apua meillä on käyty yöllä :O:O:O:O:O

niin, kävin tossa aamulla laittamassa kuivurin päälle, se on ihan meidän suihkuhuoneen oven lähellä, siinä on sellnen iso sininen matto.. no, ihmettelin et mitä ..kuka on käyny aamulla suihkussa..aattelin että mies varmaan..matossa oli sellanen iso läntti , mikä jää esim minulta ku seison märkänä siinä.. ja suihkuhuone oli kasteltu pitkin..siis kun suihkussa käydään..

no mies kävi äsken ruokatunnilla ja kysyin asiasta ja hän sanoi että ei ole käynyt suihkussa eikäö suihkutellu muutenkaan koko suihkussa tänään, kävi eilen illalla suihkussa..ja oon joskus ite käyny yöllä myöhään suihkussa ja aamulla se lattia on ollu kuiva jo..

sitten mentiin meidän vierashuoneeseen , joka myös on tuolla alhaalla, siellä on parisänky, tyynyt oli miten sattuu ja yhdessä oli painauma, aivan kuin pää olisi ollut siinä, päiväpeitto oli myös sen näköinen, että siinä oli painauma, ihan selvä..mieskin säikähti.. mies oli eilen iltasella käynyt vierashuoneessa ja mitään painaumia ei ollu silloin, tyynyssä eikä päiväpeitossa... mitään ei ole hävinny.. niin ja vierashuoneen ja takkahuonne ovi on aina kiinni, ettei siellä ole kissat tai koira tai lapset käyny ja toisekseen muksut jo nukkuivat silloin kun mies kävi suihkussa..minä en siellä ole käynyt ollenkaan, eikä kissat tai koira..ja tänäänkään aamulla alhaalla ei oo käyny kuin minä ja mies..mies ei käyny vierashuoneessa ollenkaan..enkä minä ..paitsi äsken yhdessä..

hyi että mua kuvottaa.....ja pelottaa... :eek: :(

monesti oon ihmetelly miks oona on ollu tosi outo yöllä kun oon ottanu sen tonne alakertaan..ku esim viikannu pyykkejä..mut en oo uskaltanu :ashamed: käydä vierashuoneessa enkä takkahuoneessa sitten kattomassa..vierashuoneessa on ovi, jossa lukko. siis ihan perus ulko-ovi..
 
kyllä tuolle vielä joku luonnollinen selitys löytyy... älä huoli. Jos teillä on kerta ulkoovet lukossa, eikä murtojälkiä, niin mieti kellä vois olla avain... tuskin kellään. Ja jos teillä on koira, niin eiköhän ne ilmota kyllä ihan herkästä jos joku tuosta vaan yöllä sisälle tulee. Olisko mahdollista sitten että joku lapsista olis kävelly unissaan tai sinä tai mies? kun ei niitä yökävelyitä kyllä muista jos on unissaan hipsiny.

:hug:
 
kyllä tuolle vielä joku luonnollinen selitys löytyy... älä huoli. Jos teillä on kerta ulkoovet lukossa, eikä murtojälkiä, niin mieti kellä vois olla avain... tuskin kellään. Ja jos teillä on koira, niin eiköhän ne ilmota kyllä ihan herkästä jos joku tuosta vaan yöllä sisälle tulee. Olisko mahdollista sitten että joku lapsista olis kävelly unissaan tai sinä tai mies? kun ei niitä yökävelyitä kyllä muista jos on unissaan hipsiny.

:hug:
 
kyllä tuolle vielä joku luonnollinen selitys löytyy... älä huoli. Jos teillä on kerta ulkoovet lukossa, eikä murtojälkiä, niin mieti kellä vois olla avain... tuskin kellään. Ja jos teillä on koira, niin eiköhän ne ilmota kyllä ihan herkästä jos joku tuosta vaan yöllä sisälle tulee. Olisko mahdollista sitten että joku lapsista olis kävelly unissaan tai sinä tai mies? kun ei niitä yökävelyitä kyllä muista jos on unissaan hipsiny.

:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 14:12 jimi-liina kirjoitti:
herranjestas sentään :eek:
sanos muuta...pikkasen pelottava olo...mutta mitä tässä voi tehdä..oona(koira) on muuten njoskus murissu siellä alhaalla..ja haisstellu kissoja ihan ku ne haisis jollekkin erilaiselle..siis ollu ihan outo..ja kissat..kun ne ovat aina yön alhaalla..niin kun oon vieny ne sinne ne on menny siellä ihan kyyryssä tai silleen hiipiny..vaikka mitään ei oo kuulunu sillon siellä..siis haistellu ja ollu omituisia..hyi saakeli sentään..ja yks yö..ku mies oli sairaslomalla..olikoha viikko sit..ni oltii käymässä nukkumaan ja mä sammutin keittiössä valon..ja mies oli vessassa pesemässä hampaita..vessa on ihan tossa keittiön oven vieressä..niin sanoin miehelle et hyi hitto..joku sytytti sytkärin ihan tossa ikkunan takana,,tossa keittiön ikkunassa on sellnen valkea rullaverho, mistä näkee läpi jos kattoo läheltä..oon joskus ite testannu ku tullu koiran kans illalla kotiin, ku ollu pimeetä..niin siitä näkee läpi...hyi hitto...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 14:31 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 14:12 jimi-liina kirjoitti:
herranjestas sentään :eek:
sanos muuta...pikkasen pelottava olo...mutta mitä tässä voi tehdä..oona(koira) on muuten njoskus murissu siellä alhaalla..ja haisstellu kissoja ihan ku ne haisis jollekkin erilaiselle..siis ollu ihan outo..ja kissat..kun ne ovat aina yön alhaalla..niin kun oon vieny ne sinne ne on menny siellä ihan kyyryssä tai silleen hiipiny..vaikka mitään ei oo kuulunu sillon siellä..siis haistellu ja ollu omituisia..hyi saakeli sentään..ja yks yö..ku mies oli sairaslomalla..olikoha viikko sit..ni oltii käymässä nukkumaan ja mä sammutin keittiössä valon..ja mies oli vessassa pesemässä hampaita..vessa on ihan tossa keittiön oven vieressä..niin sanoin miehelle et hyi hitto..joku sytytti sytkärin ihan tossa ikkunan takana,,tossa keittiön ikkunassa on sellnen valkea rullaverho, mistä näkee läpi jos kattoo läheltä..oon joskus ite testannu ku tullu koiran kans illalla kotiin, ku ollu pimeetä..niin siitä näkee läpi...hyi hitto...
no pääsiskö siel alakerras sit johonkin piiloon tai jotain? mahtaakohan joku narkki oleilla siellä, jos et oo uskaltanu vierashuoneessa käydä. :$
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 14:34 vierailija kirjoitti:
Mulle tuli heti mieleen jotain yliluonnollista :ashamed:
niin kävi mullakin mielessä....meinaan oonkin jo kertonut, kun edelliset asukkaat pitivät aina kynttilää kun käytiin kattomassa tätä taloa.silloin oli ihan valosaa...siis kynttilässä oli liekki aina..aina , mitä käytiin monta kertaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 14:36 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 14:34 vierailija kirjoitti:
Mulle tuli heti mieleen jotain yliluonnollista :ashamed:
niin kävi mullakin mielessä....meinaan oonkin jo kertonut, kun edelliset asukkaat pitivät aina kynttilää kun käytiin kattomassa tätä taloa.silloin oli ihan valosaa...siis kynttilässä oli liekki aina..aina , mitä käytiin monta kertaa.
oliko teillä napsahtanu jossain vaihees siitä keittiön lapusta yx valo? :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 14:42 BlackCat kirjoitti:
No järki käteen ja tutkitte joka nurkan. Sitten hyvä ne turvalukot jos tulee. Ja voihan sitä sirotella vaik jauhoja oven eteen, näkee sit onko joku kävelly. Ei mitään kummituksia oo olemassa, höpönlöpön :whistle:
Se ei usko joka oikeesti pelkää! :eek: :eek:
 

Yhteistyössä