APUA!! asiaa klamydiasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömelö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömelö

Vieras
en kaipaa moraalisaarnaa!!
harrastin lauantaina suojaamatonta seksiä erittäin tutun miehen kanssa. päivällä tuli viesti jossa kertoo olevan klamydia. kuinka pian siis klamydia tarttuu eteenpäin kun on tartunnan saanut? tarttuuko heti vai pitääkö toi itämisaika ottaa huomioon?
 
oli käyny testeissä aiemmin jo mut sai nyt tulokset. ei vaan puhunu asiasta mulle mitään. jos ois sanonu jotai ni en ois kyl alkanu millekkään. soitinki jo neuvolaa. saan lääkkeen huomenna mut mietin vaan ku mulla on seksisuhde erään miehen kans ja ois tulossa tänne et tarttuukohan se nyt sitte jo heti jos harrastellaan. ilmeisesti joudumme sitte ootteleen sen kuukauden et pääsen kontrollitestiin.
 
Itse kun kävin testissä, niin muutaman päivän päästä tuli soitto että tauti on ja tule syömään lääkkeet. Hoitajien valvovien silmien alla ne syödään ja sitten menikös pari viikkoa kun piti antaa uusi kusinäyte josta katsottiin onko tauti lähtenyt.
 
Ei sun vielä kannata mennä, koska ei vielä näkyis vaikka oisitkin saanu tartunnan (itämisajan vuoksi). Odota 2 viikkoa ja sitten testiin. Paitsi tietty jos oireita alkaa ilmetä jo aiemmin.

Mutta jos soitat lekuriin niin saat todennäkösesti lääkkeet hetikin, koska tartunta on niin todennäkönen.
 
oli käyny testeissä aiemmin jo mut sai nyt tulokset. ei vaan puhunu asiasta mulle mitään. jos ois sanonu jotai ni en ois kyl alkanu millekkään. soitinki jo neuvolaa. saan lääkkeen huomenna mut mietin vaan ku mulla on seksisuhde erään miehen kans ja ois tulossa tänne et tarttuukohan se nyt sitte jo heti jos harrastellaan. ilmeisesti joudumme sitte ootteleen sen kuukauden et pääsen kontrollitestiin.

....ja kondomin käyttöhän on ihan poissuljettu vaihtoehto. Kummankaan hoidon kanssa. Hohhoijaa.
 
Eri käytäntöjä. Ei esim meillä päin joudu niitä hoitajan silmien alla syömään, vaan ne haetaan itse apteekista. Ja jos seurustelee, tai sanoo seurustelevansa, niin se toinen saa lääkkeet ilman testiä. näin siis täällä.
 
itelläni on joskus aikoinaan luultavasti ollut klamydia ja ei tarvinnu hoitajan silmien alla lääkkeitä popsia. ihan sain ne kotiin ottaa. eikä tarvinnu käydä antamassa näytettä kun silloisella miesystävällä se todettiin. mut 4 viikkoa lääkkeen ottamisen jälkeen piti käydä kontrollinäyte antamassa. ainoo mikä täs mietityttää on just toi et tartutanko mä heti toisen jos tänään mahdollisesti seksiä harrastaisin. ku tosta mahdollisesta tartunnasta on toi vajaa 2vrk
 
No en tajua mikä sulla on ongelmana nyt. Käytä sitä kondomia ihan joka kerta ni ei tartte kantaa seksitauteja jatkuvasti.
Aikamoista tulella leikkimistä kun ei voi tietää mikä hivi se sieltä seuraavaksi pukkaa.
 
kuten jo aloituksessani sanoin en kaipaa moraalisaarnaa. ja olen jo tälle ns hoidolle sanonut asiasta. kai sitä asiasta saa kysyä jos ei tiedä?? ja siks toisekseen mulla ei ole kuin tämä yksi "hoito". tää toinen on kaveri jonka oon tuntenu 15 vuotta ja nyt sattu vaan käymään näin.
 
kuten jo aloituksessani sanoin en kaipaa moraalisaarnaa. ja olen jo tälle ns hoidolle sanonut asiasta. kai sitä asiasta saa kysyä jos ei tiedä?? ja siks toisekseen mulla ei ole kuin tämä yksi "hoito". tää toinen on kaveri jonka oon tuntenu 15 vuotta ja nyt sattu vaan käymään näin.

No eikö sun oma järki sano mitään. Taitaa se sun kaveris olla yhtä hönö jos on suostunu sun kaa oleen ilman ehkäsyä ja tienny odottavansa tuloksia...
Saa sitä kysyä, mutta en ymmärrä miten sä voit edes kuvitella ettei se klamydia tartu, tottakia se tarttuu vaikka ei vielä testissä näkyiskään ja miten sä edes viittisit riskeerata vaikkei välde tarttuiskaa.
Kiva varmaan tartutella sitä toiselta toiselle.... nais.
 
[QUOTE="juu";21925996]Itse kun kävin testissä, niin muutaman päivän päästä tuli soitto että tauti on ja tule syömään lääkkeet. Hoitajien valvovien silmien alla ne syödään ja sitten menikös pari viikkoa kun piti antaa uusi kusinäyte josta katsottiin onko tauti lähtenyt.[/QUOTE]

Ohhoh! Tuskin nyt sentäs sukupuolitautiin määrättyjä lääkkeitä tarttee kenenkään valvoessa ottaa!?? Kait niitä nyt enemmän otetaan kuin yhden kerran, ja meinaatko, että joka kerta pitää olla joku vahtimassa? Porvoossako tuommonen tyyli, heh!
 
[QUOTE="lisbe";21927286]Ohhoh! Tuskin nyt sentäs sukupuolitautiin määrättyjä lääkkeitä tarttee kenenkään valvoessa ottaa!?? Kait niitä nyt enemmän otetaan kuin yhden kerran, ja meinaatko, että joka kerta pitää olla joku vahtimassa? Porvoossako tuommonen tyyli, heh![/QUOTE]

Mä kans luulen, että Porvoossa tuo tyyli.
 
[QUOTE="lisbe";21927286]Ohhoh! Tuskin nyt sentäs sukupuolitautiin määrättyjä lääkkeitä tarttee kenenkään valvoessa ottaa!?? Kait niitä nyt enemmän otetaan kuin yhden kerran, ja meinaatko, että joka kerta pitää olla joku vahtimassa? Porvoossako tuommonen tyyli, heh![/QUOTE]

Kyllähän minun piti, 3 kpl. Zithromaxia terkkarin huoneessa.
 
[QUOTE="lisbe";21927286]Ohhoh! Tuskin nyt sentäs sukupuolitautiin määrättyjä lääkkeitä tarttee kenenkään valvoessa ottaa!?? Kait niitä nyt enemmän otetaan kuin yhden kerran, ja meinaatko, että joka kerta pitää olla joku vahtimassa? Porvoossako tuommonen tyyli, heh![/QUOTE]

Ei niitä kyllä oteta kun yhden kerran.
 

Similar threads

S
Viestiä
8
Luettu
3K
Seksi
nimimerkitön elli jatkaa
N
O
Viestiä
6
Luettu
2K
A
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä