa kun perintätoimisto vetäisi miltei satasen siinä välissä omia käsittelykulujaan ja postimaksujaan.

kolmenkuun vuokrat on juu... luulin aina et mies maksanu ja yllätyksenä tuli perjantaina kirje:( vielä 13päivä oli:(:(:( mies valehdellut minulle kokoajan...tuhlannut rahat peleihin ym:( joo äiti hommas mulle ja lapsille asunnon mut senkin saa vasta 1.8. mies saa mennä mihin haluaa.mun mies se ei ole enään!!!
Jos on yhteinen talous niin ei pääse käymään tällä tavalla. kun silloin kumpikin tietää kaikki menot ja tulot.

Yhteistyössä