mä oon ihan vainoharhanen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
oltiin eilen mun vanhempien luona ja mun isä valitteli hetken huonoa oloa, mut touhuili kuitenkin kaikkea. sit se yhtäkkiä ryntäs oksentaan... pakattiin muksun kaa samantein kamppeet ja tultiin kotiin. ei mitenkään "nuohottu" kenessäkään siellä mummulassa ja kotona ollaan pesty käsiä ahkerasti jnejne, mut mulla on kokoajan muka huono olo ja oon ihan varma et se tauti on nyt meillä.. ei oo maha kipee, eikä oikeesti ees huono olo, mut sit kuitenkin mukamas on.. mä tuun hulluks.. ollaan ryystetty ihan hulluna gefilusmehua ja tosiaan pesty käsiä jne, mutta pelottaa.. mähän siis pelkään oksentamista ja oksennustautia, se on jotain ihan kamalaa. plus sitten nyt kun 4v on juuri paranemassa keuhkokuumeesta, niin en jaksais mitään oksennustautia tähän samaan putkeen millään.. pää hajoaa jo muutenkin tänne kotiin..
meil ei ees oo mitää osmosalia jemmassa eikä mitää, ainoostaan vajaa purkki tota gefilusmehua.. nyt sormet ja varpaat pystyyn et se ällö tauti ei tuu meille!!! :x

niin ja siis mun isä oli sit oksentanu kaks kertaa ja aamulla jo syöny normisti aamupalan jne, et ei vissii mitää kamalan ärhäkkää tautia..

mikäs se itämisaika onkaan...? jotkut puhuu viikkoo ja mun kaveri sano äsken et kaks päivää..

Älä turhaan etukäteen stressaa. meillä oli kuopus vuorokauden kestävässä mahataudissa pari viikkoa sitten, oksensi kaikki vedetkin heti ulos mitä yritti juoda. Meihin muihin tauti ei kuitenkaan tarttunut, vaikka mäkin olin lähestulkoon koko ajan hänen vieressään, nukuinkin.
Jospa se ei teihinkään tarttuisi.

riippuu pöpöstä. Itämisaika siis. Mutta mulla ollut kanssa kamala oksentamis kammo. Siis tosi pahana. Mutta sitten tulin raskaaksi ja oksensin KOKO AJAN. niin siihen tottui kummasti. :(

yyyyyhhh, mun sisko oksentaa... se oli kans eilen siel meidän vanhemmilla ja on kuulemma ollu tän päivän pää pöntössä.... siis perkele jos se tulee meillekin... äiti kyl veikkas et olis jo alkanu jos olis alkaakseen, mut mistä näistä nykypäivän taudeista tietää |O |O |O

:|

MEILLÄ oli oksennustauti pari viikkoo sitte ja me sairastettiin näin:

Kuopus ti iltana aloitti, esikoinen torstaina, minä maanantaina, ja mies keskiviikkona... :xmas:

Pitkät itämisajat, mutta nehän muhii pinnoilla ja vaikka kuinka jynssäsin
:snotty: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

Kuopus ti iltana aloitti, esikoinen torstaina, minä maanantaina, ja mies keskiviikkona... :xmas:

mut eihän sitä meidän pinnoilla muhi vaan siel mummulan pinnoilla? :xmas:
eihän? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

mut eihän sitä meidän pinnoilla muhi vaan siel mummulan pinnoilla? :xmas:
eihän? :xmas:

No ei :D

Meillä äijä oksensi pari viikkoa sitten su-ma yön.Maanantaina esikoinen tuli kesken koulusta pois kun oli ollu huono olo,mut ei varsinaisesti oksentannu ollenkaan yökkäili vain ja se oli siinä.Kuopus oksensi kolme kertaa ma-ti yön eikä enempää,mutta muhun iski nyt viikonloppuna vasta vaikka jo luulin selvinneeni kuumeen kera..

Yhteistyössä