Kuinka? Aukasitko oven vaikka siellä ammuskellaan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eih helvetti.... nyt siellä jo ammuskellaan. Mun pitää päästä kotiini. Yksi nainen pyysi turvapaikkaa. En uskalla ottaa.
Tää voidaan lukea (lue: tarkistaa) huomenna Iltalehdestä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Soitin poliisit. Tuossa pihassa makaa joku ihminen hengetönnä.
Eikös se ap Jyväskylässä asusta?Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:missä tälläst nyt tapahtuu?? ei ainakaan porvoos..
En todellakaan. Minä pelkään nyt tosi paljon. Istun tässä ja vapisen ettei kukaan enää soittaisi ovikelloa.Alkuperäinen kirjoittaja tä!:Etkai sä nyt pilaile tämmösellä asialla??Se on sairasta
no poliisit varmaan ainakin tulee rinkuttaa ovelle.. jos on totta eikä provoAlkuperäinen kirjoittaja ap:En todellakaan. Minä pelkään nyt tosi paljon. Istun tässä ja vapisen ettei kukaan enää soittaisi ovikelloa.Alkuperäinen kirjoittaja tä!:Etkai sä nyt pilaile tämmösellä asialla??Se on sairasta
Siis oletko sinä ihan se MariliiMarilii, se musta nikki Marilii?Alkuperäinen kirjoittaja ap:En todellakaan. Minä pelkään nyt tosi paljon. Istun tässä ja vapisen ettei kukaan enää soittaisi ovikelloa.Alkuperäinen kirjoittaja tä!:Etkai sä nyt pilaile tämmösellä asialla??Se on sairasta
Mietein samaa.. Toivotaan nyt että on kuitenkin provo, todellinen tilanne ei olisi lainkaan mukava, mutta jos on niin tsemppiä.Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Tää voidaan lukea (lue: tarkistaa) huomenna Iltalehdestä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Soitin poliisit. Tuossa pihassa makaa joku ihminen hengetönnä.
Niin, ja miksi kaveri tulee hakemaan pois, eiköhän ne poliisitkin halua ap:tä jututtaa.. Ja mitä kaverin koira auttaa jos aseita kerran on heiluteltu.Alkuperäinen kirjoittaja da:Siis et kai sä pyytänyt kaveriasi sinne, vaikka just joku heilu aseen kanssa ja joku kroppa makaa pihalla. Et taida tykätä kaveristas...