Apua... joku rynkyttää ovea

• Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti
just
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Hälytyslistalla ei ainakaan mainita.
ei hälyytyslistalla näy poliisien halytykset. siellä näkyy ainoastaan ne joissa hälyytys menee palolaitoikselle. eli ne joissa on palolaitos mukana ja ampuma tapauksessa ei tarvita palokuntaa.

höh
jos provo niin aika tyhmä sellainen. koita seuraavalla kerralla keksiä joku vähemmän vakava aihe.

jos totta niin onneksi olet saamassa apua.

olen itse ollut aikanaan tilanteessa, missä joutui pelkäämään oikeasti, ampuuko joku ikkunasta sisään ja se EI ole kivaa, joutua pelkäämään ihan oikeasti.

a
Mä oon tullu viime aikoina siihen tulokseen että tämä Marilii on jotenkin sekaisin. Sehän haukkui sirkkaa tässä jokin aika sitten ja hetken päästä kielsi kaiken ja oli muka ollut jotain pullia leipomassa.

Epäilen jonkin sortin mielenterveysongelmia...

h
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Mä oon tullu viime aikoina siihen tulokseen että tämä Marilii on jotenkin sekaisin. Sehän haukkui sirkkaa tässä jokin aika sitten ja hetken päästä kielsi kaiken ja oli muka ollut jotain pullia leipomassa.

Epäilen jonkin sortin mielenterveysongelmia...
Niinpä, tää on varmasti täys huuhaajuttu taas. Tuo nimimerkki kirjoittelee ties mitä ihme juttuja, sitten väittää ettei se ollut hän vaan joku stalkkeri. Joopajoo, jos oikeasti joku vainois niin miksei sitten itse Marilii ala kirjoittamaan vain mustana niin ei tulisi sekaannuksia? Mutta niin, eipä kirjoita mustana koska sitten ei voi pistää sekoilujaan jonkun muun piikkiin...

Älkää ottako tätä aloitusta vakavasti. Ihan perseestä kyl tällasella asialla pilailu, ihmisillä tulee oikeasti huoli.

Marilii
Huomenta. Kyllä tuo eilinen oli ihan totta. Pelästyin tosi paljon ja kaaleiltahan tämmöstä voi odottaa, vaikka muuten ovat kuulemma olleet ihan hiljaisia naapureita. Tuttava samasta talosta soitti mulle aamulla, että kuolleeksi luulemani "raato" oli huutanut, että kaikki v....tuun siitä! Moon kuollu! :LOL:

Joka tapauksessa ollaan nyt hauvan kans meillä. :)

Yhteistyössä