apua, mä oon jumissa huomena!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mun auto on miehen serkulla korjauksessa huomispäivän ja mä oon jumissa lapsen ja koiran kaa kotona :o :headwall:

kyllähän nyt lenkille mennään jne, mut itseni tuntien voin kertoa et pää tulee hajoamaan :xmas:

meil ei oo pojalle rattaita et päästäis pidempiä matkoja :/

joutuu varmaan pitää siivouspäivän, kivaa :snotty:

Rupeet kouluttaa sitä lenkkeilee :D Meillä toi 3v kulkee hyvinkii jo tuonne keskustaan rataiden vierellä kun pikkusisko kulkee niissä. Tästä tulee ehkä kaupoilla käydessä 2-3 km ja suht nopsaan menee PAITSI jos saa kauheen uhmakohtauksen :whistle:

sillä tolla ei rattaita olekaan kun on niin hienosti kulkenu kävellen, mut nimenomaan nyt ton uhman ollessa noin paha mä en lähde sen kaa minnekään kun se heittäytyy joka mutkassa mahalleen huutaan enkä jaksa kantaa sitä :xmas:
kotimatkakin 2km pelkkää ylämäkee :whistle:

Auts, teil on niin pitkä matka.. huh onneks asutaan melkein keskustassa :D

Mie tiiän tuon kantamisen ihana tunteen, reilu 17 Kg neitonen heittäytyy mahaan, itkien potkien ja riehuen. Nopeasti teet valinnan nappaatko sen siitä syliin ja kannat kotiin työntäen samalla pikkusiskoo vai laitatko pikkusiskon kävelemään loppumatkan kotiin ja nakkaat ison nassikan rattaisiin vai kuunteletko koko uhmakohtauksen keskellä jalkakäytävää ihmisen häkeltyneenä sinua tuijjottaen ja jatkat kohtauksen jälkeen matkaa normaalisti.

Yhteistyössä