Apua en osaa pukea 1vk ikäistä vauvaani kun on +14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Olisi tarkoituslähteä ulos ilma on sateinen (nyt ei sada) ja tuulinen
mittari näyttää +14

Olin kuvitellut että kesällä on lämmintä ja vauva pärjää vaunuissa bodylla + housuilla

Mulla ei oo oikein mitään haalariakaan yks tiikeri velour haalari on mutta se on kokona 68cm eli hirmuisen iso meidän viikon ikäiselle.

Mietin että mulla olisi tuolla fleese pörrötakki jos laitan sen mutta mitä ala osaan?
onko sukkahousut + housut ihan ok yhdistelmä vai onko liikaa vaatetta?

pitääkö jalkaan laittaa villasukat tai jotain :) (ei kai)

No jos on vaunuissa, niin laita makuupussiin bodyssa ja housuissa. Ohut myssy ja vaikka tumput. Tavalliset sukat. Makuupussia voit sitten availla, jos tuntuu liian kuumalle. Jos olisi muuta vaatetta, niin laittaisin varmaan sukkikset, bodyn, velourhaalarin, myssyn ja makuupussin auki siten, että reunat suojaavat. Vaunuissa on kuitenkin suojaista. Huomaa, että vaunuista tulee aika hiostavat, jos laitat sadesuojan.

No jos on vaunuissa, niin laita makuupussiin bodyssa ja housuissa. Ohut myssy ja vaikka tumput. Tavalliset sukat. Makuupussia voit sitten availla, jos tuntuu liian kuumalle. Jos olisi muuta vaatetta, niin laittaisin varmaan sukkikset, bodyn, velourhaalarin, myssyn ja makuupussin auki siten, että reunat suojaavat. Vaunuissa on kuitenkin suojaista. Huomaa, että vaunuista tulee aika hiostavat, jos laitat sadesuojan.

No luin sun viestin uudelleen. Laita sukkikset, housut, body ja se pörrötakki ja jätä makuupussi auki. Ja kevyt pipo.

Kiitos

tosiaan mun ajatuksessani kesällä on koko aika vähintään se +20 :) Ja iskikin paniikki että siellähän on kylmä :) Sairaalasta kun kotiuduttiin oli mukavat +29 astetta.

Yhteistyössä