Jos tilannehuonetta meinaat, niin eiks ne oo vaan palokunnan hälytyksille..Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Hälytyslistalla ei ainakaan mainita.
Jos tilannehuonetta meinaat, niin eiks ne oo vaan palokunnan hälytyksille..Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Hälytyslistalla ei ainakaan mainita.
ei hälyytyslistalla näy poliisien halytykset. siellä näkyy ainoastaan ne joissa hälyytys menee palolaitoikselle. eli ne joissa on palolaitos mukana ja ampuma tapauksessa ei tarvita palokuntaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Hälytyslistalla ei ainakaan mainita.
Aivan, eipä tullut mullekaan heti mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Jos tilannehuonetta meinaat, niin eiks ne oo vaan palokunnan hälytyksille..Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Hälytyslistalla ei ainakaan mainita.
Sitä en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Jos tilannehuonetta meinaat, niin eiks ne oo vaan palokunnan hälytyksille..Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Hälytyslistalla ei ainakaan mainita.
Niinpä, tää on varmasti täys huuhaajuttu taas. Tuo nimimerkki kirjoittelee ties mitä ihme juttuja, sitten väittää ettei se ollut hän vaan joku stalkkeri. Joopajoo, jos oikeasti joku vainois niin miksei sitten itse Marilii ala kirjoittamaan vain mustana niin ei tulisi sekaannuksia? Mutta niin, eipä kirjoita mustana koska sitten ei voi pistää sekoilujaan jonkun muun piikkiin...Alkuperäinen kirjoittaja a:Mä oon tullu viime aikoina siihen tulokseen että tämä Marilii on jotenkin sekaisin. Sehän haukkui sirkkaa tässä jokin aika sitten ja hetken päästä kielsi kaiken ja oli muka ollut jotain pullia leipomassa.
Epäilen jonkin sortin mielenterveysongelmia...
No mikset sitten avaa ovea?Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Haluaisin treffeille.
"Kuolleen" kanssako?Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Haluaisin treffeille.