Apua kaivataan/ raskaanako vaiko nyt vasta ovis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naapurin tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naapurin tyttö

Vieras
Hei,

Olen uusi kuumeilija täällä,
Olen 10 vuotta lasta toivonut ja useampaan otteeseen sitä olen yrittänyt parin kumppanini kanssa, 2010 syynä oli etten ovuloi ja sain terolutit ja clomifenit jotka myöhemmin jätin pois käytöstä kemiallisen keskenmenon myötä.

nyt tämän vuoden puolella uudessa avioliitossani olen päässyt siihen pisteeseen että minulla on kumppani joka todella haluaa myös lapsia, olemme molemmat piirun verran alle kolme kymppisiä, koko ikäni minulla on ollut epäsäännölliset menkat tuon ovulaation puuttumisen myötä.

Nyt kolme kuukautta sitten aloin juomaan aloe vera juomaa joka yllättäen toikin minulle säännöllisen kierron 829pv) ja ovulaatiot!

Tässä kierrossa en oikeammin edes muistanut ovulaatiota tarkkailla mutta peittoja olemme heilutelleet ahkerasti.

nyt sitten n. 6pv alaselkä todella kipeä, liikkuminen yms sattuu, alavatsassa repäisykipuja ja nippailuja ja ne ulottuvat aina reisiin asti, painon tunnetta alavatsassa ja nyt navan seutuvillakin sellainen jänskä tunne.

Ovistestejä olen tehnyt muutamana päivänä ja tänään se hieman jo oli vahvempi viivainen muttei vielä vahva. Nyt on siis kierron 20/29 menossa eli minusta ei voi olla toista ovista tai ovista nyt vasta ja kun ei ole limoja mutta tunne että justiinsa holahtaa housuihin jotain...

Myöskin eilisestä iski hirveä väsymys kun tähän asti en ole saanut kunnolla unta kuin joskus aamulla 4-6 aikaan...

Rinnoissa ei tuntemuksia.

Välillä etoo ja välillä tulee mielihaluja kuten äsken söin purkillisen voileipäsuolakurkkuja O_o

Ajattelin aamuvirtsasta tehdä huomenna seuraavan ovistestin ja tiistaina tulee raskaustestejä raskauskeiju.fi:st' herkkyydellä 10 joista yhden ajattelin tehdä aamuvirtsasta keskiviikkona.

EN JAKSA uskoa vielä että olisivat raskausoireita nämä.

Lämmöt eivät anna mitään osviittaa kun normi lämpö 36.6 ja nyt ollut 36.7-37 välillä kolme päivää...

Itkuherkkyyttä on ja samantien saatan suuttua tai sitten saan herkästi naurukohtauksen...

Positiivisinta minusta on se että olen vihdoin saanut kuukautiskierron tasaiseksi vuosien jälkeen ja ovuloin...

Eli toivoa on vaikka olenkin ylipainoinen, tosin 17kg pudottanut kevään aikana painoakin. mutta vielä olisi pudotettavaa.

Mutta mitä mieltä olette tästä kaikesta?

Minulla kun ei ole ystäviä/ tuttavia joidenka kanssa tästä puhella niin ajattelin tänne tulla hakemaan vertaistukea... :)

Toivon, että olisi siitä ihunaisesta asiasta kyse - raskaudesta.:):heart:
..oireesi voivat olla ihan oviksesta/oviksen "jälkimainingeista" tai sitten alkuraskaudestahin johtuvia - toivon parasta!:wave:

Viimeksi muokattu:
kiitos mur-mur vastauksestasi :)

Oireet ovat hävinneet yhtäkkiä O_o joten pelkäänpä pahoin kuvitelleeni, tosin alaselän kipu ja sen myötä alavatsa kivut olivat kyllä totisinta totta kun jalat olivat mennä alta.

Tikutin ovistestin ja kaikista hennoin viiva tuli eli ei ovis ainakaan.

Mutta mietin että eihän ne oireet kaiketi koko aikaa tarvitsekan tuntua...?

Eilen illalla tuli etova olo ja kun olin eilen appiukon syntymäpäivillä ja poltimme sikarit niin yhtäkkiä se tuoksui lehmänpeelle... O_o ällöö...

Sitten sateen jälkeen haistan mullan vahvasti nenääni ja keittiö on tossa meillä nurkan takana niin aina kahvi tuoksuu vahvasti nenääni mutta se ei ole normaali tuoksu sekään vaan muistuttaa ihan pentukoiran kurakakalta :D

Noh, 8pv menkkoihin joten pitänee malttaa odotella, niin monta kertaa on toivottu ja tiputtu todella korkeelta alas.

Olenkin asennoitunut nyt kuitenkin niin että jos ei olla raskaana niin sitten ensi kierrossa uutta yritystä.

:)

Piina jatkuu odottelulla, eilen olin päivän reissussa jossa istuttiin paljon ja silloin tuli vatsaan hirveät kivut ja varsinkin repäisykivut.
Lämmöt 36.9, normaali siis 36.6.
toissa päivästä asti ollut ihan mielettömän väsynyt ja eilen illalla palelin nukkumaan mentäessä kun horkkatautinen.
Myöskin kun aamulla kävin pikaseen tupakilla kun mies lähti töihin niin meinasi taju lähteä ja tuli oksu olo.

Mua on muutenkin huimannut joka on ihme.

Syönyt olen kuin heikkomielinen illalla, päivällä en saa alas mitään.
Makeaa menee enemmän kuin lakisallii mikä ei ole normaalia sekään ja sen perään heti suolaista.

Päätä särkee välillä jota ei usein ole ja alaselkä kipeytyi takas.

Mutta en uskalla liikoja toivoa...

maimai83 Noh tilasin viikonloppuna testejä raskauskeiju.fi:stä mutta ovatkin nyt sitten lomalla, eli hyvällä tuurilla saan ne perjantaina ne testit.

Tilasin jostain toisesta paikkaa myös, ei muistu nimi nyt äkkiseltään mieleen mutta niiden pitäs olla keskiviikkona mulla joten joko to aamuna tai sit la aamuna testailen ja uudelleen ma jolloin menkkojen pitäs alkaa jos noi ei näytä mitään.

Mulla on jotenkin itsellä sellainen todella vahva olo että olen raskaana.

Joten katsotaan nyt :D

AI raskauskeiju on lomalla.. Mulla kävin sitte tuuri, kun tein ite tilaukseen joko to tai pe viime viikolla ja testit tuli tänään. Tosin mä en niitä nyt ees tarvii vielä... vasta reippaa nviikon päästä on ovistesteille käyttöä.
Jos liian malttamattomaks menee niin sitte vaan marketista ostamaan tiakka apoteekista. Mut älä vaan osta niitä clear bluen plussa testei... Plussa puhuria :)

Ohhoh, mullekin tuli tänään testit heidän lomastaan huolimatta :D Ihanaa ja maltamattomana testasin negan päivällä... noh kp 23/29 joten en ole vielä pettynyt :D Sellaista alavatsa nippailua ollut tänään että ihan kippuraan vetää ja lähtee selästä ja siirtyy etupuolelle niin sellaista kipua myös...

Ei ihan tällaisia menkka oireita ole ennen ainakaan ollut... O_o että suopi nähdä kuin ämmän käy :P

Pliiis sinä äiti luonto tai mikä lie, anna 10 vuoden yrityksen jälkeen käydä onni, sillä muissa suhteissa missä ei ole tärppi käynyt olen olettanut että alitajunta on estänyt raskautumisen huonon isäehdokkaan takia :D ja nyt olisi loistava isä lapselle niin jotenkin tuntuu että alitajunnasta on ne estot myös hävinneet :D :D En sitten tiiä oonko vainoharhainen vai mikä on :D :D :D

Plussa tuulia muillekin +++++++++++++

Tein tänä aamuna kp 24/29 taas puhtaan negan,

mutta en tiedä mitä tää on, hirmu väsynyt mutta heräsin silti näin aikaisin kun puol neljä,
itkenyt olen tänä aamuna kaikesta mahdollisesta, ihmettelenkin tätä itkuherkkyyttä, ällö olo, varsinkin kun juon niin tulee sellanen ällötyskohtaus :(

Alavatsaa nippaili eilen illalla paljon vasemmalle, sitten keskelle ja sitten oikealle...

Mietinkin että jos en ole raskaana niin miksi sitten kaksi viikkoa on näitä ns. oireita ollut?!? Yleensä vajaa viikko ennen menkkoja alkaa vasta menkkaoireet...

Lämmöt oli tähän asti koholla, parhaimmillaan 37.1 niin nyt tänä aamuna ne oli 36.1 O_o siis mitä ihmettä mun kropassa tapahtuu, eilen illan suussa tein ovis testin niin se oli miltein plussa, ja on siis vahvistunut joka toinen päivä...

Aamuvirtsasta tehty ovistesti on heikko haalea viiva ja illalla se on vahvaa laatua.. sitäkään en ymmärrä, yleensä menkkojen aikaan tai niiden jälkeen olen saanut ovistestiin puhtaan negan joten nyt ihmettelen tätäkin...

nyt on muuallakin vatsan tietämillä tuntunut erilaisia tuntemuksia, hieman navan alapuolella, palleassa yms...

mietinkin entä jos olen raskaana niin saako kohdun kasvu aikaan ne tunteet kun samaan aikaan seuraamuksena on ällötyskohtaus...?!?

Noh, tiistaina olisi tarkoitus menkkojen alkaa joten... kait se on sinne asti odotettava ja pudottava taas maanpinnalle... tiedän sen taas sattuvan...

Joku tuolla takaraivossa sanoo että usko nyt, olet sinä raskaana mutta taas kuitenkin toinen ääni sanoo että alkaa ne menkat sieltä ensi viikolla...

Pirhanan mieli kun tekee kiusaa :D

Miten lämmöt pitäisi tulkita? Normilämpö 36.6 ja nyt ollut aamulämpö 36.1 ja illalla 37.1 O_o ööö.. en oikein ymmärrä tota ja kun jos en ole kipeä niin ei mun lämmöt heilu mihinkää tosta 36.6, ei ees menkkojen aikaan eikä muuten oviksenkaan aikaan... enkä mä kipeä mun tietääkseni ole, pirun väsynyt vain...

Päähän tässä taas menee sekaisin kun miettii näitä juttuja :P

Jos tuo jatkuu, niin mene lääkäriin, ettei vaan ois jotain muuta nyt meneillään kuin raskaus...joku tulehdus, umpisuoli, munuaisissa, maksassa, kilpirauhasessa jotain.

kaikki nuo on vastikään tutkittu joten ei ole niistä johtuvia... voi kyllä olla että miun tikitaali mittari on seonnut :D ei siihen oo kyllä patteriakaan vaihettu koskaan ja alkaa ikää olemaan... taiampa ostaa normimittarin :D

Mutta suopi nähä miten käypi.. Ellotus jatkuu... ja suolakurkku himo :D

Yhteistyössä