APUA, mä olen ihan paniikissa mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
Anoppi asuu pienessä taloyhtiössä (15 asuntoa).
Nyt kuulin että siihen on muuttamassa pedofiili. Siis on raiskannut alle kouluikäisen tytön (joka oli perhetuttu) ja istunut siitä linnassakin.
Huhupuheiden mukaan ei olisi ollut ensimmäinen kerta, mutta huhujen todenperäisyydestä en tiedä :/

Meillä on kaksi pientä lasta, jotka ovat olleet paljon anoppilassa. Jos tuo mies muuttaa siihen, en todellakaan uskalla päästää lapsia sinne (ilman äituiä ja äidin hyvää ystävää haulikkoa :kieh: ).

Mitä mä teen jos se äijä tosiaan muuttaa siihen? Miten kerron muutaman vuoden ikäisille tytöilleni asiasta? Miten suojelen heitä? Mä oon ihan rikki!

ps jos mies muuttaa siihen, kerron kyllä nikilläni palstalla missä anoppi asuu varoitukseksi muillekin. Sitähän kukaan ei voi estää, miehen nimeä en voi kertoa...

Mistä tiedät asiasta?? tai siis hel***in hyvä, että tiedät!!! Mä muuttaisin heti pois JOS tietäisin et mun talossa asuu pedofiili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä en päästä omia lapsia varmaan enää ikinä yksin ulos tai siis tule päästämään, ovat vielä molemmat alle 4v.

Et kai sä mitään voi tehdä jos sinne muuttaa?
Paitsi vahtia tietty lapsias ku haukka!
Vai voiko taloyhtiön asukkaat (vuokra vai omistus?) kerätä jonku adressin ja kieltää miestä hankkimasta siitä asuntoa...? :ashamed:

Mä ihan ekana varmistaisin että juttu on totta... saako yksityinen ihminen nähdä jonkun rikosrekisterin? Kamalaa sille miehelle, jos tuollainen juttu kiertää mutta onkin syytön... mutta jos ei ole syytön, niin en minäkään lapsiani haluaisi hänen lähelleen viedä!

Mä tiedän asiasta, koska mies asui tällä samalla paikkakunnalla silloin kun temppunsa teki. Siis sen mistä joutui linnaan. Niistä huhuista en tiedä varmuutta, kuten jo kirjoitinkin.

Ja asunto on miehen isän, joten sitä kauppaa ei oikein pysty estämään edes ottamalla lainaa ja tarjoamalla isompaa summaa.

Enkä oikeasti ole (hirveän) huolissani vielä parista seuraavasta vuodesta, mutta sitten kun tytöt menevät kouluun. Mummula olisi melkein koulun vieressä, siihen olisi helppo poiketa ettei tarvisi olla yksin kotona...

Toivottavasti se äijä ei halua muuttaa tänne missä sen tekoset tiedetään.

Ja siis tämä on pieni paikkakunta, jos et aamulla löydä alkkareitasi niin kysy vaan naapurilta ;)

Yhteistyössä