oltiin eilen mun vanhempien luona ja mun isä valitteli hetken huonoa oloa, mut touhuili kuitenkin kaikkea. sit se yhtäkkiä ryntäs oksentaan... pakattiin muksun kaa samantein kamppeet ja tultiin kotiin. ei mitenkään "nuohottu" kenessäkään siellä mummulassa ja kotona ollaan pesty käsiä ahkerasti jnejne, mut mulla on kokoajan muka huono olo ja oon ihan varma et se tauti on nyt meillä.. ei oo maha kipee, eikä oikeesti ees huono olo, mut sit kuitenkin mukamas on.. mä tuun hulluks.. ollaan ryystetty ihan hulluna gefilusmehua ja tosiaan pesty käsiä jne, mutta pelottaa.. mähän siis pelkään oksentamista ja oksennustautia, se on jotain ihan kamalaa. plus sitten nyt kun 4v on juuri paranemassa keuhkokuumeesta, niin en jaksais mitään oksennustautia tähän samaan putkeen millään.. pää hajoaa jo muutenkin tänne kotiin..
meil ei ees oo mitää osmosalia jemmassa eikä mitää, ainoostaan vajaa purkki tota gefilusmehua.. nyt sormet ja varpaat pystyyn et se ällö tauti ei tuu meille!!! :x
meil ei ees oo mitää osmosalia jemmassa eikä mitää, ainoostaan vajaa purkki tota gefilusmehua.. nyt sormet ja varpaat pystyyn et se ällö tauti ei tuu meille!!! :x